Crusade to the world's End.

DeletedUser76215

Guest
Dan is jouw post toch ook overbodig o_O? Waarom iets willen vragen waar je het antwoord al op weet? Klopt mijn post dan toch? Dan is die niet overbodig toch?

Dat is simpel. Het antwoord is zodat anderen het ook weten. Niet iedereen weet dat warre voor Seau solliciteerde terwijl hij zijn script al lang ervoor aan Seau's grootste vijand gegeven heeft.
 
Reactiescore
768
Dat is simpel. Het antwoord is zodat anderen het ook weten. Niet iedereen weet dat warre voor Seau solliciteerde terwijl hij zijn script al lang ervoor aan Seau's grootste vijand gegeven heeft.

Tja dat verband kun je leggen ja. Echter was mijn antwoord gelegd op een ander verband. Niet perse 1 die negatief over hem uit zou laten :p, aangezien ik me kan herinneren dat zo'n zelfde situatie zich eerder voordoet. Niet specifiek hetzelfde als wat jullie beschrijven.
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre solliciteerde bij Seau, en bevestigd nog even dat hij best arrogant is, neer kijkt op anderen en moeilijk is in de omgang. Kunnen we de discussie daarover alvast uitsluiten. In ieder geval petje af, je zelfbeeld is goed.

78a509c2d4.png

Sven zegt dat Vitae al lang in bezit is van SloopAP en er gebruik van maakt (1). Vervolgens bevestigd Dialgaman dat nog even. (2) Daarna word duidelijk dat Vitae al voor Warre zijn komst in bezit was van de SloopAP, er toegang tot had en er gebruik van maakte.(3 & 4) Ten slotte bevestigd Biervertier nog even dat Warre ze er hoogstpersoonlijk toegang tot heeft gegeven.(5) (en dat het deffen ervan veel meer tijd kost, wat dus tegen alle argumenten van Vitae in gaat)

9d3d87939c.png

--------
341d14c334.png

---------
cdeb8c5a74.png

--------
decf870dbe.png

------
bcc0e70f1f.png

Ook Warre geeft nog even aan dat het hele verhaal klopt.

4f9d3b1ffb.png


Nu rest er één grote vraag.
1) Waarom solliciteerden Warre en team in godsnaam voor een account in Seau, als al zijn vrienden welke al beschikten over het script (en daar toestemming voor hadden) in Vitae spelen, Seau haar grote vijand?

Stel Warre was in Seau gaan spelen, dan had hij zichzelf in de vingers gesneden door Vitae toegang te geven tot een 'verbetering van onecommand'. Immers zou Seau, zijn stam, er onder ''lijden''. Nu mijn loze insinuatie; poging tot spionage?

Voordat mensen hier antwoord op geven, denk er even over na. Er zijn namelijk maar enkele antwoorden waarmee je je eigen ruiten niet in gooit.

Dit is nog eens een post waar ik wel op wil reageren, dit is propere propaganda en een mooie post met logische vragen. Verder raar dat je hier antwoord op wilt van vitae mensen en niet van mij persoonlijk, ik ben de enige die je een eerlijk en correct antwoord kan geven ^^ Beetje uitdagen voor een antwoord waar weer een hele discussie over kan starten zeker ;)

Waarom solliciteerde we ook voor seau:
Dit gebeurde pas 4/5 dagen na dat we voor vitae hadden gesollid. Dus het was eigenlijk niet de bedoeling maar vitae nam nogal veel tijd en het eerste account aanbod dat we krgen was er geen waarvan we zijden "dit willen we gaan doen". Op dat moment zijn we dan ook even bij seau gaan horen omdat we er ook niet mee in zaten om tegen vitae te spelen. We kennen in beide kampen mensen dus waren gewoon op zoek naar een goed account aanbod.

In eerste instantie hebben jullie dat betere account aanbod geboden vrij snel, maar vlak er achter / gelijktijdig heeft vitae zaken herbekeken en konden ze ons een account aanbieden dat boven jullie aanbod uit stak. Of ze dat aanbod hebben gedaan puur voor mijn scripts dat weet ik niet, dat moet je aan vitae vragen natuurlijk :)

Wat was er gebeurd als ik in seau zou komen:
Zeer eenvoudig, zonder verpinken zou ik het script voor Vitae offline halen en dus zorgen dat ze er geen toegang meer toe hebben. Dat is het voordeel van altijd de laatste aas in je hand te houden.

