CoVa & (V)(R) & Gentle vs HGI

DeletedUser

Guest
---
Zijde 1:
Stammen: Gentle, (V)(R), CoVa
Zijde 2:
Stammen: HGI

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 343
Kant 2: 52
Verschil: 291
---

Bij het opstellen van een oorlogsrapport kon ik CoVa niet meer toevoegen. Wat een vertekend beeld zou geven van de realiteit.
Iedereen akkoord dat we de overnames tussen CoVa & HGI (66 - 27) altijd zullen meenemen bij het updaten? Jullie willen immers niet overkomen zoals Quiem! en de realiteit verbloemen m.b.v valse cijfers, nietwaar?
 

DeletedUser

Guest
er zullen toch nooit meer echte oorlogen komen.. veel te weinig spelers op een wereld vroeger had je 30.000 spelers op een wereld nu heb je als je geluk heb net 10.000
 

DeletedUser

Guest

Nja kwa spelers aantallen heeft hij een punt, echter vergeet hij dat vroeger bijna iedereen solo speelde, nu zit men met 2 of 3 personen op een acc. Wat dus ook 30K spelers geeft. Oorlogen zijn er zeker wel, alleen nog niet in deze fase van het spel. De echte oorlogen komen later.
 

DeletedUser64131

Guest
haha oorlogen kan je ook voeren met enkele spelers :p
Wat denk je dat er in de eerste werelden gebeurd?

100 spelers die elkaar constant bekogelen met clears..
 

DeletedUser

Guest
haha oorlogen kan je ook voeren met enkele spelers :p
Wat denk je dat er in de eerste werelden gebeurd?

100 spelers die elkaar constant bekogelen met clears..

Jup i know :) Maar dat is 1 oorlog. De oude werelden die ik ken hadden toch 2 a 3 oorlogen waar meerdere top 10 stammen bij betrokken waren.
 

DeletedUser64131

Guest
Klopt :D Werelden verzwakken wel de laatste tijden.. gaan veel te snel nieuwe werelden open waardoor spelers die overgenomen worden gewoon ergens anders proberen en niet opnieuw een account in die wereld beginnen! Spijtig :( Maar jaa Tw is aan het verzwakken, weet iedereen wel :)
 

DeletedUser14450

Guest
puur commercieel belang he, meer werelden meer geld.. Wellicht moet het TW-Team eens naar de wensen en eisen gaan kijken van de spelers ipv. proberen te cashen?
 

DeletedUser

Guest
Klopt :D Werelden verzwakken wel de laatste tijden.. gaan veel te snel nieuwe werelden open waardoor spelers die overgenomen worden gewoon ergens anders proberen en niet opnieuw een account in die wereld beginnen! Spijtig :( Maar jaa Tw is aan het verzwakken, weet iedereen wel :)

Ligt het aan te veel nieuwe werelden? Denk het niet, denk dat als je te weinig nieuwe werelden laat beginnen mensen ook niet starten op oudere werelden. Start voor de lol is op W23 ofzo... je buurman is een speler van 1 mil+.

Er zijn gewoon te weinig spelers die dit spel willen spelen, komt deels door concurentie maar denk ook deels door die belachelijke PA functies.
 

DeletedUser64131

Guest
puur commercieel belang he, meer werelden meer geld.. Wellicht moet het TW-Team eens naar de wensen en eisen gaan kijken van de spelers ipv. proberen te cashen?

Jaa inderdaad enorm commercieel geworden, sinds ik laatste keer speelde was 2jaar geleden ofzo en er was toen enkel PA wat ik veel beter en eerlijker vond! NU die extra functies maken het iets te gemakkelijk voor de mensen die er geld willen insteken.

Ligt het aan te veel nieuwe werelden? Denk het niet, denk dat als je te weinig nieuwe werelden laat beginnen mensen ook niet starten op oudere werelden. Start voor de lol is op W23 ofzo... je buurman is een speler van 1 mil+.

Er zijn gewoon te weinig spelers die dit spel willen spelen, komt deels door concurentie maar denk ook deels door die belachelijke PA functies.

Ik starte ook in W29 voor de fun maar gestopt na 1week ofzo :p gewoon voor de fun! :p
 

DeletedUser

Guest
Jup i know :) Maar dat is 1 oorlog. De oude werelden die ik ken hadden toch 2 a 3 oorlogen waar meerdere top 10 stammen bij betrokken waren.

ja klopt en oorlogen die stammen als opus w1 of TBR w2 ooit voerde zal je nooit meer terug zien teveel nieuwe werelden teveel 'kermis'instellingen. dat is zo jammer aan tw team
 

DeletedUser

Guest
ja klopt en oorlogen die stammen als opus w1 of TBR w2 ooit voerde zal je nooit meer terug zien teveel nieuwe werelden teveel 'kermis'instellingen. dat is zo jammer aan tw team

Spare W4 :D

1 top 10 stam vs 4 top 10 stammen.... 1,5 jaar lang volgehouden, keurig gedeffed op alle fronten. Na 1,5 jaar de hand doek in de ring gegooid... Goede tijden :)
 

DeletedUser36258

Guest
W7 dan :) Ins vs the world ^^ Mooie tijden, maar na een tijdje erg inactief geworden en stam opgeheven :)
 

DeletedUser14450

Guest
W7 dan :) Ins vs the world ^^ Mooie tijden, maar na een tijdje erg inactief geworden en stam opgeheven :)

w3 the same, CdM vs the world. Steeds met winst ook, helaas door inactiviteit op een gegeven moment moeten splitsen in Cervix en DTW
 
Bovenaan