Corrupte Spelleiding WvW 306: Simeco en Nonkel Jos en het verhaal rondom de Witte Wolf

Guillotine executie van Simeco en Nonkel Jos

  • Ja, ze zijn corrupt

    Stemmen: 12 52,2%
  • Nee, ze zijn niet corrupt

    Stemmen: 11 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.532
Dames en Heren,

Bij deze presenteer ik u deze uiterst speciale editie van de vf weekkrant en tevens een primeur in het onderzoek naar de corruptie van de spelleiding rondom de rol van de witte wolf. Lees aandachtig de krant door en wij vragen u nadien te stemmen in de enquête, LET OP: 24 uur NA het posten van deze openingspost zal de enquête SLUITEN, wees dus op tijd: wij (itt anderen) vinden democratie belangrijk en laten u, onze intelligente lezer, graag meebeslissen over het lot van Simeco en Nonkel Jos.

Namen van de geïnterviewde spelers zijn bij de redactie bekend, deze worden niet kenbaar gemaakt uit veiligheidsoverwegingen.

vfexecutieeditie.png

Met vriendelijke groet,
Uw onafhankelijke VF Weekkrant redactie.


BELASTEND MATERIAAL!!!!!!!!!:
1594047575459.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
jammer dat je mijn raad niet opgevolgd hebt en je je bij deze volledig belachelijk maakt?
ik eis na afloop publieke uitgebreide excuses?
 
Reactiescore
1.804
bovendien zou jij het woord wof niet gebruiken
dat betekent dat jouw eigen getuigenis vervalst is dus ik weet niet hoe serieus ik die andere anonieme getuigenissen moet nemen?

:redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.697
goed topic dit.

ik heb natuurlijk op ja gestemd want het lijkt me duidelijk de getuigen spreken voor zich
 
Reactiescore
1.577
Vragen aan de redactie:

1. Zijn materlotti en speeder volgens jullie onafhankelijke oordeel slechte verliezers?
2. Zijn materlotti en speeder volgens jullie oordeel complete malloten?
3. Zijn de hoofdrolspelers in deze, met name Simeco, Nonkel Jos en Westkip, bevraagd?
 
Reactiescore
1.286
Ik mis de bewijzen @Speeder. ik kan hier ook neerzetten dat je ouders volbloedsnazi afstammelingen zijn, maar dat maakt het ook niet waar.
zonder een duidelijke claim is het niet meer dan een wellus nietus.

WAAAR IS HET BONNETJE!
 
Reactiescore
1.532
Vragen aan de redactie:

1. Zijn materlotti en speeder volgens jullie onafhankelijke oordeel slechte verliezers?
2. Zijn materlotti en speeder volgens jullie oordeel complete malloten?
3. Zijn de hoofdrolspelers in deze, met name Simeco, Nonkel Jos en Westkip, bevraagd?
1. Materlotti is een slechte verliezer, Speeder haalt het onderste uit de kan en is onafhankelijk.
2. Materlotti is een complete malloot, Speeder niet hij is onafhankelijk.
3. Ja, alle hoofdrolspelers zijn bevraagd
 
Reactiescore
1.532
Ik mis de bewijzen @Speeder. ik kan hier ook neerzetten dat je ouders volbloedsnazi afstammelingen zijn, maar dat maakt het ook niet waar.
zonder een duidelijke claim is het niet meer dan een wellus nietus.

WAAAR IS HET BONNETJE!
Het gaat eigenlijk tegen mijn principes in om screenshots van tjets te plaatsen.....
 
Reactiescore
999
Extra bewijsmateriaal dat ik anoniem verkregen heb.
 

Bijlagen

  • D058F899-8873-4F20-9F30-10A03A97BE77.png
    D058F899-8873-4F20-9F30-10A03A97BE77.png
    713,9 KB · Weergaven: 28
  • 3D59F58C-4366-491B-8917-3B3238DF7B09.png
    3D59F58C-4366-491B-8917-3B3238DF7B09.png
    726 KB · Weergaven: 28
Reactiescore
1.804
Kijk ik kan hier nu wel bewijzen gaan posten die ons vrijpleiten. Maar wat bereik daarmee? Dan verniel ik je toekomst als journalist. Wil ik dat op mijn geweten hebben? Je hebt jezelf in een heel vervelende situatie gebracht speeder waarvoor ik je dan ook gewaarschuwd heb....
 
Reactiescore
1.532
Kijk ik kan hier nu wel bewijzen gaan posten die ons vrijpleiten. Maar wat bereik daarmee? Dan verniel ik je toekomst als journalist. Wil ik dat op mijn geweten hebben? Je hebt jezelf in een heel vervelende situatie gebracht speeder waarvoor ik je dan ook gewaarschuwd heb....
Dit komt niet van mij dit komt van de redactie van de vf weekkrant? Verspreek jij je hier wederom...???
 
Reactiescore
1.804
Extra bewijsmateriaal dat ik anoniem verkregen heb.
Ik kan dubbel zoveel screentjes posten die bewijzen dat het een troll was maar dan maak ik jou nog belachelijker dan je jezelf al gemaakt hebt ondertussen dat wil ik niet op m'n geweten hebben?
 
Reactiescore
1.697
wow die bewijzen...

ik had niet verwacht ooit nog slachtoffer te worden van corruptie binnen het spellijders team.

ik verwacht een openbare executie?
 
Reactiescore
999
@Speeder. teleurstellend dat je mij als kompaan in deze afdoet als malloot en slechte verliezer. Ik kan perfect tegen mijn verlies indien die reglementair gebeurt. In dit geval was het potje doordrongen met corruptie en dan voel ik mij genoodzaakt in te grijpen.
 
Reactiescore
1.286
dit vind ik wel echt een heel kwalijke zaak. maar het lijkt erop dat simeco alleen heeft gehandeld?
 
Bovenaan