- Reactiescore
- 143
Boosten en stabben tom toch! Terug je hoek in!
Het is leuk om te lezen.
Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82).
Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels zouden omzeilen en zij mijn dorpen konden innemen door op bb te gaan. Prima wat mij betreft. Verder is er weinig contact geweest, wel altijd vanuit mijn kant om te horen hoe het aan die kant gaat.
Met Vanq zijn er nooit afspraken gemaakt, echter is het raar dat je dan de MB van jouw stamgenoot wegedeeld en zelf 1 dorp pakt als CbC zijnde.
Ik heb gisteren Jordi en vandaag een co (Daffy Duck) aangesproken. Antwoord was ik weet hier niets van en geen reactie.
Met deze mensen speel ik al jaren samen.
Jammer en tw onwaardig.
Ook namens mij, mijn excuses, ik wist ook niet van deze afspraken omdat er nauwelijks contact was. Ik ben het eens met het feit dat het raar is dat je een dorp wegedeld van een MB. Hier doe je achteraf helaas niks meer aan.Het is leuk om te lezen.
Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82).
Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels zouden omzeilen en zij mijn dorpen konden innemen door op bb te gaan. Prima wat mij betreft. Verder is er weinig contact geweest, wel altijd vanuit mijn kant om te horen hoe het aan die kant gaat.
Met Vanq zijn er nooit afspraken gemaakt, echter is het raar dat je dan de MB van jouw stamgenoot wegedeeld en zelf 1 dorp pakt als CbC zijnde.
Ik heb gisteren Jordi en vandaag een co (Daffy Duck) aangesproken. Antwoord was ik weet hier niets van en geen reactie.
Met deze mensen speel ik al jaren samen.
Jammer en tw onwaardig.
Zo was ie ook niet bedoeldAward voor minst creatieve meme 2022
Graag via de support aangeven voor boostenBeetje laf om zo een nieuwe wereld te spelen, dit verpest het hele spel (samen met premium). Hoop dat hier iets aan gedaan wordt, dacht dat boosten niet meer toegestaan was.