Continent kaartjes overzicht

DeletedUser16428

Guest
ON-R staat 3de miss een idee om de top 5 stammen is in een kaartje te zetten
 

DeletedUser16428

Guest
ON-R heeft wat nieuw aanwisten , alvast bedankt ( btw je kaartje was mooi );)
 

DeletedUser

Guest
Top 5:

top5pe5.png
 

DeletedUser

Guest
Even mijn interpretatie.

- TC heeft met het recruteren van enkele nieuwe leden weer voldoende groeimogelijkheden gekregen in noord-oostelijke richting en licht niet meer vast in K45 zoals vroeger gezegd werd. Daarnaast zijn er leden die daar zeer snelle progressie maken.

- Gummie ligt heel verspreid. Een gezamelijke actie van Origin zou hen pijn kunnen doen maar volgens mij is het Origin die binnenkort het onderspit moet delven aangezien ik meer potentieel en ervaring terugvind binnen Gummi.

- Origin ligt zo een beetje overal en nergens, en aangezien hun leden nu ook weer niet allemaal even goed zijn denk ik dat hier binnenkort koppen zullen rollen.

- ON-R heeft zeer mooie uitbreidingsmogelijkheiden zolang ze niet lastiggevallen worden door andere stammen. Hun concentratie van dorpen is namelijk niet zo dicht.

- Kevin ( Redemption ) heeft K56 mooi in handen en heeft ook voldoende uitbreindingsmogelijkheden naar het zuid-oosten toe.
 

DeletedUser

Guest
Mooi kaartje jorrieke ;)
En ik zal je leiding volgen:

-TC heeft genoeg uitbreidingsmogelijkheden en is rustig .Evo. en *GG* uit hun buurt aan het verdrijven.Zal wel nog een heel tijdje nr 1 blijven.
-Origin kan Gummi wegvegen als ze echt gaan *vechten* en het slim gaan spelen.Meer leden is nog altijd meer nadenkende kopjes :)
-On Rising kan net zoals TC lekker rustig doorgroeien.
-Gummi zal heel binnekort wel in een oorlog terechtkomen met Origin en ~VVV~,weet ik bijna zeker.Dan zullen ze met hun ervaring de kop op moeten houden.
-Kevin kan ook nog rustig doordoen.
 

DeletedUser

Guest
Mee eens dat Origin nu iets kan forceren tegen Gummi. Maar daar moeten ze inderdaad werk van maken, gummi niet te sterk laten worden. Gummi heeft minder leden en dat speelt in hun nadeel. |TB| was ook geen slechte stam, maar er was overwicht van vele andere stammen en dat moesten we ook onder ogen zien. Dus Origin, ga ervoor zou ik zeggen :p
 

DeletedUser

Guest
ja maar dit kan de vernietiging betekenen ook van origin
en als dit zo is dan heeft tc nog een grotere voorsprong ..
+ de naam gummi doet al veel man beven ik durf te wedden dat moest ereen oorlog komen ( ik hoop het ) dat er zeker 25% van stam zou wisselen
 

DeletedUser

Guest
ja maar dit kan de vernietiging betekenen ook van origin
en als dit zo is dan heeft tc nog een grotere voorsprong ..
+ de naam gummi doet al veel man beven ik durf te wedden dat moest ereen oorlog komen ( ik hoop het ) dat er zeker 25% van stam zou wisselen

Mij doet die naam niets. En een naam vecht ook niet ofzo, het zijn de spelers achter de naam. En die zijn goed, maar niet echt heel talrijk. En nu kan Origin en VVV nog iets doen. Wordt er niets gedaan denk ik dat Gummi daar snel machtiger wordt, de besten zullen overgaan en de rest overrompeld wordt.

En hoe groter de voorsprong van TC hoe beter :D
Ik denk niet dat er 25% zou wisselen want ik vertrouw erop dat Gummi geen mensen toelaat die bang zijn voor hen... met lafaards ben je niets.
 

DeletedUser

Guest
ja maar dit kan de vernietiging betekenen ook van origin
en als dit zo is dan heeft tc nog een grotere voorsprong ..
+ de naam gummi doet al veel man beven ik durf te wedden dat moest ereen oorlog komen ( ik hoop het ) dat er zeker 25% van stam zou wisselen

de naam gummi is gejat van .de
 

DeletedUser

Guest
de naam gummi is gejat van .de

ik durfde het eerlijkgezecht niet te zeggen maar nu het eis toch gebroken is ben ik trots op kevin dat ze een van mijn rezuki personages hebben gebruikt i love u guy's.

ontopic zeer leuk dat je een kaartje maakte van de top 10 speler jorieke :D
 

DeletedUser

Guest
Mij doet die naam niets. En een naam vecht ook niet ofzo, het zijn de spelers achter de naam. En die zijn goed, maar niet echt heel talrijk. En nu kan Origin en VVV nog iets doen. Wordt er niets gedaan denk ik dat Gummi daar snel machtiger wordt, de besten zullen overgaan en de rest overrompeld wordt.