Op termijn zou dan wrs seau toegang er tot gekregen hebben, daarmee wacht ik meestal even om zaken aan te voelen. Nu is dat anders omdat ze het al hadden, maar ook in vitae heb ik nog geen versie uitgegeven buiten die dat ze al hadden :)

Warre
 

DeletedUser73696

Guest
Achja, als eerste je halve stam, inclusief leider, gebannd wordt voor illegale scripts. Dan moet je natuurlijk een levenloos nerdje vinden, wat verslaafd is aan spelletjes om "legale" scripts voor je stam te laten ontwikkelen. Dan hij voor het karretje wordt gespand en gebruikt wordt, tja dat hij dat zelf niet inziet laat meer zien over zijn slimheid.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik voel me vereerd Mike, je doet alle moeite in de wereld om ofwel mij zwart te maken tegenover Vitae ofwel omgedraaid. Met als enige doel dat ik niet meer zou spelen in vitae. Daaruit versta ik dat jij herkend dat mijn toevoeging tot Vitae er voor zorgt dat wanneer jullie gewoon het spel verder zouden spelen seau geen schijn van kans maakt op wereldwinst. Bedankt voor het compliment man ;)

btw, seau was anders ook snel met account aanbod, maar jullie waren vast niet op zoek naar een scripter, toch ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Onlogische handelingswijze, allereerst al om bij twee stammen te solliciteren. Ook betwijfel ik of je daadwerkelijk de vitae'ers de toegang tot SloopAP had ontnomen, immers is het wat vreemd om eerst ja te zeggen en vervolgens nee. Daarnaast was je laatst ook op je tenen getrapt toen iemand de precieze werking van SloopAP hier plaatste, het getoog niet van discretie zei je. Akkoord, maar als je in Seau was gekomen dan had de voornaamste vijand dus al kennis van zaken en was het voordeel een stuk geringer (jouw woorden). Wat het nog onlogischer maakt om voor Seau te solliciteren.

Verder krijg ik de illusie dat je reactie op Mike jouw mening is, niet zogenaamd Mike's mening wat ook conform je zelfbeeld (arrogant) is. Btw, het mij niet eens opgevallen dat je hebt gesolliciteerd voor Seau, we krijgen zoveel aanvragen #Martijn#Absurdveelkeuze ^^. Nee, er is geen reactie gekomen van ''hey dat is warre, die moeten we binnehalen''. Het is dat je profielplaatje SW tools is, anders had ik ook niet geweten dat je dat gemaakt had :')

Dan is jouw post toch ook overbodig o_O? Waarom iets willen vragen waar je het antwoord al op weet? Klopt mijn post dan toch? Dan is die niet overbodig toch?

Goede propaganda gaat verder dan één post hè, reacties uitlokken en dan met keihard bewijs komen doet meer pijn dan een post welke alle feiten al bevat. Dus nee, naar de bekende weg vragen in een post is nooit overbodig.

Overigens zeg ik hiermee niet dat dat hier aan de orde is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Ik voel me vereerd Mike, je doet alle moeite in de wereld om ofwel mij zwart te maken tegenover Vitae ofwel omgedraaid. Met als enige doel dat ik niet meer zou spelen in vitae. Daaruit versta ik dat jij herkend dat mijn toevoeging tot Vitae er voor zorgt dat wanneer jullie gewoon het spel verder zouden spelen seau geen schijn van kans maakt op wereldwinst. Bedankt voor het compliment man ;)

btw, seau was anders ook snel met account aanbod, maar jullie waren vast niet op zoek naar een scripter, toch ^^

Goed gezien. Ik had inderdaad nog nooit van je gehoord, ik wist niet dat er serieus mensen bestonden die zo erg konden opgaan in een spelletje wat iedereen over 10 jaar is vergeten. Wat zeg je dan straks tegen je kinderen? Nou jullie vader heeft zijn jeugd verneukt aan scripten, maar ik heb wel een wereld gewonnen hoor! Ik denk dat je kinderen vol trots door het leven gaan! En er staat nergens iets over een wereldwinst hoor jochie, hoogmoed komt voor de val.
 

Deleted User - 24028

Guest
Onlogische handelingswijze, allereerst al om bij twee stammen te solliciteren. Ook betwijfel ik of je daadwerkelijk de vitae'ers de toegang tot SloopAP had ontnomen, immers is het wat vreemd om eerst ja te zeggen en vervolgens nee. Daarnaast was je laatst ook op je tenen getrapt toen iemand de precieze werking van SloopAP hier plaatste, het getoog niet van discretie zei je. Akkoord, maar als je in Seau was gekomen dan had de voornaamste vijand dus al kennis van zaken en was het voordeel een stuk geringer (jouw woorden). Wat het nog onlogischer maakt om voor Seau te solliciteren.

Verder krijg ik de illusie dat je reactie op Mike jouw mening is, niet zogenaamd Mike's mening wat ook conform je zelfbeeld (arrogant) is. Btw, het mij niet eens opgevallen dat je hebt gesolliciteerd voor Seau, we krijgen zoveel aanvragen #Martijn#Absurdveelkeuze ^^. Nee, er is geen reactie gekomen van ''hey dat is warre, die moeten we binnehalen''. Het is dat je profielplaatje SW tools is, anders had ik ook niet geweten dat je dat gemaakt had :')

Je eerste alinea is puur jou mening, en net zoals mijn mening over Mike zijn ze wrs beiden niet correct. Je mist heel veel stappen in het verhaal en gaat meningen vormen op basis van niks, net zoals ik bij Mike doe. Met het verschil dat mijn meningvorming met een vraagteken eindigt en jij de jouwe verkoopt als pure waarheid ;)

En dat laatste verbaasd me niet, moet toch niet blijven herhalen dat de TW community hier in het algemeen zeer weinig respect of erkenning heeft voor mensen die zich inzetten en de comunity / het spel beter proberen te maken ;)

Goed gezien. Ik had inderdaad nog nooit van je gehoord, ik wist niet dat er serieus mensen bestonden die zo erg konden opgaan in een spelletje wat iedereen over 10 jaar is vergeten. Wat zeg je dan straks tegen je kinderen? Nou jullie vader heeft zijn jeugd verneukt aan scripten, maar ik heb wel een wereld gewonnen hoor! Ik denk dat je kinderen vol trots door het leven gaan! En er staat nergens iets over een wereldwinst hoor jochie, hoogmoed komt voor de val.

