De Beurs & Crypto

Reactiescore
1.804
spreken we hier van een tientje?
tienduizend euro?
 
Reactiescore
2.386
afrader
 
Reactiescore
65
Waarom zou je zrx kopen? Wat hebben hun te bieden.

Kan je beter kijken naar decent alt-coins met een goede toekomst zoals Vechain thor ( VET )
 
Reactiescore
2.386
Geen idee meer maar het is wel een leuke trade coin.
Denk dat hij nog in de waan zit dat deze soort cryptocoins zullen doorbreken en wereldwijd gebruikt gaan worden..
Ik denk dat het zal wachten zijn tot een geautoriseerde overheid of wat dan ook met een cryptomunt komt aanzetten.
 
Reactiescore
1.733
Denk dat hij nog in de waan zit dat deze soort cryptocoins zullen doorbreken en wereldwijd gebruikt gaan worden..
Ik denk dat het zal wachten zijn tot een geautoriseerde overheid of wat dan ook met een cryptomunt komt aanzetten.

Bitcoin en monero worden nog veel gebruikt in het criminele circuit. Verder heb ik er weinig vertrouwen in haha. Puur met traden kan je er nog wat geld aan verdienen.
 
Reactiescore
2.386
Daarom dat het dus nooit zal doorbreken naar het grote publiek in deze vorm. Opties en wat dan ook lukken wel natuurlijk, al mag je de risicopremie er natuurlijk niet onderschatten haha
 
Reactiescore
1.733
Daarom dat het dus nooit zal doorbreken naar het grote publiek in deze vorm. Opties en wat dan ook lukken wel natuurlijk, al mag je de risicopremie er natuurlijk niet onderschatten haha

Daarbij zijn de transactie kosten ook hoog.
 
Reactiescore
1.733
Ik ben tijdens het begin van de corona crisis begonnen met beleggen. En ik heb daardoor al lekkere winsten. Beter dan met crypto

Nu was ik benieuwd of meer mensen hier beleggen ?
 
Bovenaan