Co Gezocht Voor Team Denied-

DeletedUser

Guest
Ons team zoekt nog een Co erbij maar alleen maar voor de speed van gehaktbal en als je laat blijken dat je echt nuttig bent dan laten we je misschien wel in ons team.


Het gaat ons vooral om de nachten bij die speed ronde de rest hebben we al voorbereid.

Mijn ervaring :



Mensen die geinteresseerd zijn stuur even een PM ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom zoeken jullie opeens allemaal een co, ga lekker gezellig allemaal bij elkaar :eek: :D
 

DeletedUser

Guest
Even een aanpassing geinteresseerden kunnen mijn een Pm sturen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ons team zoekt nog een Co erbij maar alleen maar voor de speed van gehaktbal en als je laat blijken dat je echt nuttig bent dan laten we je misschien wel in ons team.


Het gaat ons vooral om de nachten bij die speed ronde de rest hebben we al voorbereid.

Mijn ervaring :



Mensen die geinteresseerd zijn stuur even een PM ;)


conq. is nu tot het dieptepunt gezakt-.-
 

DeletedUser

Guest
Jij moet blij zijn dat sommige mensen juist jou nog willen :p

Jij bent namelijk net zo erg als marnixnoob

Ik weet niet echt hoor, maar wanneer is de laatste x dat jij mij echt zag doorspelen?

Klopt, een jaar geleden dus :p
 

DeletedUser

Guest
Toen speelde je anders wel gewoon hoor ;) probeerde nog te backtimen maar jou 5 sec gat ertussen is niet zo moeilijk te ontwijken :rolleyes:

Mijn backtimes zijn altijd mooi op de sec, of bedoel je die speed die mido speelde?
 

DeletedUser

Guest
Mijn backtimes zijn altijd mooi op de sec, of bedoel je die speed die mido speelde?

Of mido speelt heel vaak voor je of je backtimes zijn gewoon niet altijd zo goed als je denkt ;)

Hoewel hij 2x wel op de sec was maar nog wel met 900 ms verschil dus nog te ontwijken zonder scripts :)
 
Bovenaan