[dBd] vs (FFL)

DeletedUser

Guest
Wat jij wilt. Enige dat ik zie zijn smeekbeden van de paar actieve spelers op jullie forum. Van help ik wordt volledig gecleard. Heb zelf geen Os meer om de edels te snippen...:(

Maar proficiat dat jullie wat willen terugdoen. Enkel is dat al maanden te laat en dat beseffen jullie zelf niet.
 

DeletedUser

Guest
Slaat nergens op he. Wat heeft BIH nu plots te maken met de opruk van [dBd] in c65. Ze liggen daar ineens niet. Was het nu nog c76 geweest kon ik je mss nog enigzins volgen. Dus ofwel heb je de topictitel mislezen ofwel is dit weer zo een post die nergens opslaat.

Ok natuurlijk moet Pro. zijn BG FFL verdedigen. Of moet ik ondertussen al fusiepartner zeggen;). Spijtig dat FFL niet naar jullie wil komen om zo de oudst bestaande stam op w6 niet te verwijderen.

Wel raar dat jullie zo goed overeen komen dat FFL in het begin eerst nog zijn optie's bekeek en dus ook een fusie met BiH. Spijtig dat BiH geen Nap wilde met Pro he:rolleyes:.

Ja ik weet veel maar er passeren dan ook veel vogeltjes hier die nu en dan eens wat vertellen.

Oja en Cracy veel succes als aanvalscoördinator. Even zien wat het effect is van jullie zo fameuze aanval op cth666 :rolleyes:.

Probeer nu maar eerst eens je eigen dorpen te behouden. Denk dat het tijd word van weer eens in gang te schieten.


Wat jij zegt slaat nergens op..
We hoeven (FFL) niet te verdedigen op het forum, ik zit hier al tijden op, en heb het nog niet gedaan, waarom zoude nwe het nu wel doen?
Als jullie dit graag bij BP|CM zouden willen doen, prima, voor ons is dit niet nodig, (FFL) kan zelf praten wanneer ze dat willen.

En je mag ook je bronnen eens nakijken, want BIH geen NAP met Pro.?
Het was BIH die aankwam voor een BG toen [dBd] ze aanviel, Pro. heeft nooit een BG of NAP met BIH gewild.

En achja.. we willen fuseren? Waar ergens zie jij dat Pro. dat wilt? Want dat is wel wat je hier zegt:)


Wat heeft BIH nu plots te maken met de opruk van [dBd] in c65. Ze liggen daar ineens niet.
Ojah.. feit dat jullie clears sturen die er 300 uur over doen, heeft dat er misschien te maken dat het over jullie gehele gebied clears versturen?
En als BIH eens effectief wat liet zien, jullie niet zo makkelijk alles gewoon alle kanten op konden sturen.
 

DeletedUser

Guest
Waar BIH ligt maakt niks uit. Ze grenzen aan [dbd]

feit is wel dat als BIH zich wat meer met [dbd] bezig zou houden, dat je dan meer druk zou krijgen. Van een andere kant wil zelfs zeggen een meer verspreide druk. En moeilijker om te verdedigen, dus kan je je minder focussen op aanvallen.

Lijkt me toch zo moeilijk niet te begrijpen...
 

DeletedUser10303

Guest
Waar BIH ligt maakt niks uit. Ze grenzen aan [dbd]

feit is wel dat als BIH zich wat meer met [dbd] bezig zou houden, dat je dan meer druk zou krijgen. Van een andere kant wil zelfs zeggen een meer verspreide druk. En moeilijker om te verdedigen, dus kan je je minder focussen op aanvallen.

Lijkt me toch zo moeilijk niet te begrijpen...

Maar dat woordje 'als' is totaal nutteloos...

Dus aan je verdere uitleg heb je ook niet veel.
 

DeletedUser

Guest
Wat jij zegt slaat nergens op..
We hoeven (FFL) niet te verdedigen op het forum, ik zit hier al tijden op, en heb het nog niet gedaan, waarom zoude nwe het nu wel doen?
Als jullie dit graag bij BP|CM zouden willen doen, prima, voor ons is dit niet nodig, (FFL) kan zelf praten wanneer ze dat willen.

En je mag ook je bronnen eens nakijken, want BIH geen NAP met Pro.?
Het was BIH die aankwam voor een BG toen [dBd] ze aanviel, Pro. heeft nooit een BG of NAP met BIH gewild.