En hoe groter de voorsprong van TC hoe beter :D
Ik denk niet dat er 25% zou wisselen want ik vertrouw erop dat Gummi geen mensen toelaat die bang zijn voor hen... met lafaards ben je niets.

heb het ook niet over dat ze naar gummi zullen gaan ..
maar gewoon naar andere stammen ..
en ja als vvv en origin nu niets gaat beginne doen is het in der loop der tijd gedaan voor hun...

en sommige spelers zijn wel degelijk bang voor de naam ...
ik durf er geld op te zetten dat als je bv silentbutdeadly ( niets kwaad bedoelt maar jij was de eerste van gummi die in mij opkwam die niet zo echt vee zegt op het forum enzo ) zonder de stam gummi zou zetten maar bv inde stam ( ook niet kwaad bedoelt ) redemtion zet dat veel meer man hem zou aanvallen .. ook al is hij miss een zeer getalenteerde speler ... het is nu eenmaal de naam die zo afschrikt

wel vermoed ik toch .. persoonlijk kijk ik daar niet echt naar ...
 

DeletedUser16396

Guest
zyn jullie origin aan het opstoken ?:D
goed, wat tegenstand is altyd leukerµ

Ontopic:
Thx voor het kaartje, ik ga het eens vergelijken met het vorige ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm ja. ON-R en TC zullen voorlopig rustig blijven groeien. Hebben nog niet echt veel tegenstand. Origin, VVV, .EvO. en Gummi moeten allemaal om K44, K54 en K55 vechten.. ben benieuwd. Dat Gummi zo weinig leden heeft is natuurlijk een nadeel. Voorlopig zal het toch wel zo blijven dat iedereen dorpjes van andere (dus niet top-) stammen overneemt. Ik denk dat het conflict wel uitgesteld zal worden. Origin en VVV hebben misschien niet echt grote 'namen' maar ik heb zo maar het gevoel dat ze onderschat worden.
 

DeletedUser

Guest
heb het ook niet over dat ze naar gummi zullen gaan ..
maar gewoon naar andere stammen ..
en ja als vvv en origin nu niets gaat beginne doen is het in der loop der tijd gedaan voor hun...

en sommige spelers zijn wel degelijk bang voor de naam ...
ik durf er geld op te zetten dat als je bv silentbutdeadly ( niets kwaad bedoelt maar jij was de eerste van gummi die in mij opkwam die niet zo echt vee zegt op het forum enzo ) zonder de stam gummi zou zetten maar bv inde stam ( ook niet kwaad bedoelt ) redemtion zet dat veel meer man hem zou aanvallen .. ook al is hij miss een zeer getalenteerde speler ... het is nu eenmaal de naam die zo afschrikt

wel vermoed ik toch .. persoonlijk kijk ik daar niet echt naar ...


Reden dat ik op forum niet zo vaak wat zeg is omdat ik zo druk ben met Gummi :). Als ik in RED zat hadden veel mensen mij misschien durfen aanvallen, maar als ik vanaf het begin in RED zat, was RED misschien wel heel anders gelopen (A). Bovendien denk ik dat mensen dan alleen maar met 10 personen tegelijk op mij meer zouden durfen. 1 vs 1 denk ik dat het net zoveel afschrikt.
Bovendien schrikt de naam Gummi niet voor niks af :). Maar goed, Gummi zal zich spoedig bewijzen. En dan schrikt de naam misschien nog wel meer af :p
 

DeletedUser

Guest
Reden dat ik op forum niet zo vaak wat zeg is omdat ik zo druk ben met Gummi :). Als ik in RED zat hadden veel mensen mij misschien durfen aanvallen, maar als ik vanaf het begin in RED zat, was RED misschien wel heel anders gelopen (A). Bovendien denk ik dat mensen dan alleen maar met 10 personen tegelijk op mij meer zouden durfen. 1 vs 1 denk ik dat het net zoveel afschrikt.
Bovendien schrikt de naam Gummi niet voor niks af :). Maar goed, Gummi zal zich spoedig bewijzen. En dan schrikt de naam misschien nog wel meer af :p

ja was ook niet kwaad bedoelt fso he..
het was gewoon jouw naam die het eerste in me opkwam ..
ik had even goed gapexx of sj of sbx kunne pakken was gewoon een voorbeeld
en ja je weet nooit hoe het geweest zou zijn moest je in een andere stam gezeten hebben.
 

DeletedUser

Guest
zyn jullie origin aan het opstoken ?:D
goed, wat tegenstand is altyd leukerµ

Ontopic:
Thx voor het kaartje, ik ga het eens vergelijken met het vorige ^^

ooow hij heeft me door :D
nee hoor , het is gewoon als ze nu niks doen kunnen ze beter nooit iets doen .
ps hun leider breakdown is weg :eek: ?

*ontopic*

ik zie kwa ligging het meetste in tc , en on-r zie ik ook nog wel iets doen :)
 
Bovenaan