CO als Dief

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser45586

Guest
al een poos op zoek naar een CO, dacht er 1 gevonden te hebben, steelt deze direct mijn account, door het wachtwoord en ik denk het email adres te veranderen.

dus mensen op wereld 13 denk erom dat diegene die op Mawin dorp zit nu, niet de originele speler is, maar een dief
 

DeletedUser58575

Guest
E-mail veranderen duurt 2 weken. Log in op die e-mail, dan staat daar dat hij heeft getracht het e-mail te wijzigen, dat kun je in die mail annuleren. Vervolgens gebruik je het e-mailadres om een nieuw wachtwoord op aan te vragen. Account terug, alleen als je pech hebt is je PA weg. Als dat het geval is kan Duckje normaal de PA terug overmaken naar jou, dus hem dan even een forumpm sturen. Niks aan de hand, al moet je natuurlijk voorzichtig zijn met wie je als co aanneemt ;)
 

DeletedUser45586

Guest
dit lukt dus niet, kan niet inloggen met de email waar ik het mee aangemeld heb, dan zou ik wachtwoord weer veranderen kunnen.
vind het heel raar zo
 

DeletedUser

Guest
dit lukt dus niet, kan niet inloggen met de email waar ik het mee aangemeld heb, dan zou ik wachtwoord weer veranderen kunnen.
vind het heel raar zo

Misschien is het mail adres inactief gemaakt en moet je het weer even activeren. Anders heb je pech. Klinkt stom, maar je moet inderdaad goed uitkijken wie je co is..
 

DeletedUser39817

Guest
Die zal dus ook wel de informatie aan het o zo...eerlijke RF doorgeven !!
Tja als een stam het zo moet spelen, lekker triest !!
 

DeletedUser45586

Guest
had contact sinds weekend, zouden ff kijken. ben tegoed van vertrouwen geweest
 

DeletedUser38277

Guest
Ik ga niet met de vinger wijzen. Maar als mensen deze persoon kennen, laat hem het account gewoon terug geven. Dit is gewoonweg belachelijk. Dit heeft ook niets meer met oorlogje te maken. Dit is DIEFSTAL.

En het ergste is, de speler die er nu opzit tracht over te komen als de echte mawin en doet alles in zijn naam. Dit is gewoonweg LAAG BIJ DE GROND!!!

Ik hoop dat support vraag van algemene ban gaat uitvoeren.

Ik spreek hem zelf aan en hij wil me wat laten geloven dat het van RF zou komen. Tis maar dat jullie ervan weten. Als dit niet zo is dan is dat zeer laag van hem en dan zou ik graag weten WAAROM juist onze beiden zo tegen elkaar op zetten.

Als het wel zo is, wat ik betwijfel, dan zou het echt wel laag zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17153

Guest
RF heeft het account niet.
Wat mij betreft mag support het account bannen en de speler erbij die het gepakt/doorgegeven heeft.

(wist niet eens dat het account nog bestond)

Die zal dus ook wel de informatie aan het o zo...eerlijke RF doorgeven !!
Tja als een stam het zo moet spelen, lekker triest !!

Wat een frustratie ineens?
 

DeletedUser38277

Guest
Voor zover we info hebben zou het NIET gaan over een speler van RF. Dit om alle misverstanden de wereld uit te werken.


Wat mij betreft mag support het account bannen en de speler erbij die het gepakt/doorgegeven heeft.


Volledig mee eens als je het over het account van de dief hebt. Account mawin zou terug naar originele speler moeten.
 

DeletedUser

Guest
Mawin dorp aug 18,2012 22:45
ik wil graag een soli doen voor rf

heb namelijk in =3 ruzie

ik heb veel def en aanval

Darchy aug 19,2012 11:28
hallo [player]mawin dorp[/player]

Door de alarmerende berichten op het AF vertrouwen we de sollicitatie niet.
Als je binnen 20 sec na opening van de pm een copie doorstuurt van je IP-inlog gegevens en ze zijn goed kunnen we misschien verder praten.
Wij willen het spel eerlijk blijven spelen en zeker geen geen gestolen accounts toelaten.

MVG [player]Darchy[/player]




De pm is geopend, maar ik heb geen antwoord gekregen.
 

DeletedUser17153

Guest
Vreemde is, het zijn hun leden die dat doen.
Dus waar de frustratie naar ons dan voor nodig is?

Gezien de schrijfstijl, lijkt het me op Manau.......
(kan het mis hebben natuurlijk:p)
 

DeletedUser38277

Guest
Voor zover we info hebben zou het NIET gaan over een speler van RF. Dit om alle misverstanden de wereld uit te werken.

Ik heb altijd laten weten dat we dachten dat het NIET RF was. Ze probeerden ons het wijs te maken maar ik heb nooit gezegd dat ik het geloofde.
 

DeletedUser36429

Guest
dit lukt dus niet, kan niet inloggen met de email waar ik het mee aangemeld heb, dan zou ik wachtwoord weer veranderen kunnen.
vind het heel raar zo

Als het account WEL op jouw mail zou horen te staan, dan rest jou slechts 1 ding: support contacteren.
Stond het account NIET op jouw mail, dan heb je ook niets te zeggen over wat er mee gebeurt.
 

DeletedUser38277

Guest
De mensen die het account hadden genomen. Hoe ze dit juist hebben gedaan weet ik niet, maar het is opgelost. En de spelers die het account hadden genomen waren van plan echte ruzie te stoken tussen beide stammen. Dat is niet gelukt. Het blijft enkel een oorlogje.
 

DeletedUser38277

Guest
Of er wil nog iemand natrappen? Altijd een goeike met zoiets he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan