CTRL verklaart de oorlog aan *Reb*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lijkt me niet, ik zet de vv's die geinternd worden altijd leeg als er om gevraagd word.

maarja, ik ben ook grotendeels van de dag onn ;)

en in een stam als CTRL verwacht ik wel het zelfde..

Als er om gevraagd wordt, en dat is exact het probleem. Dit betekent dus dat als de speler die aan het internen is telkens eerst op antwoord moet wachten, en niet door kan werken als de VV toevallig even niet online is. Zeker als het een speler betreft die veel goudmunten kan produceren (in dit geval Tirroj3) kan dit behoorlijk wat vertraging opleveren. Dit kan voorkomen worden door enkele dorpen vroegtijdig leeg te zetten. Zo loop je het risico een aantal dorpen te verliezen (maar wat stellen 2 dorpen voor op een miljoenenaccount?), maar deze zijn ook zo weer terug te pakken. Het is dus een beetje kort door de bocht om dit meteen als "dom" te bestempelen.
 

DeletedUser

Guest
Als er om gevraagd wordt, en dat is exact het probleem. Dit betekent dus dat als de speler die aan het internen is telkens eerst op antwoord moet wachten, en niet door kan werken als de VV toevallig even niet online is. Zeker als het een speler betreft die veel goudmunten kan produceren (in dit geval Tirroj3) kan dit behoorlijk wat vertraging opleveren. Dit kan voorkomen worden door enkele dorpen vroegtijdig leeg te zetten. Zo loop je het risico een aantal dorpen te verliezen (maar wat stellen 2 dorpen voor op een miljoenenaccount?), maar deze zijn ook zo weer terug te pakken. Het is dus een beetje kort door de bocht om dit meteen als "dom" te bestempelen.

zeg ook niet dat het dom is, maar ik ben er 9 van de 10 keer dat ze het vragen er.

zo heel veel vertraging hebben ze niet.
 

DeletedUser

Guest
Als je het goed organiseer is er niks aan de hand. Daarnaast vraag je meestal meer dorpen leeg te zetten dan dat je edeltreintjes heb, zodat je, als de edeltreintjes terug zijn direct door kan edelen.

Althans, dit is zoals de goede menschen het doen, en niet de noobs van CTRL. :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Haha idd ;) Het is wel slecht voor de stats dat ze leontje dan gewoon weer in de stam laten ;)

Tja, niet iedereen geilt zo op stats, als dat jij doet...

Als de stats jouw reden zijn, om iemand te kicken, zou ik blij zijn als jij niet mijn leider was. Gelukkig ben je dat ook niet :eek:

ps, War!/CTRL heeft dat ook nooit gedaan, dus een zwak argumen(tje) vind je niet?
 

DeletedUser

Guest
Ik geil totaal niet op stats ;) Ik reageer puur op Julius Tim Ceasar, dat dit dan wel weer slecht is voor de stats, ik zeg nergens dat jullie het niet hadden moeten doen omdat het de stats verpest, begrijpend lezen :p
 

DeletedUser

Guest
kan wel een slotje op lijkt me gebeurd toch bijna niks meer wat de naam oorlog mag dragen
 
Reactiescore
25
kan wel een slotje op lijkt me gebeurd toch bijna niks meer wat de naam oorlog mag dragen

Dan komt er bij deze een slotje op. Als iemand het er niet meeeens is kan die naar mij of Hopsie een PM sturen met een verzoek om het topic weer te openen en de reden daarvoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan