Creed!leden, van vrienden tot backstabbers

DeletedUser37136

Guest
Dag allen,

Degenen die al even op deze wereld spelen zullen mij misschien nog herkennen, voor anderen zal ik misschien een nieuw gezicht zijn. Ik ben de oprichter van het account Ridder1234, later leider geworden van Creed!. Helaas heb ik wegens tijdgebrek mijn functie neer moeten leggen binnen de stam enkele maanden geleden. Maar nooit had ik gedacht dat in die korte tijd de personen die ik tot voor kort toch als een soort digitale vrienden zag, zo zouden kunnen veranderen. Van vrienden tot backstabbers.

Maandag, ergens in het einde van de middag werd er een spelletje risk gespeeld tussen Conquerking, Boregore, Leonrules, Drasp, Theonl2 en mijzelf. Een vriendschappelijk potje risk, gewoon zoals je die speelt op een regenachtige maandagmiddag.
Het ging goed. Boregore en ik hadden een pact gesloten, ik zou Zuid Amerika en Afrika nemen en hij Noord Amerika. Samen zouden we de wereld veroveren. Dat ging top, de risksnoob Conquerking werd vakkundig uit de weg geruimd, terwijl Drasp en Theonl2 niks anders deden dan kamikaze aanvallen plegen op elkaar om Australië te veroveren. In the end waren Boregore, Leonrules en ikzelf nog over. Boregore had Noord Amerika en Europa, ikzelf had Zuid Amerika en Afrika en Leonrules had Azië en Australië.

Maar toen! Waar je denkt dat vrienden je vrienden zijn, blijken het eigenlijk de grootste duivels te zijn die je je kunt bedenken. Wat blijkt: Boregore had stiekem ook een verbondje gesloten met Leonrules! Dus er was een driehoeksverhouding ontstaan. Leonrules en ik waren vijanden, terwijl Boregore met beiden een pact had gesloten. En wat denk je dat er gebeurd? Boregore besluit Leonrules te stabben. Ik stond sterker, dus hij besloot deze laffe daad te plegen om zijn eigen lijf te redden.

[18-8-2014 17:14:52] Eduard | Boregore: erik is sterker
[18-8-2014 17:14:57] Eduard | Boregore: dus ga leon stabben (nod)

Toen had ik al onraad moeten ruiken, maar ik was te goedgelovig. Leon had geen kans tegen twee titanen en dolf vrij snel het onderspit. Politiek op hoog niveau werd gevoerd:

[18-8-2014 17:29:52] Erik | (tijdelijk) inactief: wat doen we
[18-8-2014 17:29:56] Erik | (tijdelijk) inactief: gewoon samen de wereld winnen?
[18-8-2014 17:30:02] Erik | (tijdelijk) inactief: 1 tegen 1 boeit me niet veel
[18-8-2014 17:30:11] Eduard | Boregore: juh is goed
[18-8-2014 17:30:18] Erik | (tijdelijk) inactief: (y)
[18-8-2014 17:30:23] Eduard | Boregore: ik maak leon wel af
[18-8-2014 17:30:37] Erik | (tijdelijk) inactief: zal 1 landje over laten :p
[18-8-2014 17:30:44] Eduard | Boregore: (y)

Zo gezegd zo gedaan. De kannonnen geladen en de zwaarden geslepen werd op één landje na Leonrules kapot gemaakt. Samen gewonnen. Dacht ik... Ware het niet dat Boregore een dubbele stabber is! Het is ongehoord. Je kunt nog beter Levi en kornuiten op je account laten dan risken met Boregore. Ik heb er geen voorden voor. Boregore plaatste al zijn legers en vaagde mij van de kaart. Vies in het kontje, waar je het niet verwacht. Een long time friend, die je zo weet te naaien....

Waar Creed! ooit stond voor eerlijkheid, hebben de normen en waarden die ooit hoog in het vaandel stonden plaats gemaakt voor egoïsme en stabberij. Creed! is Creed! niet meer, en mn vrienden mn vrienden niet meer. Alles veranderd, ook de dingen waarvan je hoopt dat ze hetzelfde blijven.


Gegroet, Protector of the Throne



Iemand een frontaccountje tegen die noobs aan beschikbaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
Gelukkig heb ik dan wel weer gewonnen van die drasp :cool:
Wel vervelend dat ik met een dubbele stabber op 1 account speel :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hevig gevochten tegen Erik maar mocht niet baten. Ik laat het toch maar bij het TW gedeelte van dit spel :p
 
Reactiescore
60
Gelukkig heb ik dan wel weer gewonnen van die drasp :cool:
Wel vervelend dat ik met een dubbele stabber op 1 account speel :eek:

En owja, volgens mij kan IGranka wel wat hulp gebruiken :)
 
Reactiescore
973
Waarom mocht ik niet meedoen?
 

DeletedUser

Guest
Omdat je te inactief bent? Minstens één zet per 10 min is een vereiste.
 
Reactiescore
88
No ID-mentaliteit

jr7fi0.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973

Deleted User - 487957763

Guest
Amai hoe heeft dit kunnen gebeuren ik leef met je mee man!
 

DeletedUser65921

Guest
Wat een vuilaards :eek:
Alhoewel ik dit stiekem wel slim gedaan vind.
 
Bovenaan