Clusters

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

ze mogen best van elkaar zeggen dat ze elkaars cluster mooi vinden.
 

DeletedUser1380

Guest
Re: Cluster Contest.

ze mogen best van elkaar zeggen dat ze elkaars cluster mooi vinden.

Ik maak er toch geen probleem van dat ze het van elkaar zeggen maar van het medium dat ze ervoor gebruiken.

Het is duidelijk dat ze elkaars cluster goed kennen (zelfde stam, etc.), dus kunnen het even goed even via igm doen.
Maar dan is het probleem dat niemand anders buiten hen het ziet natuurlijk, dus te weinig aandacht. =]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

Ik maak er toch geen probleem van dat ze het van elkaar zeggen maar van het medium dat ze ervoor gebruiken.

Het is duidelijk dat ze elkaars cluster goed kennen (zelfde stam, etc.), dus kunnen het even goed even via igm doen.
Maar dan is het probleem dat niemand anders buiten hen het ziet natuurlijk, dus te weinig aandacht. =]

Zelfde stam? Speel jij eigenlijk wel actief op w3? Als je iets wil zeggen, kom dan niet met zoiets af zonder te checken. :cool: Het enige dat klopt, is dat ze elkaar wel goed kennen. Dus kom jij hier ook even wat aandacht zoeken?:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

still love mine

mapsa.png
 

DeletedUser1380

Guest
Re: Cluster Contest.

Zelfde stam? Speel jij eigenlijk wel actief op w3? Als je iets wil zeggen, kom dan niet met zoiets af zonder te checken. :cool: Het enige dat klopt, is dat ze elkaar wel goed kennen. Dus kom jij hier ook even wat aandacht zoeken?:p

Firm of AND, is allemaal hetzelfde. No bullshit, pls.

Ik speel totaal niet actief op W3, duh. Dat kan je toch zien? Ben zelfs een rank gedaald in de ranglijst!
Inactivity, ahoi! :')

Ik lees regelmatig dit forumonderdeel, zonder iets te posten, maar het werd me even te gortig. =]
Ik verwachtte geen repliek op mijn post (maw ook geen aandacht), anders had ik wel een picje geupload om te braggen met mijn eigen cluster.
 

DeletedUser1380

Guest
Re: Cluster Contest.

Jij pestkop...
In plaats van je eigen cluster gewoon neer te zetten?:rolleyes:

Dan ging Frezz me weer opvrijen.
De pillekes beginnen nu juist te werken, dat hem wat kalmer is, dus ga ik niet met vuur spelen. =]
 

DeletedUser3166

Guest
Re: Cluster Contest.

Nou dan doe ik het voor je.
This best een cluster om jaloers op te zijn, proficiat ;)

radiant.png
 

DeletedUser19263

Guest
Re: Cluster Contest.

wie vinden jullie eigenlijk dat het mooiste stamcluster heeft?
 

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

Firm of AND, is allemaal hetzelfde. No bullshit, pls.

Ik speel totaal niet actief op W3, duh. Dat kan je toch zien? Ben zelfs een rank gedaald in de ranglijst!
Inactivity, ahoi! :')

Ik lees regelmatig dit forumonderdeel, zonder iets te posten, maar het werd me even te gortig. =]
Ik verwachtte geen repliek op mijn post (maw ook geen aandacht), anders had ik wel een picje geupload om te braggen met mijn eigen cluster.

Raar dat *DTW* dan niet de stats van TCP bij de stats post want wij veroveren via de vv van De melkboer toch behoorlijk wat *DTW* dorpjes
 
Reactiescore
28
Re: Cluster Contest.

Radiant =/= DTW
hij zegt alleen maar dat de personen in kwestie samen in de stam hebben gezeten en nu nog steeds in 'bij elkaar horende stammen' zitten. dat heeft niks te maken met stats.
 

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

naja als je sugesteerd dat Firm en AND precies het zelfde is dan zouden ze ook alle 2 in de statestieken genoemt moeten worden want ja het is 1 en al het zelfde.

Maar dat wordt dus blijkbaar niet gedaan door *DTW* dus plegen ze statestiek fraude :D
 
Reactiescore
28
Re: Cluster Contest.

Radiant =/= DTW

FIRM =/= TCP
de mensen van FIRM zitten, op enkele uitzonderingen na, allemaal in AND. TCP is nog steeds TCP, al die tijd onveranderd.
Dus dat is weldegelijk een verschil.
 

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

Radiant =/= DTW

FIRM =/= TCP
de mensen van FIRM zitten, op enkele uitzonderingen na, allemaal in AND. TCP is nog steeds TCP, al die tijd onveranderd.
Dus dat is weldegelijk een verschil.

TCP hoort bij FIRM en als we de lijn dus doortrekken die jullie zelf beweren dat FIRM bij AND hoort, hoort dus ook meteen TCP bij AND;)
 
Reactiescore
28
Re: Cluster Contest.