En achja.. we willen fuseren? Waar ergens zie jij dat Pro. dat wilt? Want dat is wel wat je hier zegt:)


Wat heeft BIH nu plots te maken met de opruk van [dBd] in c65. Ze liggen daar ineens niet.
Ojah.. feit dat jullie clears sturen die er 300 uur over doen, heeft dat er misschien te maken dat het over jullie gehele gebied clears versturen?
En als BIH eens effectief wat liet zien, jullie niet zo makkelijk alles gewoon alle kanten op konden sturen.

Heb je last van Alzheimer ofzo? Lees dit topic dan maar eens na. Tijd terug was het enkel Pro. die hier kwam antwoorden toen er van FFL nog niet gehoord was. Enja ook jij balthazar.

Idd het andere klopt idd. Heb de namen BiH en Pro omgekeerd. Pro wilde geen Nap met BiH. Waardoor FFL er niet mee kon fuseren. Mijn excusses voor deze hoogst gevoelige vergissing:)

En als je onze massa aanvallen kent dan weet je dat we altijd alles sturen en dat heeft effect. Dus doen we dat overal. Is dus niet omdat BiH niets terugdoet dat we die clears sturen. Want dan kan je op al de stammen rondomons, zoals NoFear, Icon, P beginnen zagen dat ze wat meer initiatief moeten tonen.

En daarbij als we het dan echt heel degelijk bekijken. Dan heeft BiH toch al meer tegenaanvallen gedaan dan FFL. FFL nog geen enkele BiH toch al een paar. Akkoord ze winnen niets tot nauwelijks, maar ze doen tenminste iets.
 

DeletedUser

Guest
Heb je last van Alzheimer ofzo? Lees dit topic dan maar eens na. Tijd terug was het enkel Pro. die hier kwam antwoorden toen er van FFL nog niet gehoord was. Enja ook jij balthazar.

Idd het andere klopt idd. Heb de namen BiH en Pro omgekeerd. Pro wilde geen Nap met BiH. Waardoor FFL er niet mee kon fuseren. Mijn excusses voor deze hoogst gevoelige vergissing:)

En als je onze massa aanvallen kent dan weet je dat we altijd alles sturen en dat heeft effect. Dus doen we dat overal. Is dus niet omdat BiH niets terugdoet dat we die clears sturen. Want dan kan je op al de stammen rondomons, zoals NoFear, Icon, P beginnen zagen dat ze wat meer initiatief moeten tonen.

En daarbij als we het dan echt heel degelijk bekijken. Dan heeft BiH toch al meer tegenaanvallen gedaan dan FFL. FFL nog geen enkele BiH toch al een paar. Akkoord ze winnen niets tot nauwelijks, maar ze doen tenminste iets.


Goed kerel, verlaag je maar zo dat je moet spotten met een hartstikke ernstige ziekte, en je zit ook nog eens fout.
Ik heb inderdaad gereageerd,maar waar heb ik (FFL) verdedigd?
Volgens mij zie je het verschil niet tussen iets of iemand verdedigen, en gewoon op een topic reageren.
Als ik ze zo nodig zou verdedigen, zou ik jullie stats hebben gecomplimenteerd.

En ook dat van BIH heb je dan verkeerd gelezen, er wordt bedoeld dat ze meer kunnen dan ze momenteel doen.
 

DeletedUser16232

Guest
Goed kerel, verlaag je maar zo dat je moet spotten met een hartstikke ernstige ziekte, en je zit ook nog eens fout.
Ik heb inderdaad gereageerd,maar waar heb ik (FFL) verdedigd?
Volgens mij zie je het verschil niet tussen iets of iemand verdedigen, en gewoon op een topic reageren.
Als ik ze zo nodig zou verdedigen, zou ik jullie stats hebben gecomplimenteerd.

En ook dat van BIH heb je dan verkeerd gelezen, er wordt bedoeld dat ze meer kunnen dan ze momenteel doen.

Hij vraagt het, hij spot er niet mee.
Is een verschil..
 

DeletedUser

Guest
Goed kerel, verlaag je maar zo dat je moet spotten met een hartstikke ernstige ziekte, en je zit ook nog eens fout.
Ik heb inderdaad gereageerd,maar waar heb ik (FFL) verdedigd?
Volgens mij zie je het verschil niet tussen iets of iemand verdedigen, en gewoon op een topic reageren.
Als ik ze zo nodig zou verdedigen, zou ik jullie stats hebben gecomplimenteerd.

