.CuppyCake (profielplaatje)

DeletedUser53131

Guest
Zeg me dan eens:

- Welke kleur meot de tekst hebben?
- Welke kleur moet het randje om de tekst heen?

Dan kan ik wat verder gaan.

de kleur van de achtergrond zowat, en als randje een glow ofzo?
alé dat randje zien we daarachter mss wel? wat jij er goed bij passen vind?(jij hebt toch ook smaak...)
 

DeletedUser51694

Guest
scwf4g.jpg


:)

Zoiets?
 

DeletedUser51575

Guest
I'll try

EDIT:
v1:
cuppycake1.png


v2:
cuppycake2.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53131

Guest
die binnenkant kan je dat niet zo de kleur van dat oranje bruin achtig geven zoals de achtergrond? niet dat wit. denk dat hij daarna wel mooi is

Ik ook favo :)?
probeer is andere kleuren? dan zal ik beslissen en ik w8 ook nog op pong :p(ff stock zoeken dus :D)

I'll try

EDIT:
v1:
cuppycake1.png


v2:
cuppycake2.png
letterype vind ik lelijk :D maarjah het is iets te chique vind ik :p en voor de rest is de stock ook wel niet zo nice. ik zal er enkele zoeken die me aanstaan en probeer dan mss...
 

DeletedUser51694

Guest
33e0v4i.jpg


:)

Beter? :)

er zijn zo van die topics waar je uren bezig voor bent
 

DeletedUser53131

Guest
33e0v4i.jpg


:)

Beter? :)

er zijn zo van die topics waar je uren bezig voor bent

ah damed man je begrijpt me altijd verkeerd (A)

zal wel aan mij liggen wss...

ik bedoelde niet dat de achtergrond er moest doorkomen maar dat 1 van de achtergrondkleuren in de tekst zat(1 niet meerdere dus)
 

DeletedUser51694

Guest
ah damed man je begrijpt me altijd verkeerd (A)

zal wel aan mij liggen wss...

ik bedoelde niet dat de achtergrond er moest doorkomen maar dat 1 van de achtergrondkleuren in de tekst zat(1 niet meerdere dus)

Zucht :p

8zk1ee.jpg


:)
 

DeletedUser51575

Guest
die binnenkant kan je dat niet zo de kleur van dat oranje bruin achtig geven zoals de achtergrond? niet dat wit. denk dat hij daarna wel mooi is


probeer is andere kleuren? dan zal ik beslissen en ik w8 ook nog op pong :p(ff stock zoeken dus :D)


letterype vind ik lelijk :D maarjah het is iets te chique vind ik :p en voor de rest is de stock ook wel niet zo nice. ik zal er enkele zoeken die me aanstaan en probeer dan mss...

Lettertype kan altijd verander worden hea ;)
Maar als je de stock ook niet goed vind...

Is dit wat? :

cuppynew.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan