co gezocht (speed 71)

DeletedUser

Guest
Ik speel al 3 jaar TW ;) Maar ik heb maar een paar keer een speed gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
ik heb precies nooit echt een leerproces gemerkt bij speeds en toch 2-maal aan de top meegedraait....

mja, wie weet ligt het niveau van speeds nu veel hoger
 

DeletedUser27011

Guest
Jij en ownen gaat niet samen:eek: ik speel trouwens al 3 jaar.. maar ik gaf antwoord op Forgotten Hero, en antwoord hoelang ik speed speel ;)

Ik own idd nooit :rolleyes:.

Maar de tijd dat ik al speeds speel, is iig héél wat korter dan jouw dit.

En ik dacht dat ik je op één van de vorige speeds toch heb ingemaakt :p
 

DeletedUser27011

Guest
Hm, weet niet meer welke speed het juist was, maar ik (.Chao) ownde jou toen (Hallo2). Je zegt wel dat je niet veel deffence had, maar je had mooi meer defence dan ik ;).

Maar ik ownde je toen ;).
 

DeletedUser

Guest
Hm, weet niet meer welke speed het juist was, maar ik (.Chao) ownde jou toen (Hallo2). Je zegt wel dat je niet veel deffence had, maar je had mooi meer defence dan ik ;).

Maar ik ownde je toen ;).

die weet ik nog wel,, als ik wou dan had ik meer, aangezien jij meer punten had :D en dus een mooie clear had.. maar tja telkens had ik er wel 1000 troeps in, nja je hebt me een keer geownd nou goed xd
 

DeletedUser27011

Guest
die weet ik nog wel,, als ik wou dan had ik meer, aangezien jij meer punten had :D en dus een mooie clear had.. maar tja telkens had ik er wel 1000 troeps in, nja je hebt me een keer geownd nou goed xd

OoWw

Jij en ownen gaat niet samen:eek: ik speel trouwens al 3 jaar.. maar ik gaf antwoord op Forgotten Hero, en antwoord hoelang ik speed speel ;)

Dan klopt dit niet é ;). Denk eerst voor je iets post^^.
Ik heb niet gezegd dat jij totaal niet kunt ownen.
Ik zei dat ik je al een keertje geownt heb.
En dan zeg jij dat ik niet kan ownen?

Daar zat je dus mis ;) (But Nu Hard Feelings XxX.)
 

DeletedUser

Guest
OoWw



Dan klopt dit niet é ;). Denk eerst voor je iets post^^.
Ik heb niet gezegd dat jij totaal niet kunt ownen.
Ik zei dat ik je al een keertje geownt heb.
En dan zeg jij dat ik niet kan ownen?

Daar zat je dus mis ;) (But Nu Hard Feelings XxX.)

Nja mischien vatte ik het verkeerd op ^^
 

DeletedUser22585

Guest
en wat bemoei jij je ermee :eek:

Hij is lief, + mijn co ? moet ik je weer ownen , net zoals bash speed ? Lol, dat je me toen gecountert had, was alleen omdat jordy op je acc kwam, en die nog een beetje kan twen, in tegenstelling tot jou.
 

DeletedUser

Guest
Hij is lief, + mijn co ? moet ik je weer ownen , net zoals bash speed ? Lol, dat je me toen gecountert had, was alleen omdat jordy op je acc kwam, en die nog een beetje kan twen, in tegenstelling tot jou.

Wat boeit dat nou weer, je kent me niet eens gek, en ik zeg gewoon tegen enjoy dat ik niet meer weet wanneer hij mij geownd heeft :)
 

DeletedUser22585

Guest
Wat boeit dat nou weer, je kent me niet eens gek, en ik zeg gewoon tegen enjoy dat ik niet meer weet wanneer hij mij geownd heeft :)

ja maar jij doet net alsof je de beste bent ^^ Ben ik ook totaal niet, maar snap niet dat je stoer gaat lopen doen op forum.
 
Bovenaan