De bazigheid van Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Oke, ik weet wat je nu denkt: Hier komt weer een spamtopic van Jeroen hoor...
En om kort te gaan: Ja dat klopt!
MAAR, dat neemt niet weg dat dit weldegelijk een kwaliteitstopic is!

Afijn, dat gezegd hebbende, over op de orde van de dag! Het thema is namelijk: Waar houdt de bazigheid van Dennis op?
Die Dennis toch man, als je links spamt is ie links, als je rechts spamt is ie rechts, het lijkt wel of ie overal is! Altijd in de weer met zijn banstick om stouterds een flinke tik te geven!

Hij is een beetje de Lucky Luke van het TW forum, een poor lonesome cowboy die als enige probeert nog een beetje orde te houden in de chaos van de materialistische maatschappij om hem heen. De poging alleen al is bewonderenswaardig natuurlijk, maar het blijkt dat deze held ook nog uitzonderlijk goed in zijn opzet slaagt.

Als een ware Maarten van Rossum weet hij met zijn cynische houding de stouterds in toom te houden, en tegelijk zichzelf als een aangenaam persoonlijkheid te profileren. Wat kan een mens nog meer van een medemens verwachten?
En alsof de ware heldendaden van Dennis op dit forum nog niet genoeg voor zich spreken, blijkt hij nog eens zeer intelligent, welbespraakt, hartelijk, loyaal, en erg sociaal te zijn ook! Hij heeft zijn harde en zijn zachte kanten. Hij is van alle markten thuis, en weet zich geliefd te maken bij vriend en vijand!

Begin je al in te zien wat voor een ongelooflijk bazig man deze held is? En dan is nog niet alles gezegd hoor! Zijn naam is Dennis, maar hier is hij vaak bekend als chong! Is dat niet een naam die alle verwachtingen overtreft? Is dat niet een naam die van bazigheid haast uit elkaar spat? En wist je dat als je de letters van Dao Mechong door elkaar gooit, je 'De Mao Gonch' krijgt? Dat kan toch haast geen toeval zijn? Dit moet wel voorbestemd zijn door God hemzelve!

En dan blijkt hij ook nog eens een van de uitverkorenen te zijn die zijn studie mag gaan volgen, wat maar een paar mensen in Nederland mogen doen (of willen doen, maar vooruit, we geven hem het voordeel van de twijfel)! Wat een slimme kerel is het toch, en wat een onvoorstelbaar goede intake-brieven kan hij blijkbaar schrijven! Je kunt toch gewoon niet anders dan diep ontzag hebben voor de meesterlijkheid van de heer der heersers, de koning der koningen, de Dao der Daoïngen!

Mensen, mensen, ik kan zo nog wel uren doorschrijven over deze held, maar ik wil hem ook niet al te veel reden geven om mij te berispen, dus laat ik nu maar snel onder mijn steen (Corné) terugkruipen.


Lofjoedennispliesdontban!
 

DeletedUser

Guest
Daarom bleef je zolang weg dus, je was dit aan het typen :eek: Begon je allemaal al te missen enzo :eek:
Maar nu ik dit gelezen heb, vergeef ik je wel hoor Jeroen. Was weer een aangenaam stukje om te lezen, en heb zo weer 2 minuten van mijn leven nuttig besteed :p
 
Reactiescore
31
Hahahahaha. Thanks :p
This just made my day haha

Wel een slotje :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan