Clusters

Reactiescore
324
Ben benieuwd hoe dan van jullie er uit zien :eek:

Ik zal die van mij zo posten :p

Ons lelijke clustertje :)

nl25

Dit kaartje update volgens mij nog automatisch ook :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
BAN! dubbelpost :p

Ik zal mijne zo ook posten.

EDIT:

Kaartje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je zo'n topic wilt stel ik voor een cluster contest te organiseren;) Als er genoeg interesse is van de andere deelnemers van w25 ..
 

DeletedUser

Guest
11 Dorpen xD

Morgenvroeg en morgenmiddag 2 bij, dus dat wordt 13 :p

Als je zo'n topic wilt stel ik voor een cluster contest te organiseren;) Als er genoeg interesse is van de andere deelnemers van w25 ..

Alsjeblieft niet, daar ben ik slecht in xD
 

DeletedUser

Guest
kunnen we niet beter doen:
alle spelers van een stam markeren met twstats en dan kijken of het een mooi stamcluster is.
goed verspreid enzo.. genoeg edelruimte en ga zo maar door.
 

DeletedUser

Guest
kunnen we niet beter doen:
alle spelers van een stam markeren met twstats en dan kijken of het een mooi stamcluster is.
goed verspreid enzo.. genoeg edelruimte en ga zo maar door.

Cluster contest is meestal met je stam erbij in een andere kleur. Het gaat natuurlijk ook een beetje om ligging ;)
 

DeletedUser

Guest
kunnen we niet beter doen:
alle spelers van een stam markeren met twstats en dan kijken of het een mooi stamcluster is.
goed verspreid enzo.. genoeg edelruimte en ga zo maar door.

Ook niet, mijn stam faalt xD
 

DeletedUser

Guest
Cluster contest is meestal met je stam erbij in een andere kleur. Het gaat natuurlijk ook een beetje om ligging ;)

klopt, maar met mijn 3 dorpjes in een driehoek heb je weinig aan :p

zo hebben RIMMMERS ook nog een kans om te laten zien of ze in een mooie stam zitten enzovoort
 

DeletedUser

Guest
Kan... Maar als je aan een clustercontest wil mee doen is het handiger om meer dorpjes te hebben dan drie, anders valt er zo weinig te beoordelen:p
 

DeletedUser54620

Guest
Als je zo'n topic wilt stel ik voor een cluster contest te organiseren;) Als er genoeg interesse is van de andere deelnemers van w25 ..

Denk dat 't nog een beetje vroeg is voor een cluster contest. :p
 

DeletedUser

Guest
daarom een stam cluster contest?
dus spelers markeren binnen 1 stam en dan jezelf aanwijzen en dan kan je punten geven voor edelruimte en ga zo maar door?
 

DeletedUser

Guest
Dat is precies hetzelfde? :eek:

maar dan doe je van 1 speler tegen over de hele stam.
nu doe je alle spelers in een stam tegenover het geheel.
dus je gaat een stam beoordelen op recrutering van mensen. edelruimte en ga zo maar door?
 

DeletedUser

Guest
maar dan doe je van 1 speler tegen over de hele stam.
nu doe je alle spelers in een stam tegenover het geheel.
dus je gaat een stam beoordelen op recrutering van mensen. edelruimte en ga zo maar door?

Zijn wel erg veel aspecten waarmee je rekening moet houden? Moet je heel tw stats door spitten en verschillende mensen checken met ligging om een stam goed te kunnen beoordelen..
 

DeletedUser

Guest
Clustercontest lijkt me wel een leuk idee maar ik ben daar nog niet aan toe ben nog maar 900 ptn. groot en me stam is ook niet groot maar zou het wel leuk vinden voor de anderen als dat georganiseerd zou worden.
 
Bovenaan