De échte TOPspelers

  • Topicstarter Marc tha SwaggurBoy
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
en nu ben ik een heuse farmende warplanner :cool:

Huidige awards
Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (110.797.361 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
en nu ben ik een heuse farmende warplanner :cool:

Huidige awards
Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (110.797.361 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

whooptie-fucking-doo
 

DeletedUser

Guest
Gehaktbal8 'aka' Willem, je maakt wel veel nieuwe accounts jongen :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Gehaktbal8 'aka' Willem, je maakt wel veel nieuwe accounts jongen :eek:

En nog een account van Willem :)
Jou kunnen ze beter bannen voor meerdere Af-accountjes (A)

Moet je niet lekker gaan farmen op W21?

+1. De enige die dit soort zaken doet, en dan nog bekend is, is onze grote vriend ... aKa Gehaktnoob. Jammer dat meerder Af acc's hebben niet strafbaar was, dan zouden ze dit soort zaken wel afleren bij dit soort (voornamelijke geestelijke) kneusjes. Ik dacht dat hij dit na w12 wel afgeleerd had, niet dus. :eek:

Ow, en hij farmt niet hoor, wees maar niet bang ;). Straks zou hij wat moeten doen, en dan kan hij niet meer met andermans eer gaan strijken (like usually), dus reken maar dat hij ook w21 geen flikker uitvoert en zijn pro-co's alles laat doen ;).
 

DeletedUser

Guest
Ow sorry dat ik mijn nieuwe Af-account eens wilde testen hoor :(
 

DeletedUser50957

Guest
+1. De enige die dit soort zaken doet, en dan nog bekend is, is onze grote vriend ... aKa Gehaktnoob. Jammer dat meerder Af acc's hebben niet strafbaar was, dan zouden ze dit soort zaken wel afleren bij dit soort (voornamelijke geestelijke) kneusjes. Ik dacht dat hij dit na w12 wel afgeleerd had, niet dus. :eek:

Ow, en hij farmt niet hoor, wees maar niet bang ;). Straks zou hij wat moeten doen, en dan kan hij niet meer met andermans eer gaan strijken (like usually), dus reken maar dat hij ook w21 geen flikker uitvoert en zijn pro-co's alles laat doen ;).

Iemand vindt Willem niet zo aardig. :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan