co gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20128

Guest
Misschien ik , Maar hoeveel punten heeft je account :) dan vertel ik een verhaaltje over me als ik dat weet
 

DeletedUser19888

Guest
hmmm ben jij niet ook al gefuseerd met yourie???

dus dan wilt het zeggen 3 spelers op het account.
 

DeletedUser32190

Guest
De eerste hier denk ik ?

Leeftijd:15
Ervaring:13 M 2 jaar .nl en 1 jaar .net
Waarom wil je mn co worden:Je bent een ervare speler,een mooi acc mooie toekomst.
Motivatie:...
 

DeletedUser

Guest
De eerste hier denk ik ?

Leeftijd:15
Ervaring:13 M 2 jaar .nl en 1 jaar .net
Waarom wil je mn co worden:Je bent een ervare speler,een mooi acc mooie toekomst.
Motivatie:...


Je hebt op elke wereld een aanvraag, vind je dat nou zelf normaal? Start zelf een account op, mits 3 jaar ervaring moet dat geen enkel probleem zijn. Al is het totaal ongeloofwaardig. Tegen de tijd dat iemand jou als co wilt heb je al 150k en misschien nog meer als je zelf eens gaat spelen.
 

DeletedUser32190

Guest
geloof je me niet dat ik 13m heb wat moet ik dan doen zoek op battum the best
 

DeletedUser

Guest
Dat geloof ik inderdaad niet, en ik ga niet de moeite doen omdat op te zoeken, wat het intresseert me totaal niet, word er gewoon pissig van als mensen zielig liggen doen om een account, en wat voor één(in jou geval meerdere) dan.
 

DeletedUser

Guest
Dat geloof ik inderdaad niet, en ik ga niet de moeite doen omdat op te zoeken, wat het intresseert me totaal niet, word er gewoon pissig van als mensen zielig liggen doen om een account, en wat voor één(in jou geval meerdere) dan.

Hij heeft 13m omdat hij 10dagen geleden co mocht worden van Battum :)
Dus hij heeft niks aan die 13m gedaan xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan