De Grote Oorlog.

Deleted User - 24028

Guest
Tenzij dat je het van mij zelf weet (wat niet is) is er geen andere vertrouwde bron waarop jij je kan baseren.
Dus stop met onzin uitkramen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zeg toch niet dat je het van mijn stamleden weet ? :confused:
Ik zeg dat je geen bron kan hebben die het echt kan weten !
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah ik had natuurlijk kunnen weten dat de grote ejo het niet noob vind om halve clears te sturen, clears in de nachtbonus te laten aankomen en ook clears zonder rammen te sturen...
 

DeletedUser60881

Guest
Jah ik had natuurlijk kunnen weten dat de grote ejo het niet noob vind om halve clears te sturen, clears in de nachtbonus te laten aankomen en ook clears zonder rammen te sturen...

uhm...
Misschien moet je eerst eerst eens naar je eigen stam genootjes kijken. Daar zie je ook veel halve/kwart clears, clears zonder geloof, clears zonder ram,40 clears op 1 dorp en de helft dan ook nog eens in de nacht.

Jullie zeggen wel veel over ons en ja dat kan mischien wel waar zijn dat leden van fruit. dit doen maar kijk toch maar eerst naar je eigen stam voor je kritiek geeft op fruit. leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63264

Guest
uhm...
Misschien moet je eerst eerst eens naar je eigen stam genootjes kijken. Daar zie je ook veel halve/kwart clears, clears zonder geloof, clears zonder ram,40 clears op 1 dorp en de helft dan ook nog eens in de nacht.

Jullie zeggen wel veel over ons en ja dat kan mischien wel waar zijn dat leden van fruit. dit doen maar kijk toch maar eerst naar je eigen stam voor je kritiek geeft op fruit. leden.

+1
 

DeletedUser

Guest

+1

uhm...
Misschien moet je eerst eerst eens naar je eigen stam genootjes kijken. Daar zie je ook veel halve/kwart clears, clears zonder geloof, clears zonder ram,40 clears op 1 dorp en de helft dan ook nog eens in de nacht.

Jullie zeggen wel veel over ons en ja dat kan mischien wel waar zijn dat leden van fruit. dit doen maar kijk toch maar eerst naar je eigen stam voor je kritiek geeft op fruit. leden.

Ok, toon die rapportjes en kom met bewijzen :rolleyes: of hebben jullie die toevallig niet? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sukkel :rolleyes: hij heeft er geen :rolleyes: zielig hoor ejo :rolleyes: als je warren weg wilt lullen, moet je wel met bewijzen komen, jij übernaab.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha, probeer maar over iets anders te beginnen. Nu zal het voor iedereen wel duidelijk zijn dat jullie.geen rapportjes hebben :rolleyes:
 
Bovenaan