De Grote Oorlog.

DeletedUser37444

Guest
OD is voor 2e rangs spelers die het met punten de top niet kunnen bereiken, dat zou jij als geen ander moeten weten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had het vooral over je gedrag ... en 13 is dan al aan de ruime kant ....:cool:

Dan zal je je vast vaak zo moeten gedragen tegenover ENKELE stamleden vrees ik.

Bij nader inzien na het herlezen van een pak pagina's heeft hier reageren verder weinig zin :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey fey dat zouden we toch voor ons houden er was afgesproken dat niemand dat hoefde te weten.
 

DeletedUser

Guest
ik heb net de laatste pagina's hier gelezen, MIJN GOD

ik wist dat het niveau laag kon zijn, maar na een tijdje wordt het gewoon zielig
en dan heb ik het vooral over ettie :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb net de laatste pagina's hier gelezen, MIJN GOD

ik wist dat het niveau laag kon zijn, maar na een tijdje wordt het gewoon zielig
en dan heb ik het vooral over ettie :)

Je bent niet de enige die er zo over denkt :/

Heb me zwaar vergist in hun. Nuja, die PM die ze gebruikten bij de Support zegt al genoeg. Als ze dat al moeten melden...

(overigens klaag ik hier NIET over de straf en support zelf gezien dit tegen de regels is.)
Voor als LawZzZ nogmaals moet gaan klagen... Je zou denken met hun onoverwinnelijke skills ze zo een laffe streken niet nodig zouden hebben :).
 

DeletedUser60153

Guest
Je bent niet de enige die er zo over denkt :/

Heb me zwaar vergist in hun. Nuja, die PM die ze gebruikten bij de Support zegt al genoeg. Als ze dat al moeten melden...

(overigens klaag ik hier NIET over de straf en support zelf gezien dit tegen de regels is.)
Voor als LawZzZ nogmaals moet gaan klagen... Je zou denken met hun onoverwinnelijke skills ze zo een laffe streken niet nodig zouden hebben :).

In hoeverre is iets laf? Het is toch ook dom dat iemand zover gaat dat hij een ban kan krijgen? Ik gok dat je een lawzzz speler niet zover krijgt
 

DeletedUser61408

Guest
Een paar opmerkingen:
1. Waar komen al deze personen plotseling vandaan?

2.
ik heb net de laatste pagina's hier gelezen, MIJN GOD

ik wist dat het niveau laag kon zijn, maar na een tijdje wordt het gewoon zielig
en dan heb ik het vooral over ettie :)
Oh hell nooo...
You aint messing with my skypebuddy homeboy :mad:

3. Jij hebt duidelijk andere propaganda werelden nog niet gezien :rolleyes:
 

DeletedUser37444

Guest
Een paar opmerkingen:
1. Waar komen al deze personen plotseling vandaan?

Dit zijn de hulptroepen :D

Wss staat er een oproepje in hun forum: "Help, ettie wijst me terecht op het AF en hij heeft nog gelijk ook, maar ik kan het niet verbloemen" :p
 

DeletedUser

Guest
Dom? Wie gaat nu denken dat een PM waarbij wederzijds gespot is, de ene een ban krijgt omdat een lawZzZ speler wat laffe toeren moet uithalen :)?

Nuja, genoeg daarover, heeft toch geen zin. Een eerlijke oorlog kunnen we van jullie kant niet verwachten, dat weten we al langer dan vandaag.

terecht? Waarom dan de strafmindering xd?
 

DeletedUser61408

Guest
Dom? Wie gaat nu denken dat een PM waarbij wederzijds gespot is, de ene een ban krijgt omdat een lawZzZ speler wat laffe toeren moet uithalen :)?

Nuja, genoeg daarover, heeft toch geen zin. Een eerlijke oorlog kunnen we van jullie kant niet verwachten, dat weten we al langer dan vandaag.

terecht? Waarom dan de strafmindering xd?

De perfecte gelegenheid om zo'n poëtische zin van mij. Maar ben moe :(
 
Bovenaan