Ik weet niet in welke eeuw jij leeft, maar voor het geval je het nog niet door hebt is het de tijd van computers, electronica en techniek. De mensen die informatice en dergelijke studeren liggen wel 100 keer hoger dan vroeger. En komende tijd zal dat alleen maar blijven groeien. De kans dat onze kinderen iets in die branche doen is dan ook relatief groot.

Dus wanneer mijn kinderen later een vraag stellen kan ik zeggen nou kijk jullie vader heeft vroeger wel wat tijd gestoken in dit soort zaken dus ik kan je er wel mee op weg helpen. Dat terwijl jij moet doen zoals de generatie van onze ouders en zeggen dat je amper weet hoe je een pc opstart ;) (in verhouding dan)

Voor moest je het niet weten, het is niet zo dat scripten (js, html, css, php etc) enkel gerelateerd zijn tot TW en je er verder niks mee bent. De makers van heel dit spel zijn mensen die ooit gestart zijn met wat los scripten zoals ik doe. En die zijn er toch maar in geslaagd om jou aan dit spel vast te kluisteren en je er in de meeste gevallen voor te laten betalen. Misschien zijn die nerds dan toch niet zo dom als zeer uit zien ;)

Have fun met mij af te breken en zwart te maken hoor, wie laatst lacht...
 

DeletedUser

Guest
Goed gezien. Ik had inderdaad nog nooit van je gehoord, ik wist niet dat er serieus mensen bestonden die zo erg konden opgaan in een spelletje wat iedereen over 10 jaar is vergeten. Wat zeg je dan straks tegen je kinderen? Nou jullie vader heeft zijn jeugd verneukt aan scripten, maar ik heb wel een wereld gewonnen hoor! Ik denk dat je kinderen vol trots door het leven gaan! En er staat nergens iets over een wereldwinst hoor jochie, hoogmoed komt voor de val.

Wat ga jij tegen je kinderen zeggen? Papa heeft zijn leven verneukt aan het liegen op het internet, over hotels & loze beschuldigingen van mensen en stoer praten op wat wij noemde het 'algemeen forum'.. :D Iedereen heeft zo zijn eigen hobby en wie ben jij om dat af te branden? Dat is toch het mooie aan de wereld, dat iedereen anders is.

Zo ben ik liever mezelf lam aan het zuipen in het weekend maar is Warre misschien scripts aan het schrijven, ik denk dat dat van mij minder toegevoegde waarde heeft aan de maatschappij dan dat van Warre. ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Wat ga jij tegen je kinderen zeggen? Papa heeft zijn leven verneukt aan het liegen op het internet, over hotels & loze beschuldigingen van mensen en stoer praten op wat wij noemde het 'algemeen forum'.. :D Iedereen heeft zo zijn eigen hobby en wie ben jij om dat af te branden? Dat is toch het mooie aan de wereld, dat iedereen anders is.

Zo ben ik liever mezelf lam aan het zuipen in het weekend maar is Warre misschien scripts aan het schrijven, ik denk dat dat van mij minder toegevoegde waarde heeft aan de maatschappij dan dat van Warre. ;)

Heerlijk van die hotels, aangezien dat pure waarheid is :D
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk van die hotels, aangezien dat pure waarheid is :D

Dat zou best kunnen, interesseert me niet. Het gaat mij om de hoeveelheid bullshit die jij over mensen zegt en over jezelf wat achteraf 90% van de keren loze woorden zijn die je niet kan ondersteunen met bewijs.
 

DeletedUser73696

Guest
Beetje hetzelfde als wat jij nu loopt te doen? Gewoon maar dingen erbij halen die andere zeggen en nooit bewezen zijn, om je post te versterken, terwijl eigenlijk alle feiten niet kloppen maar je het gevoel hebt een goede post te typen :D
 

DeletedUser

Guest
Beetje hetzelfde als wat jij nu loopt te doen? Gewoon maar dingen erbij halen die andere zeggen en nooit bewezen zijn, om je post te versterken, terwijl eigenlijk alle feiten niet kloppen maar je het gevoel hebt een goede post te typen :D

Dat jij 90% van de keer bullshit praat is al meerdere keren bewezen. Het enige wat ik niet kan bewijzen is of het echt de 90% toekomt maar je komt zeker in de buurt ;) Maar gelukkig hoef ik jou als P&P'er niet serieus te nemen, daarvoor heb ik Roald en af en toe Kreppiekox voor.
 
Reactiescore
1.367
kreppikox?

FFS het is Kroepoek
 
Bovenaan