De Dikke van THF

DeletedUser35742

Guest
Yup...de teller ging van 0 naar 159. Ik heb alles netjes getagged, geschoven wat ik kon, de account perfect voorbereid achtergelaten en VV doorgegeven. De uiteindelijke VV had geen tijd en verloor nog meer dorpjes. Go figure
 

DeletedUser16768

Guest
Meteen? 15 dagen...bepaald niet meteen.

En hoezeer ik High 5 als stam ook waardeer, jullie actie was slecht. Is niet aan het eindresultaat te zien natuurlijk maar de paar uur dat ik VV heb gedaan was ik bepaald niet onder de indruk van de attacks. Ik kan me voorstellen dat er mensen in paniek raken bij het zien van een paar honderd incomings, en ik weet dat de uiteindelijke VV niet goed gedaan werd maar de actie op zich was maar matig hoor.

Tsjah, waarom meer aandacht aan de aanvallen besteden als de dorpen zo ook binnen stromen ;).
 

DeletedUser

Guest
Meteen? 15 dagen...bepaald niet meteen.

En hoezeer ik High 5 als stam ook waardeer, jullie actie was slecht. Is niet aan het eindresultaat te zien natuurlijk maar de paar uur dat ik VV heb gedaan was ik bepaald niet onder de indruk van de attacks. Ik kan me voorstellen dat er mensen in paniek raken bij het zien van een paar honderd incomings, en ik weet dat de uiteindelijke VV niet goed gedaan werd maar de actie op zich was maar matig hoor.

De actie moet toch ook niet perfect zijn? Zolang de dorpen maar binnenstromen, wat het geval is sinds de actie begon, vind ik het goed :p
En niet om het een of ander maar die 2spelers hebben al meer ge-edeld dan heel Nilva van Mental of andersom op 2 weken, terwijl dit niet eens een oorlog is tussen H5 en Nilva maar gewoon wat actie tussen de grensspelers.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is niet zo moeilijk te verklaren...het Nilva-Mental front staat volgestacked en word bemand door capabele spelers. Jokke is een incapabele speler zonder communicatieve vaardigheden wat betreft waar er OS heen moet. Daarnaast zijn we aan het front de clears aan het opbouwen, ik verwacht binnen een week wel actie.
 

DeletedUser16768

Guest
Dat is niet zo moeilijk te verklaren...het Nilva-Mental front staat volgestacked en word bemand door capabele spelers. Jokke is een incapabele speler zonder communicatieve vaardigheden wat betreft waar er OS heen moet. Daarnaast zijn we aan het front de clears aan het opbouwen, ik verwacht binnen een week wel actie.

Waarom ga je je eigen dorpen innemen eigenlijk?^^

Annuminas (720|611) K67 8,088 HoKuZpOkUz HoKuZpOkUz 2011-01-23 00:49:40
 

DeletedUser

Guest
Zo... Je hebt er al redelijk wat, wanneer komt Henkhooft aan de beurt? :D
 
Bovenaan