Coolcat/ meneer Warre

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo mijn naam is Jan.. oud eigenaar van het account supervechter. Een tijd geleden vroeg benji of ik op het account Arne5111 wilde spelen aangezien er geen spelers meer op speelde en hij op het account Modesty ging spelen. Ik vond het een mooi account en heb ja gezegd. Na een paar dagen wachten begon ik met spelen en het account begon weer te groeien. Aangezien ik solo speelde had benji een co voor me geregeld. Zijn naam was Warre/Coolcat, een zeer '' goede speler''. Zijn eerste actie was 5 edels laten doodlopen op een dorpje zodat hij edels kon verschuiven, zeer handig op een pakketjes wereld man. 2e actie ondersteuning per ongeluk als aanval sturen. 3e actie kijken of die stam para actief was met 5 random clears/5 fakes van rond de 25 uur loop tijd. 4e actie mond als een gek voorbij praten, denk aan actie's zoals bij war solliciteren etc. 5e actie 3 clears op een stack gooien en voor de rest er niks mee doen. Ook hield hij er van om mij 20 keer op een dag na 1 minuut te disconnecten. Als ik vroeg waarom was hij bezig met aanvallen plannen enzovoort. Ik kan nog wel ff doorgaan maar ik denk dat het wel duidelijk is nu. Hij is al een tijd van het account af maar toch krijgt hij het voor elkaar het nu geheel te verzieken.

Reden voor je schorsing:

Regel §1: Meerdere accounts per speler zijn niet toegestaan. Lees de regels a.u.b.

Accounts: CrazySobek; arne5111; ulrich1999


Bedankt Coolcat, je had mijn motivatie al verziekt maar nu is hij geheel weg
 

DeletedUser73696

Guest
Je kan dit aanvechten, als dit bewust is kan je een schorsing besparen.
 

DeletedUser72763

Guest
Uitleg volgt.

Voor de misstappen zijn redenen, maar het was inderdaad niet goed gespeelt.

De ban is volgens mij onterecht, en ik heb ook al support ingediend.

Excuses.
 

DeletedUser73715

Guest
als hij barbaren word betekent dit minder front :(
 

DeletedUser74376

Guest
Stond daar daarstraks niet iets van `ik zal hem niet aanvallen totdat dit opgelost is`? (think)

Hij zou ons dus mogen aanvallen maar omgekeerd mag niet ?
Cause fuck logic.
Na de blokkering wel te verstaan :p
 

DeletedUser

Guest
Met het 1e kon ik nog lachen. Nou uitleg moet je idd wel geven, want als ik dit lees ben je echt een triest kereltje :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Is hij de laatste week (5 dagen) nog gelogd op arne dan? Heb je dat gemerkt, kan je dat terugvinden in logjes, was het wachtwoord wel veranderd? Het was al duidelijk dat hij op zoek was naar een nieuw account, maar hoe heeft het uberhaupt nog kunnen gebeuren dat arne in het rijtje staat?
 

DeletedUser

Guest
Jup hij heeft inderdaad gelogd, het ww veranderen is tegenwoordig niet zo makkelijk meer aangezien het via een email adres gaat. Ook spelen er mensen op w38 en warre zei dat hij er niet meer op ging spelen dus dan geloof je dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan