[Speeltopic] Competitie der Kennis - Eredivisie

DeletedUser1435

Guest
jij noemt orlando bloom legolas en vervolgens will turner als correctie!!
 

DeletedUser

Guest
Ik speel op balbezit denk ik. Langzaam maar zeker de tegenstander naar de keel grijpen. En dan. Niet meer. Lossen.
 

DeletedUser

Guest
Pc is afgepakt. Ik geef dus forfait tegen bappos, tenzij hij ermee instemt een andere keer verder te gaan. (morgenavond?)
 

DeletedUser

Guest
Met het oog op het lange seizoen geopteerd voor een overwinning zonder veel inspanning.
 

DeletedUser

Guest
Bappos wint neem ik aan aangezien hij Nederlander is.

Het is niet voor niets de Eredivisie!
 

DeletedUser13565

Guest
OOOOH senne je bent er gewoon nu op skype? Anders over een halfuur ofzo dan ga ik eerst naar huis.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan er ook niet aan doen als mijn pa plots begint te ragen en de pc afneemt. Als ik hierdoor verlies, hij zij zo, ondanks ik eigenlijk voorstond.
 

DeletedUser

Guest
Koenfighter kreeg Flos op bezoek, een spannende pot met Koen als licht favoriet, op de tribunes ging het hevig tekeer en de politie had moeite om beide partijen uit elkaar te houden. Na enige vertraging begonnen de kemphanen aan een spannende pot. Helaas groeven beide partijen zich in en durfden weinig van zichzelf te laten zien, tot het eind, toen veranderde alles. Flos kwam verrassend op voorsprong en leek met nog twee rondes af te stevenen op een overwinning. Dit was echt de druppel voor Koen en met enkele prachtige combinaties zette hij Flos te kijk en wist hij net op tijd hem te verslaan.

Koenfighter versloeg Flos in eigen huis met 2.1 - 1.1.
 

DeletedUser

Guest
Bappos en Blond begonnen aan hun pot. Dit was ook een partij met veel spanning. Er kon geen echte favoriet worden aangewezen. Ook deze wedstrijd begon matig en ondanks een goede sfeer, die alleen op het einde omsloeg, werd het nooit echt spannend. Beide partijen gingen gelijk op en aan het einde van de wedstrijd maakte Blond het verschil.

Bappos werd in eigen huis door Blond verslagen met 1.0 - 1.8
 

DeletedUser

Guest
Je zal maar goed op schot zijn in de eerste speelronde met 5.3 treffers jaja dat belooft wat
 

DeletedUser

Guest
Ik voorspelde dat al. Heb het al uitgelegd aan tjeerd hoe het komt, maar die wil me niet geloven :D
 

DeletedUser13565

Guest
Nou nou Senne. Beter kom je een keer. Morgen eind van de ochtend, of 's middags.
 

DeletedUser

Guest
Koenfighter ik stel voor dat wij elkaar in de avond bekampen gezien wij beide momenteel overdag moeten studeren. Dat lijkt me ook prima voor Slaro ja? Toppie.
 
Bovenaan