En ook dat van BIH heb je dan verkeerd gelezen, er wordt bedoeld dat ze meer kunnen dan ze momenteel doen.

Als je dat spotten vind ben je nog zieliger dan ik mij kon indenken.
En idd jullie als Pro zijnde verdedigen FFL. Zijn jullie ook verplicht als BG.

En BiH kan meer dan ze nu doen. Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Mss hebben ze gewoon niet meer skillz dan ze nu laten zien.

Kan het dan trouwens niet doortrekken. Kan FFL niet meer dan ze nu laten zien? Nu laten ze zich gewoon overlopen zonder ook maar iets van moeite te doen.

BiH Verdedigd tenminste nog tijdens een massa aanval. Kan je van FFL niet zeggen tenzij mij Dutchbigboy.
 

DeletedUser

Guest
Als je dat spotten vind ben je nog zieliger dan ik mij kon indenken.
En idd jullie als Pro zijnde verdedigen FFL. Zijn jullie ook verplicht als BG.

En BiH kan meer dan ze nu doen. Hoe weet jij dat dan zo zeker?
Mss hebben ze gewoon niet meer skillz dan ze nu laten zien.

Kan het dan trouwens niet doortrekken. Kan FFL niet meer dan ze nu laten zien? Nu laten ze zich gewoon overlopen zonder ook maar iets van moeite te doen.

BiH Verdedigd tenminste nog tijdens een massa aanval. Kan je van FFL niet zeggen tenzij mij Dutchbigboy.

Ach, vertel me, waarom ben ik zielig dan, of heb je dat nu in eens besloten?
Ik kom in ieder geval niet in één keer met persoonlijke beledigingen.

Nogmaals, waar doe ik dat dan in dit topic?

Ik denk dat, kun jij het tegendeel bewijzen, dan zie ik dat graag?

Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ik zeg zelfs dat ze te weinig hebben laten zien, en ik ben blij dat ze zeggen vanaf nu meer te gaan proberen.
 

DeletedUser38246

Guest
Ach, vertel me, waarom ben ik zielig dan, of heb je dat nu in eens besloten?
Ik kom in ieder geval niet in één keer met persoonlijke beledigingen.

Nogmaals, waar doe ik dat dan in dit topic?

Ik denk dat, kun jij het tegendeel bewijzen, dan zie ik dat graag?

Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ik zeg zelfs dat ze te weinig hebben laten zien, en ik ben blij dat ze zeggen vanaf nu meer te gaan proberen.

Dan hebben jullie nog minder laten zien want wij pakken per dag gewoon 50 dorpen van jullie zonder een goed georganiseerde massaaanval.:D Ja een aanval van 3 leden op the competor maar dan houdt het wel op.:)
 

DeletedUser

Guest
haha, leer jij nou eerst maar eens timen kerel:)
en een clustertje dat helemaal in jullie terrein ligt en afgesloten van de rest van Pro. innemen, dat is lastig!.
50 dorpen, geloof ik niks van.
 

DeletedUser38246

Guest
haha, leer jij nou eerst maar eens timen kerel:)
en een clustertje dat helemaal in jullie terrein ligt en afgesloten van de rest van Pro. innemen, dat is lastig!.
50 dorpen, geloof ik niks van.


na geen zin in, te lui voor:D:p Nou dan verdedigen jullie zo'n cluster in ons gebied wel heel slecht als je door elk dorp met 2 clears doorkomt:p ook goed 49:D maar laten we maar weer ontopic gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
na geen zin in, te lui voor:D:p Nou dan verdedigen jullie zo'n cluster in ons gebied wel heel slecht als je door elk dorp met 2 clears doorkomt:p ook goed 49:D maar laten we maar weer ontopic gaan

laat mij dan stats zien waar je in één dag 49 dorpen inneemt:)

ps: meestal stuur je niet al je fakes uit één dorp:)
 

DeletedUser38246

Guest
ik zeg niet dat ik dat alleen doe:rolleyes: en hoezo fakes? Ik heb geen eens fakes gestuurd. Alleen maar clears die er 50 uur overdoen en die nog de muur 10 lvls naar beneden krijgen.:p
 

DeletedUser

Guest
we zitten in het verkeerde topic:)
als je nog verder wilt lullen PM je maar.
en als jij 8 clears uit één dorp kan versturen moet je me even laten zien hoe je dat doet:)
 
Bovenaan