Clustercontest

DeletedUser53131

Guest
ja maar als je naar baby buns kijkt daar staat er 1 in blauw, 1 in paars. en er werd me verteld dat enkel die in paars bg was dus weet ik ook niet echt waar ik op af moet gaan :D
 

DeletedUser

Guest
farms en compactheid streep je dus tegen elkaar weg.... tenzij je farms een wegings factor geeft die lichter is of zwaarder is...
 

DeletedUser53396

Guest
WTF is daar gebeurt stond gewoon benny zijn cluster, verwijder even plzz
 

DeletedUser53396

Guest
Geen idee wat er was, eerst stond er gewoon benny's cluster, verwijder die quote even please....
 

DeletedUser

Guest
Jep, weet ik ook, had dat cluster al eens eerder gezien. Vond het toch wel even sociaal van mijzelf om je erop te wijzen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn quote ook even verwijderd. Bedankt voor het melden in ieder geval ;)
 
Reactiescore
57
Wanneer sluiten de inschrijvingen ook al weer ? :$
 

DeletedUser

Guest
12-04-2012 sluiten de inschrijvingen. Zoals ook sinds vanmorgen te lezen is in de eerste post :p
 

DeletedUser

Guest
Liever niet, maar het mag wel altijd wel ja ;)

Edit

Clusters mogen aangepast worden tot 08-04-2012 daarna worden alleen nog maar nieuwe clusters aanvaard.

Grtjes
Heulsen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Samengevat beoordelingen, jury en uitslag

Hallo iedereen,

Hier even alles samengevat. Na deze post zal er niks meer veranderd worden aan de beoordelingen etc.

Jury

Eerst en vooral de jury. Eerst was niet bekend dat Infinitum mee zou zitten in de jury. Sinds vandaag is er die zekerheid wel en is de jury compleet, en ziet er deze als volgt uit:

  • Lil-John
  • Rukurt
  • Infinitum
  • Heulsen
  • .CuppyCake

Dit is de jury, en deze zal normaal gezien ook niet meer gewijzigd worden.

Beoordelingen
Sinds kort is ook bekend hoe de clusters zullen beoordeeld worden. Ook deze zal niet meer gewijzigd worden. Een beoordeling zoals hieronder staat is er voor iedereen ;).

Baby buns
Front/safe verdeling
/10
Farms
/10
Vorm
/10
Compactheid
/10
Opmerkingen


Uitslag
De uitslag zal voor mij normaal gezien bekend zijn de dag dat de laatste inzendingen mogelijk zijn. Ik heb aan de jury gevraagd om de dag nadien de uitslag van hun beoordelingen door te geven.
Vanaf die dag zal voor mij dus de uitslag bekend zijn, en zal er niks meer aan kunnen veranderd worden. Spijtig genoeg zullen jullie nog een beetje op jullie honger moeten zitten. Want de uitslag zal pas openbaar worden gemaakt in het weekblad. Natuurlijk zal deze in de loop van die avond ook nog hier worden gepost :)

NOOT:
Inzendingen kunnen vernieuwd worden tot in de in hierboven gezetten post. Nadien zullen vernieuwde aanmeldingen niet meer worden aanvaard.


Ik hoop dat deze post alles een beetje duidelijk maakt :D

Grtjes
Heulsen
 
Bovenaan