de 21'er krant.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser54934

Guest
Ftw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Doe niet zo kinderachtig, net een pm verzonden naar de forum mod, hij zal dit bespreken met ducky en co, daarna kunnen we altijd kijken wat we doen.

Dit soort zinloze acties zullen de zaken waarschijnlijk niet bespoedigen. ;)

Beetje geduld Mark.
 

DeletedUser54934

Guest
Ja, naja.

In ieder geval, ik wil graag verder met ons hele project.

Maaaaaaar.... ik ga ook af en toe artikelen schrijven voor het TWW.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan toch ook gewoon? Mensen weten inmiddels wel dat er een site is, dus kunnen daar altijd een kijkje nemen, gewoon daar lekker blijven posten ;).

Tw weekblad moet je zelf weten, zijn bepaalde eisen aan gesteld, dus weet niet of ze jullie verhalen toe laten door de controle.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat de oude topics heropend moeten worden, Infinitum kan ook gewoon zelf nadenken ipv klakkeloos te doen wat community-management roept.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat de oude topics heropend moeten worden, Infinitum kan ook gewoon zelf nadenken ipv klakkeloos te doen wat community-management roept.

Als hij er fel tegen in gaat kost hem dat zijn status als forum mod, dus enigszins wel te begrijpen. Ducky had ook gewoon kunnen overleggen met de gene die de site op hebben gestart, wat de bedoeling is, als ze dat weten, is het ook logisch dat we het op w21 zetten, en niet bij het tools of grafisch gedeelte, aangezien we hier juist kunnen speculeren en er over kunnen praten met de groep waarvoor het bedoelt is.
 

DeletedUser54934

Guest
Ja, hij weet toch zelf ook wel dat je geen topics sluit waar een hoop tijd en energie in zit.

Daarbij heeft niemand er in onze wereld er last van, AF is toch voor mensen die het bezoeken, en mod's zijn er toch om regels na te leven en alles zo prettig mogelijk te maken.

Iemand doet hier iets fout.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt dat hij het voor ons prettiger wil maken, ik merk het niet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, hij weet toch zelf ook wel dat je geen topics sluit waar een hoop tijd en energie in zit.

Daarbij heeft niemand er in onze wereld er last van, AF is toch voor mensen die het bezoeken, en mod's zijn er toch om regels na te leven en alles zo prettig mogelijk te maken.

Iemand doet hier iets fout.:confused:

Moet je dan de gene de schuld geven die die opgedragen kreeg of ducky als voorbeeld nam en de rest dus ook sloot? Nee, ducky aanspreken en uitleggen waarom we dit willen behouden. Daar schiet je meer mee op.
 

DeletedUser54934

Guest
Moet je dan de gene de schuld geven die die opgedragen kreeg of ducky als voorbeeld nam en de rest dus ook sloot? Nee, ducky aanspreken en uitleggen waarom we dit willen behouden. Daar schiet je meer mee op.

Ik kan ze beide benaderen aangezien duckje het toch 'druk' heeft maar wel tijd heeft om topics te sluiten die veel gebruikt worden en waar niks fout word gedaan.

Dit waren volgens mij de enigste topics waar NIET gespamd werd.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, ik wil graag ook voor tww schrijven, maar indien de artikels niet naar hun goeddunken zijn, shotten ze me toch gewoon buiten:D ?

Ik wil hier geen oorlog starten met het tww, maar dat het topic bruut afgesloten werd zonder eerst met een paar mensen te spreken vind ik dan weer te dictatoriaal, en daar houd ik niet zo van...

Dit is zo tw gerelateerd als maar zijn kan , en het tww en een aparte site voor wereld21 ( met eigen archief en extra's) moeten perfect leefbaar zijn..

Dit is bovendien een site die voor W21 bedoeld is, dus is het logisch dat we hier op onze vertrouwde plek over tw willen discussiëren , ook in verband met de gebeurtenissen schriftelijk te analyseren. Het toolsforum is een afgelegen, vuile kelder in mijn ogen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Iedereen die wil schrijven/site creëren kan illy, mij of Ash ingame of op het forum pm'en :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo, pm is de deur uit en de grove opzet is gemaakt, ik ga The Big Bang Theory kijken :)
 

DeletedUser

Guest
Anders is het misschien een idee om een forum te maken op de W21krant website. Verhuizen we al onze discussies daarheen en zoeken ze het hier lekker uit... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan