De Grote Oorlog.

DeletedUser58227

Guest
Limburg ligt ook in Nederland dus heb je mijn vraag niet beantwoord. Dus woon je nou in Limburg of niet?
 

DeletedUser

Guest
Jaja, we weten beiden onderhand wel wat jij bedoelt met 'een stukje taart'. Sorry, maar ik val toch echt op vrouwen.
 

DeletedUser37444

Guest
@Ettie.

Leuk dat je een spion nodig hebt om dorpen te veroveren van Cesarre...

Ik heb nog nooit een spion nodig gehad voor welke verovering dan ook en sterker nog: ik durf zonder te blozen te beweren nooit actief met spionnen bezig te zijn geweest. Wel heb ik, net als iedereen, wel eens info aangeboden gekregen uit een stam, maar de laatste keer was al van voor mijn spelpauze hier en dus zeker een klein jaar terug.

... en om je onzinnige bewering maar helemaal onderuit te halen: ik heb geen enkel dorp van Cesarre veroverd, of dit moet langer dan een jaar geleden zijn.

Dat jij dorpen niet veroveren kan met je koelie koeloe clustertje zonder te scouten, wil niet zeggen dat anderen dat niet kunnen. Zo scout ik maar zelden en knal er liever direct overheen.

Houdt het in het vervolg maar lekker bij je oppervlakkige opmerkingen van de laatste tijd, dan valt het de rest niet zo op dat je het allemaal niet zo snapt Jer. Komt beter over hoor ;)
 

DeletedUser64848

Guest
... en om je onzinnige bewering maar helemaal onderuit te halen: ik heb geen enkel dorp van Cesarre veroverd, of dit moet langer dan een jaar geleden zijn.

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=581354

:confused:

Zo scout ik maar zelden en knal er liever direct overheen.

Toen ik voor een paar minuten vv heb gezien, zat er toch wat blauw bij met je 1000 verkenners altijd... verklaring?

Ik heb nog nooit een spion nodig gehad voor welke verovering dan ook en sterker nog: ik durf zonder te blozen te beweren nooit actief met spionnen bezig te zijn geweest. Wel heb ik, net als iedereen, wel eens info aangeboden gekregen uit een stam, maar de laatste keer was al van voor mijn spelpauze hier en dus zeker een klein jaar terug.

Mag ik dan even weten waarom jij weet waar extra clears nodig zijn? Van de elfjes misschien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
lol. Wie speelt dan op Ettie 2^^

En, sorry voor de valse beschuldiging ettie 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37444

Guest
Hoezo? Wil je die ook beschuldigen?

Alsof er bijv. in jullie forum per dorp staat wat er aan def in te vinden is? En een spion dus nodig is. Of dat er niet andere manieren zijn om in te schatten hoeveel er in een dorpje staat?

Neem je verlies in dezen en maak je zelf niet verder belachelijk door te laten zien dat het je duidelijk aan kennis ontbreekt en dat je beschuldiging gewoonweg onzin is, wie er ook op mijn oude acc speelt. Zorg eerst eens dat je weet of snapt hoe zaken werken ipv altijd maar van die wilde verhalen het AF op te gooien, die ook nu WEER tonen hoe weinig je van het spel snapt.

P.S.: je excuus aanvaard ik graag en het siert je dat je deze hier uit ;)
 

DeletedUser64848

Guest
Pff jimmy :s teveel nadenkwerk voor nog nie in schoolperiode te zitten... Zoals CR altijd zegt: STIL FF
 

DeletedUser55740

Guest
Hoezo? Wil je die ook beschuldigen?

Alsof er bijv. in jullie forum per dorp staat wat er aan def in te vinden is? En een spion dus nodig is. Of dat er niet andere manieren zijn om in te schatten hoeveel er in een dorpje staat?

Neem je verlies in dezen en maak je zelf niet verder belachelijk door te laten zien dat het je duidelijk aan kennis ontbreekt en dat je beschuldiging gewoonweg onzin is, wie er ook op mijn oude acc speelt. Zorg eerst eens dat je weet of snapt hoe zaken werken ipv altijd maar van die wilde verhalen het AF op te gooien, die ook nu WEER tonen hoe weinig je van het spel snapt.

P.S.: je excuus aanvaard ik graag en het siert je dat je deze hier uit ;)

Ik durf met zekertheid te stellen dat er info van onze stam lekt naar jullie, alleen is het mij nog onduidelijk door/via wie.
 

DeletedUser

Guest
Anders kunnen ze niet winnen he:eek:

Heeft niks met niet winnen te maken. Heeft meer te maken met dat jouw stammies hun klep niet dicht kunnen houden als ze in een gewoon gesprek zijn met een van onze leden.
 
Bovenaan