Dé irrelevante en meest nutteloze review van W39

DeletedUser

Guest
Ach, Korneel is nog maar 14 dus snap wel dat hij nog niet alles begrijpt :)
 

DeletedUser69459

Guest
Sur is hier in de betekenis van boven, boven het realistische dus ;)
 

DeletedUser73657

Guest
4c4f0a3564.jpg


Kata's :eek:
 

DeletedUser51416

Guest
Dat zegt dan meer over jullie dan over Maick. Ik kon perfect lachen met iedereen die bespot werd, niet perse omdat ik 'een mindere band heb met hen', maar gewoon omdat het grappig is. Jullie zoeken meteen achter de reden en dan trek je al snel de conclusie dat dit bedoeld is als sneer, terwijl dit dat voor mij niet is. Peeta en Mike hebben zichzelf al genoeg belachelijk gemaakt, ook al zien ze dat niet zelf. Maick heeft zich ook al meerdere malen belachelijk gemaakt, zoals te lezen in dit gedicht, maar hij durft het tenminste toegeven en dat vind ik persoonlijk een teken van humor en daarvoor heb ik sympathie. In het Woordenboek topic wordt er ook met iedereen gelachen, maar daarom is het niet meteen een sneer naar de andere partij, dat vind ik nogal een wantrouwige en dualistische gedachte. Ja, we zijn in oorlog, maar het is toch maar een spelletje? Als je al niet met anderen en jezelf kan lachen dan vraag ik me af waaruit je je plezier dan nog haalt. Dominantie misschien?

Waarom zou dat iets zeggen over ons? Er is gewoon verschil in humor, is het daarom gelijk iets zeggend? Ik heb het stuk nog eens gelezen (vanmiddag en net weer) en blijf bij mijn standpunt dat het stuk over Maick zelf en VTI/MJND een humor vol stuk was. Daarnaast is vooral het stuk over Mike geen humor te vinden, het is enkel om hem zwart te maken dat hij eventueel onzin verkoopt op het forum, het is niet op net zo manier geschreven (lees met dezelfde soort humor) als dat andere stuk. Ik kan zeker lachen met mezelf en andere lachen, maar in die stukken zie ik geen humor. Of Mike en of Peeta zich nou wel of niet belachelijk maken of belachelijk gemaakt hebben.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik bedoelde eerder dat je mij vergelijkt met Mike, beetje surrealistisch. Daarbij ben ik 2 weken de mist ingegaan tijdens mijn examens, iets wat ik zelf ook heb erkent.

Gebruik moeilijke woorden goed, of niet.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik vrees dat onze geliefde openingsposter nu wel zin excuses moet gaan maken idd ja. Houd toch eens een keer op met janken.
 

DeletedUser51416

Guest
Ik vrees dat onze geliefde openingsposter nu wel zin excuses moet gaan maken idd ja. Houd toch eens een keer op met janken.

Vooruit, een keer een reactie op jouw nutteloze toevoegingen aan dit forum. Ik heb nergens gezegd dat er excuses gemaakt moeten worden, ik heb ook nergens gezegd dat hij fout zit. Het enige wat ik aangeef is dat het stukje over Mike niet geschreven is met humor. Voor de rest is het natuurlijk wel op waarheid gebaseerd en dient Mike er hard aan te trekken om deze status / ervaringen van hem te veranderen.
 

DeletedUser63648

Guest
Wat is je hele punt eigenlijk? Waarom heb je het nodig gezien dat er zó váák gezegd moest worden dat et stukje over mike helemal niet grappig was? Ik ging ervan uit dat je wilde dat er excuses aangeboden werden. Ik kan namelijk weinig andere redenen verzinnen waarom je er zo over zeikt.
 

DeletedUser73696

Guest
Wat is je hele punt eigenlijk? Waarom heb je het nodig gezien dat er zó váák gezegd moest worden dat et stukje over mike helemal niet grappig was? Ik ging ervan uit dat je wilde dat er excuses aangeboden werden. Ik kan namelijk weinig andere redenen verzinnen waarom je er zo over zeikt.

Als jij van net forum zou verdwijnen, is er al 1 probleem minder.
 

DeletedUser51416

Guest
Wat is je hele punt eigenlijk? Waarom heb je het nodig gezien dat er zó váák gezegd moest worden dat et stukje over mike helemal niet grappig was? Ik ging ervan uit dat je wilde dat er excuses aangeboden werden. Ik kan namelijk weinig andere redenen verzinnen waarom je er zo over zeikt.

Er wordt beweerd dat het grappig is, Dream on Dreamer geeft aan dat het een sneer is. Daar geef ik hem gelijk in, dat is het enige. Aangezien jullie het daar niet mee eens zijn. Dat de sneer waarheid is laat ik in het midden. Er is alleen geen humor gebruikt in dat stuk, over de rest van de post moest ik lachen. Hou wel van een lekkere dosis zelfspot.
 

DeletedUser

Guest
Sowieso dat enkel Ghosts mensen op een baas stemde. De rest heeft geen last van vriendjespolitiek en weet wel beter.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik denk dat Maick gewoon een stuk of 8 keer gerefreshet heeft hoor.
 
Bovenaan