Crusade to the world's End.

DeletedUser76769

Guest
Blijkbaar geen kennis van de situatie die toen speelde, Hou maar weer op;).

Kennis zat, account werd weggeknald met minimale inspanning. Werden slechte dodges gedaan terwijl er wel mensen actief aan het snipen waren etc etc.

Ben wel erg benieuwd waar je hier mee heen wil.

En even ter duidelijkheid, ik zeg zeker niet dat ik "pro" ben, er zijn duizenden mensen die TW beter kennen dan ik. Maar in alle eerlijkheid jij bent wel de laatste die iets over mijn niveau mag zeggen.
 
Reactiescore
1.015
Kennis zat, account werd weggeknald met minimale inspanning. Werden slechte dodges gedaan terwijl er wel mensen actief aan het snipen waren etc etc.

Ben wel erg benieuwd waar je hier mee heen wil.

En even ter duidelijkheid, ik zeg zeker niet dat ik "pro" ben, er zijn duizenden mensen die TW beter kennen dan ik. Maar in alle eerlijkheid jij bent wel de laatste die iets over mijn niveau mag zeggen.

Wordt TSL Narwhals al over again? Naar wat ik heb gehoord staat er tegenover die vvdd van 3.4M een collectieve avdd van ruim 2.5M. Dodgen lukte niet, maar snipen wel. Dat is eigenlijk wel erg...
 

DeletedUser71655

Guest
Wordt TSL Narwhals al over again? Naar wat ik heb gehoord staat er tegenover die vvdd van 3.4M een collectieve avdd van ruim 2.5M. Dodgen lukte niet, maar snipen wel. Dat is eigenlijk wel erg...

Wanneer ga jij die grote mond van je weer eens waarmaken?
Tot nu toe ga je telkens stoppen op het moment dat er actie komt. Wat had ik graag met je gefront op w43, maar helaas ging je daar ook al stoppen voordat er actie was.

Is precies wel toevallig steeds zeker?
 
Reactiescore
1.015
Lees de vorige reactie maar eens overnieuw.

PS: Ik ga nooit als een actie komt? Ik ben gestopt nadat er 2x actie was hier (nadat, als je de betekenis van dat woord kent). W43 was er ineens nog geen front, maar ik heb altijd voor de lol gespeeld en die was er in w43 niet meer dus dan stop ik. Zeer simpel dus denk ervan wat je wil.
 
Reactiescore
1.015
Ik heb het niet over enkel deze reactie hoor.
Over je hele vertoning op dit forum.

Wanneer ga jij die grote mond van je weer eens waarmaken?
Tot nu toe ga je telkens stoppen op het moment dat er actie komt. Wat had ik graag met je gefront op w43, maar helaas ging je daar ook al stoppen voordat er actie was.

Is precies wel toevallig steeds zeker?

Het enige wat daarop kan doelen is het vetgedrukte. Echter heb ik dat nu niet en al een tijdje niet meer. Wat daarboven stond over TSL is gewoon waar. Ik ben er echter als je een schouder nodig hebt om uit te huilen, want blijkbaar zint negativiteit over TSL je niet :).
 

DeletedUser71655

Guest
Het enige wat daarop kan doelen is het vetgedrukte. Echter heb ik dat nu niet en al een tijdje niet meer. Wat daarboven stond over TSL is gewoon waar. Ik ben er echter als je een schouder nodig hebt om uit te huilen, want blijkbaar zint negativiteit over TSL je niet :).

En dat baseer je op?
Ik heb enkele dagen terug ook al een post over je gemaakt dat je praatjes had over dat Sven ging 'rennen', daar waar jij de koning van het rennen was en je dus beter niets gaat zeggen.
Dat doe ik nu weer omdat ik vind dat jij geen recht van spreken hebt, je bent op deze wereld al gaan lopen van Minato en je bent gaan lopen van Amen, en dus kun jij je beter stil houden.:)
 
Reactiescore
1.015
Ik was nergens de koning van rennen en ben niet gaan lopen van Amen of van Minato. (Hoe kon ik gaan lopen van Minato dan? Alles op Minato ging gesmeerd, maar ik ben geleaved omdat Danny in Rush. kwam. Dit had ik 2 weken daarvoor al verteld, als Danny komt ben ik weg. Ik speel namelijk, zoals eerder gezegd, voor mijn plezier). Ga lekker verder, want je moet duidelijk wat frustraties kwijt. Je zou haast denken dat je klappen krijgt en in Vitae speelt, althans zo post je :D.
 
Reactiescore
1.015
Nu was ik eens serieus, maar goed. 't Is dat jij al bewezen hebt geen discussie aan te kunnen dat ik er niet zal op ingaan. Het spijt me als je dat jammer vindt. Nu weer OT?
 

DeletedUser

Guest
Nu was ik eens serieus, maar goed. 't Is dat jij al bewezen hebt geen discussie aan te kunnen dat ik er niet zal op ingaan. Het spijt me als je dat jammer vindt. Nu weer OT?

Jouw manier van discussiëren is ook niet echt je van het Gilles. Gedraag je.
 
Bovenaan