|D| vs WWF

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51470

Guest
Och wat zijn wij (WWF) toch populair:).
Als |D| realistisch is weten ze ook waar de meeste dorpjes zijn overgenomen en onder welke omstandigheden.
Verder wil ik op 1 persoon reageren, dat is timtim die hier zijn bek opentrekt en ingame vlucht naar de grootste stam van de wereld, daarbij ben je nog een stamverrader! In dat geval neem ik jouw al niet serieus als persoon.

Natuurlijk wil ik |D| succes wensen maar ik hoop niet dat ze winnen:p
 

DeletedUser73927

Guest
Och wat zijn wij (WWF) toch populair:).
Als |D| realistisch is weten ze ook waar de meeste dorpjes zijn overgenomen en onder welke omstandigheden.
Verder wil ik op 1 persoon reageren, dat is timtim die hier zijn bek opentrekt en ingame vlucht naar de grootste stam van de wereld, daarbij ben je nog een stamverrader! In dat geval neem ik jouw al niet serieus als persoon.

Natuurlijk wil ik |D| succes wensen maar ik hoop niet dat ze winnen:p

Hahaha, heb je hem weer! Wat ga je hierna doen, me ook hier blokkeren omdat je geen enkel goed argument kan bedenken?
 

DeletedUser57683

Guest
Goed bezig WWF, 4 bans in 6 dagen. Wat dachten jullie, D neemt ons niet snel genoeg dorpen af, laten we ze een handje helpen?
Of heeft Radium jullie deze tactiek ingefluisterd? :p
 

DeletedUser67493

Guest
Ofwel was de Def volledig op en dachten ze als we een ban krijgen komt er weer Def in te staan ;) onderschat ze maar niet, ze kunnen duidelijk wel voor onverwachte wendingen zorgen :eek:
 

DeletedUser73927

Guest
Dit is onderdeel van hun masterplan jongens, hoort er allemaal bij! :D
 

DeletedUser57683

Guest
Ofwel was de Def volledig op en dachten ze als we een ban krijgen komt er weer Def in te staan ;) onderschat ze maar niet, ze kunnen duidelijk wel voor onverwachte wendingen zorgen :eek:

Onderschatten? :p
Komaan zeg het is WWF.
Ze zijn hoogstens zo irritant als een dozijn steekmuggen op je slaapkamer na een dag hard werken.
De irritatie is pas weg als ze alle 12 plat geslagen zijn ;)
 

DeletedUser4900

Guest
Onderschatten? :p
Komaan zeg het is WWF.
Ze zijn hoogstens zo irritant als een dozijn steekmuggen op je slaapkamer na een dag hard werken.
De irritatie is pas weg als ze alle 12 plat geslagen zijn ;)

En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt:D:D

Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!
 
Reactiescore
558
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt:D:D

Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!

zow effe lekker je frustraties kunnen uiten? :eek: :p
 

DeletedUser72441

Guest
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt:D:D

Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!

Wauw, dat is echt wel een citroen reactie :eek:
Ga nog wat achter je raam zitten en klaag nog wat dat de kinderen teveel lawaai maken in de straat als ze aan het spelen zijn ;-)
 

DeletedUser

Guest
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt:D:D

Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!

Ja want hij heeft ook geen medespelers ofzo he.
Uiterst lachwekkende reactie, maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van deze totaal onnodige post met ontzettend veel bullshit erin.
 

DeletedUser57683

Guest
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt:D:D

Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!

och kijk eens aan, is het weer die tijd van de maand?
Voelt het goed om je eigen situatie naar iemand anders af te schuiven?
Voel je je daar dan beter door?
 

DeletedUser4900

Guest
Oh zo te lezen zitten er meer hand op houders in |D|. Ja geen wonder dat ze dan ook de Topstam zijn hebben tijd overdag:D:D:D

Maar als jullie tussen al dat geTW nu ook eens een keer wat gaan koken voor jullie want dat vergeten jullie geloof ik ook, want man wat hebben jullie een honger, al dat happen van jullie hahahahaha
 

DeletedUser57683

Guest
Oh zo te lezen zitten er meer hand op houders in |D|. Ja geen wonder dat ze dan ook de Topstam zijn hebben tijd overdag:D:D:D

Maar als jullie tussen al dat geTW nu ook eens een keer wat gaan koken voor jullie want dat vergeten jullie geloof ik ook, want man wat hebben jullie een honger, al dat happen van jullie hahahahaha

Bij een aantal van ons gaat er een alarmpje af als iemand een post maakt waarbij het IQ van die post in de negatief staat ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het verbaast me hoe je in 1seconde echt full retard kan gaan Frank. Tjonge jonge, en jij bent de volwassene hier? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oh zo te lezen zitten er meer hand op houders in |D|. Ja geen wonder dat ze dan ook de Topstam zijn hebben tijd overdag:D:D:D

Maar als jullie tussen al dat geTW nu ook eens een keer wat gaan koken voor jullie want dat vergeten jullie geloof ik ook, want man wat hebben jullie een honger, al dat happen van jullie hahahahaha
Weet niet hoe het bij de anderen zit, maar toen ik vorige week op kamp was, heb ik toch gezien dat katze een volle 2 dagen inactief was :p
 
Reactiescore
558
Weet niet hoe het bij de anderen zit, maar toen ik vorige week op kamp was, heb ik toch gezien dat katze een volle 2 dagen inactief was :p

wie ben jij eigk? :eek:
zie in je handtekening staan dat je op saccha zat :|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan