DeletedUser57683
Guest
Welk geluid maakt een draak dan?
Dat onheilspellend geluid van brekende eenden botten tussen een stel kaken
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Welk geluid maakt een draak dan?
Och wat zijn wij (WWF) toch populair.
Als |D| realistisch is weten ze ook waar de meeste dorpjes zijn overgenomen en onder welke omstandigheden.
Verder wil ik op 1 persoon reageren, dat is timtim die hier zijn bek opentrekt en ingame vlucht naar de grootste stam van de wereld, daarbij ben je nog een stamverrader! In dat geval neem ik jouw al niet serieus als persoon.
Natuurlijk wil ik |D| succes wensen maar ik hoop niet dat ze winnen![]()
Ofwel was de Def volledig op en dachten ze als we een ban krijgen komt er weer Def in te staanonderschat ze maar niet, ze kunnen duidelijk wel voor onverwachte wendingen zorgen
![]()
Onderschatten?
Komaan zeg het is WWF.
Ze zijn hoogstens zo irritant als een dozijn steekmuggen op je slaapkamer na een dag hard werken.
De irritatie is pas weg als ze alle 12 plat geslagen zijn![]()
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Tenzij je TW hard werken noemt
Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!
En weer is het bullshit wat je schrijft, want jij en werken???? Je zit je hele24/7 op TW dus praat me niet erover dat je een dag hard werkt.
Maar is het leuk zo, de hele dag tw-en en dan 1x per maand even na de gemeente!!!!
Oh zo te lezen zitten er meer hand op houders in |D|. Ja geen wonder dat ze dan ook de Topstam zijn hebben tijd overdag
Maar als jullie tussen al dat geTW nu ook eens een keer wat gaan koken voor jullie want dat vergeten jullie geloof ik ook, want man wat hebben jullie een honger, al dat happen van jullie hahahahaha
Weet niet hoe het bij de anderen zit, maar toen ik vorige week op kamp was, heb ik toch gezien dat katze een volle 2 dagen inactief wasOh zo te lezen zitten er meer hand op houders in |D|. Ja geen wonder dat ze dan ook de Topstam zijn hebben tijd overdag
Maar als jullie tussen al dat geTW nu ook eens een keer wat gaan koken voor jullie want dat vergeten jullie geloof ik ook, want man wat hebben jullie een honger, al dat happen van jullie hahahahaha
Weet niet hoe het bij de anderen zit, maar toen ik vorige week op kamp was, heb ik toch gezien dat katze een volle 2 dagen inactief was![]()
wie ben jij eigk?
zie in je handtekening staan dat je op saccha zat :|
Weet niet hoe het bij de anderen zit, maar toen ik vorige week op kamp was, heb ik toch gezien dat katze een volle 2 dagen inactief was![]()