Radiant =/= DTW
hij zegt alleen maar dat de personen in kwestie samen in de stam hebben gezeten en nu nog steeds in 'bij elkaar horende stammen' zitten. dat heeft niks te maken met stats.

naja als je sugesteerd dat Firm en AND precies het zelfde is dan zouden ze ook alle 2 in de statestieken genoemt moeten worden want ja het is 1 en al het zelfde.

Maar dat wordt dus blijkbaar niet gedaan door *DTW* dus plegen ze statestiek fraude :D

dat suggereer ik dus niet.
ze horen bij elkaar, ze zijn NIET precies hetzelfde, noch is het een perfecte substam/opleidingsstam/Moraalbrekersstam.

Radiant =/= DTW

FIRM =/= TCP
de mensen van FIRM zitten, op enkele uitzonderingen na, allemaal in AND. TCP is nog steeds TCP, al die tijd onveranderd.
Dus dat is weldegelijk een verschil.

TCP hoort bij FIRM en als we de lijn dus doortrekken die jullie zelf beweren dat FIRM bij AND hoort, hoort dus ook meteen TCP bij AND;)

Niemand beweert hier iets, behalve ik. De link naar DTW of zelfs Cervix (of wie bedoelde je met 'jullie' ?) is dus onnodig.
En kom Manu, jou heb ik wel wat hoger staan, jij hebt wel wat denkvermogen. Ik hoef hier toch niet, zoals voor King, alles 3x te zeggen?

Veel stammen zijn te koppelen aan een andere stam.
Zoals -DS- naar Cervix neigt, Sparta naar DTW, neigen de spelers van FIRM/B0RG die niet in AND gegaan zijn inderdaad naar AND.
EP zijn allemaal ex-leden van jullie en staan op vriendschappelijke voet met jullie. Die "horen dus bij jullie". Maar zo kan je de hele wereld samen gaan plakken, daarom hoef je ze niet als 1 te zien.
Maar het is onzinnig om al die stammen samen te gaan zetten in de stats, dat weet jij net zo goed als ik.
 

DeletedUser

Guest
Re: Cluster Contest.

Niemand beweert hier iets, behalve ik. De link naar DTW of zelfs Cervix (of wie bedoelde je met 'jullie' ?) is dus onnodig.
En kom Manu, jou heb ik wel wat hoger staan, jij hebt wel wat denkvermogen. Ik hoef hier toch niet, zoals voor King, alles 3x te zeggen?

Veel stammen zijn te koppelen aan een andere stam.
Zoals -DS- naar Cervix neigt, Sparta naar DTW, neigen de spelers van FIRM/B0RG die niet in AND gegaan zijn inderdaad naar AND.
EP zijn allemaal ex-leden van jullie en staan op vriendschappelijke voet met jullie. Die "horen dus bij jullie". Maar zo kan je de hele wereld samen gaan plakken, daarom hoef je ze niet als 1 te zien.
Maar het is onzinnig om al die stammen samen te gaan zetten in de stats, dat weet jij net zo goed als ik.

Natuurlijk hoef je mij niet alles 3X te zeggen. Maar het probleem is, dat als iemand van AND hier iets komt beweren het altijd als onwaar wordt aangewezen door 1 of meerdere DTW spelers (vandaar ook mijn onmiddellijke reactie met "jullie" + dat wordt dus ook meerdere keren door diezelfde DTW-ers herhaald, dat vind ik pas belachelijk. Het lijkt wel een echo van AC of wie ook eerst reageert van de leiding). Gezien dit niet echt het serieuze deel van het AF is, kan hier dus al eens gelachen worden en ik vond de opmerking dat AND en FIRM hetzelfde zijn, maar TCP en AND niet, leuk om even op in te spelen gezien niet FIRM maar TCP momenteel samenwerkt met AND in een actie. ;)

Vandaar dat TCP en AND dus nu tijdelijk WEL samenhoren in de stats gezien dat ook verlies is, toegebracht door AND in samenwerking met TCP, aan DTW. (of het mag toch ten minste vermeldt worden)

Veel kleinere stammen horen inderdaad bij 1 van de 3 grootste stammen van deze wereld, daar heb je zeker gelijk in. En die hoeven ook niet allemaal mee in de statistieken te staan. Maar een korte vermelding tijdens of na een actie kan geen kwaad. Dat maakt dit forum terug wat objectiever en leuker om te reageren ipv elkaar constant te bekritiseren over iets waar we nog niet de helft van weten.;):)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
Re: Cluster Contest.

remember dat ik Cervixer ben en mij in C86 heel ver van de topstammen houdt.
dus ik wist niet eens dat de actie op DTW in samenwerking met TCP verliep ;)

edit: voor de rest goeie post.
 
Bovenaan