De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Jesus man, elke mongool kan zien dat er maar 1 actief account in zit
En dat citeren van jou heeft dan ook lekker veel nut, wil je het stil houden.

Ik heb er pas geleden al wat van gezegd, maar daar trek je niks van aan.
Je bent nog erger dan evert santegoeds van de prive, je lijkt wel een wandelende libelle.

Niet meer normaal gewoon
 

DeletedUser62436

Guest
Ik heb er pas geleden al wat van gezegd, maar daar trek je niks van aan.
Je bent nog erger dan evert santegoeds van de prive, je lijkt wel een wandelende libelle.

Niet meer normaal gewoon

De hele wereld wist het al dus wat is het probleem nou? Jij zit mij veel te dicht op de nek. Je hoeft niet op alles wat ik zeg zo te reageren, check eerst je feiten.
 

DeletedUser17986

Guest
De klik in Plague met de nieuwe leden zit goed zo te merken.

Persoonlijk wat ik er op het AF van merk vind ik dat ze best wel aardig met elkaar overweg kunnen :)

Maar als jullie willen kijken wie de grootste mond heeft kunnen jullie ook gewoon ingame dat uittesten bijv. door elkaar aan te vallen ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Wie is Resist ? :D


Lavendel 5 dorpen kwijt met een offensief door drie spelers ?

Geen spectaculaire buit maar op slechts 500 effectieve vegen wel de dagward +2 mil verslagen tegenstanders voor een stammie van ons.

Stats zeggen me niet veel maar we zijn niet slecht bezig de laatste maand toch ;-)

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,939
Kant 2: 3,790
Verschil: 1,851

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 100
Kant 2: 53
Verschil: 47

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,408,101
Kant 2: 36,686,588
Verschil: 18,278,487

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 915,198
Kant 2: 480,758
Verschil: 434,440

chart

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55740

Guest
Zoals gewoonlijk moet ik je een handje helpen. We hebben wel 6 accies minder dan de nr 2 stam met de meeste leden. Namelijk .P|R. met 26. Verder gaat tw er vanuit met 40 spelers. Dus is de term massastam absoluut niet van toepassing in deze. Anders hadden ze wel met 20 ipv 40 spelers gerekend ;)

Verschil tussen Plague en PR is dat ik alsoluut niet de illusie heb dat ik 26 actieve accounts heb, dat zijn er in praktijk best wat minder. Plague heeft haar inactieve leden in BLACKS gestopt, een dusdanige MB-stam hebben wij niet. Daardoor gaat deze vergelijking niet helemaal op.
 

DeletedUser63264

Guest
Verschil tussen Plague en PR is dat ik alsoluut niet de illusie heb dat ik 26 actieve accounts heb, dat zijn er in praktijk best wat minder. Plague heeft haar inactieve leden in BLACKS gestopt, een dusdanige MB-stam hebben wij niet. Daardoor gaat deze vergelijking niet helemaal op.

Mooie post, een +1
 

DeletedUser

Guest
Verschil tussen Plague en PR is dat ik alsoluut niet de illusie heb dat ik 26 actieve accounts heb, dat zijn er in praktijk best wat minder. Plague heeft haar inactieve leden in BLACKS gestopt, een dusdanige MB-stam hebben wij niet. Daardoor gaat deze vergelijking niet helemaal op.

Inderdaad. Als je ook even naar de stats van .P|R. gaat kijken zie je dat er nog een aantal leden geïnternd worden.
 

DeletedUser68583

Guest
Plague is wel een massastam.
Twteam heeft die "40" die ze zo leuk aanhalen niet gemaakt voor een wereld met nog maar
241 spelers. Maar met veel meer.
Even ter vergelijking: ze hebben 13% van de accounts die er op de wereld nog zitten in hun stam.
Daarbij is denk ik een kwart op deze wereld al zodanig klein dat ze tot - inactief verklaard kunnen worden en dus ook niet meetellen, of willen jullie spelers met 2 dorpen serieus nemen:rolleyes:

Bijvoorbeeld; W31 heeft 16.310 actieve accounts. als ik daar 13% van neem kom ik uit op ruim 2100 leden ;).

Zo'n stam zou op w31 uitgemaakt worden (ook door jullie) als uber massastam,
Trek de vergelijking nu eens door :)..
 

DeletedUser62436

Guest
Wat heeft w31 te maken met w21? Oja helemaal niks...
Daarnaast zou fruit op w31 met hun 7,8% 1100+ accounts hebben en is fruit dus ook een massa stam :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Verschil tussen Plague en PR is dat ik alsoluut niet de illusie heb dat ik 26 actieve accounts heb, dat zijn er in praktijk best wat minder. Plague heeft haar inactieve leden in BLACKS gestopt, een dusdanige MB-stam hebben wij niet. Daardoor gaat deze vergelijking niet helemaal op.

Uh, ook Plague heeft de minder actieve accounts hoor. BLACKS stelt ook lang niet zo veel meer voor als dat ze eerst waren.

Plague is wel een massastam.
Twteam heeft die "40" die ze zo leuk aanhalen niet gemaakt voor een wereld met nog maar
241 spelers. Maar met veel meer.
Even ter vergelijking: ze hebben 13% van de accounts die er op de wereld nog zitten in hun stam.
Daarbij is denk ik een kwart op deze wereld al zodanig klein dat ze tot - inactief verklaard kunnen worden en dus ook niet meetellen, of willen jullie spelers met 2 dorpen serieus nemen:rolleyes:

Bijvoorbeeld; W31 heeft 16.310 actieve accounts. als ik daar 13% van neem kom ik uit op ruim 2100 leden ;).

Zo'n stam zou op w31 uitgemaakt worden (ook door jullie) als uber massastam,
Trek de vergelijking nu eens door :)..

W31 valt niet te vergelijken met W21. W31 is een startende stam, nooit slim om dan gelijk 20+ spelers in je stam te proppen.
Daarbij komt dat een gigantisch groot gedeelte van de spelers op W31 inactief is, er starten er een hoop maar vervolgens loggen ze niet meer.

13% stelt op een latere wereld tuurlijk ook minder voor als een startende wereld. Iedereen weet dat het in het begin van een wereld gestoord is om 2000 leden in de stam te nemen. Sterker nog, dat is onmogelijk.

Jouw vergelijking gaat dus ook niet echt op.
 

DeletedUser64614

Guest
ik vind het wel een mooie vergelijking, juist omdat er met percentages gewerkt word.
 
Bovenaan