co gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser46778

Guest
Wij (daan en ik) zoeken een co

We spelen nu ook nog met youri erbij maar die geeft aan niet veel te kunnen spelen komende weken. We zijn allebei schoolgaand en we speeden ook nog. Daarom hebben we besloten een 3de actieve co erbij te nemen.

Het account heeft heel wat tegenslagen gehad maar we zijn weer op de goede weg aan het komen.
Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk de top zullen halen al is het alleen op doorzettingsvermogen.

We hebben uitraard ook skills en ervaring. Daan heeft die vooral van de speeds en ik ook wel redelijk van de normale werelden.

We zoeken iemand die gewoon actief is, dat betekend dat je zeker na school genoeg aanwezig moet zijn en tijdens school of in de nacht zou mooi meegenomen zijn.
Ook willen we wel dat je ervaring heb aangezien we nou eenmaal geen docenten zijn :)


groet,
melle/daan
 

DeletedUser46778

Guest
en toen was het de broer van je buurman, tsja dat werkt niet dus we zoeken weer co
 

DeletedUser46778

Guest
lol hij heeft een keer gelogged in 3 dagen en toen zei ik of je gaat wat doen of je gaat eraf en toen ging hij eraf
 

DeletedUser56576

Guest
lol hij heeft een keer gelogged in 3 dagen en toen zei ik of je gaat wat doen of je gaat eraf en toen ging hij eraf

Klopt. Niets tegen in te brengen.
Zeker omdat ik 2 van die 3 dagen niet eens online was geweest :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan