de dagawards

DeletedUser33379

Guest
ik bedoelde qua farmen vandaag ;)
voor de rest zijn het gewoon naabjes..
 

DeletedUser33379

Guest
morgen staan bik en find anger weer eerste en tweede hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
wanneer kom jij een keer zeggen op welk noob accountje jij speelt dan?

Jij bent één van de verse aanwinsten ofzo?, ja kijk ik ben gewoon een goede teletext supporter(gister niet goed genoeg geteletext met AJAX)/internet warrior en ram er zelf wel doorheen:catapult:

En meestal zijn ze wel pro hoor. nochtans als ik speel wel.
 

DeletedUser33379

Guest
Jij bent één van de verse aanwinsten ofzo?, ja kijk ik ben gewoon een goede teletext supporter(gister niet goed genoeg geteletext met AJAX)/internet warrior en ram er zelf wel doorheen:catapult:

En meestal zijn ze wel pro hoor. nochtans als ik speel wel.

nee, was er al vanaf het eerste minuutje ;)
 

DeletedUser33379

Guest
Dan benje wel niet erg bmee, en nee ik loop niet met m'n acci's te koop ik gooi er betere rotzooi in(handtekening).
Moet hem nogsteeds even aanpassen ;)

ja idd, doe ik toch ook niet?

maar zakumi is ook helemaal geen account om mee te pronken.
 

DeletedUser

Guest
Rede/verklaring?

Omdat ik mijn acc op mijn manier opbouw en ja het gaat straks eerste wellicht tweede staan, ik ben gewoon helemaal super goed bezig, wss al hogere boerderij dan meeste hier hebben maar je zal het zien?, volgens mij hoef ik me hier nergens voor te verantwoorden en alsje me kent, nou neem het op de koop toe en maak jezelf niet belachelijk.
Daarnaast is de stam al een veel beter iets, al blijf ik Bik aardig vinden ;)
 

DeletedUser68300

Guest
Omdat ik mijn acc op mijn manier opbouw en ja het gaat straks eerste wellicht tweede staan, ik ben gewoon helemaal super goed bezig, wss al hogere boerderij dan meeste hier hebben maar je zal het zien?, volgens mij hoef ik me hier nergens voor te verantwoorden en alsje me kent, nou neem het op de koop toe en maak jezelf niet belachelijk.
Daarnaast is de stam al een veel beter iets, al blijf ik Bik aardig vinden ;)

Eerst bik afzeiken hier, en daarna slijmen om hem de stam in te krijgen hilarisch:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je maakt jezelf weer goed belachelijk...
 

DeletedUser

Guest
morgen staan bik en find anger weer eerste en tweede hoor ;)
Mwah betwijfel het :p we zullen zien. Iig wel weer een leuk ouderwets duel om de rover-award al had ik dat niet meer verwacht toen ik al 200k binnen het uur gefarmd had :eek:

Doe ik toch ook niet?, al zou ik liever Zakumi hebben dan find anger:confused:

huh, verklaar je nader? Find Anger is het best lopende account :p
 
Bovenaan