Clustercontest Wereld 59

Reactiescore
831
Iemand in deze situatie verdient in mijn oogjes toch wel wat PP ;)

nl59
 

DeletedUser79044

Guest
Normaal doet Rens dit maar die is een beetje druk dus bij deze.

fGHpbHEl.jpg
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik hoor wat verhalen in de wandelgangen dat Rose. ook groen hoort te zijn op dat kaartje?
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser79044

Guest
Ik zie meer groen dan blauw o_O

Correct omdat een groot deel blauw al wegvalt door onszelf.
Verder heb ik de MB stammen erbij gezet wat ze bij Vinage niet doen anders zou een MB stam al groter zijn dan de speler zelf :p

Zowel Rose. als Care horen bij Chill ja. :)

Lijkt me sterk dat een NAP erbij horen is?
Verder als je weet dat Care bij ons hoort snap ik niet dat Vinage nog vanalles probeert om sommige naar hun zeide te trekken.
 
Reactiescore
537
Lijkt me sterk dat een NAP erbij horen is?
Verder als je weet dat Care bij ons hoort snap ik niet dat Vinage nog vanalles probeert om sommige naar hun zeide te trekken.

De pot verwijt de ketel?
Jullie weten dat tiktak bij ons hoort, maar proberen wel drunken org binnen te halen?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De pot verwijt de ketel?
Jullie weten dat tiktak bij ons hoort, maar proberen wel drunken org binnen te halen?

TikTak is op dit momement meer Tik... of alleen Tak, whatever.

Op zoon situatie wil je natuurlijk proberen in te spelen, of wat voor manier dan ook. Nu dat fluffyDog/Drunken en White Angel niet meer 1 blok anti Chill oftewel Vinage aanhang zijn liggen alle kansen weer open.
 
Reactiescore
537
TikTak is op dit momement meer Tik... of alleen Tak, whatever.

Op zoon situatie wil je natuurlijk proberen in te spelen, of wat voor manier dan ook. Nu dat fluffyDog/Drunken en White Angel niet meer 1 blok anti Chill oftewel Vinage aanhang zijn liggen alle kansen weer open.

En stel wij zouden datzelfde doen bij spelers van Care, die stam is net zo dood als tiktak al beweren ze zelf van niet.
De situatie is kortom echt compleet identiek.
 

DeletedUser79044

Guest
En stel wij zouden datzelfde doen bij spelers van Care, die stam is net zo dood als tiktak al beweren ze zelf van niet.
De situatie is kortom echt compleet identiek.

*Cluster contest*

Verder is die situatie niet identiek dat weet jij net zo goed als wij.
Ik vraag me af wat je precies bedoelt met iets bij tiktak proberen.
Ik heb namelijk altijd contact gehad met hun dus als je dat bedoelt snap ik waar je op doelt.
Verder heb ik de vraag gesteld hoe ze chill zien daar kun je verschillende uitkomsten bij bedenken en dat is voor jou een vraag voor eens een weet ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
*Cluster contest*

Verder is die situatie niet identiek dat weet jij net zo goed als wij.
Ik vraag me af wat je precies bedoelt met iets bij tiktak proberen.
Ik heb namelijk altijd contact gehad met hun dus als je dat bedoelt snap ik waar je op doelt.
Verder heb ik de vraag gesteld hoe ze chill zien daar kun je verschillende uitkomsten bij bedenken en dat is voor jou een vraag voor eens een weet ;)

De pot verwijt de ketel?
Jullie weten dat tiktak bij ons hoort, maar proberen wel drunken org binnen te halen?

Ik denk dat hij hier op doelt.
 

DeletedUser77629

Guest
Correct omdat een groot deel blauw al wegvalt door onszelf.
Verder heb ik de MB stammen erbij gezet wat ze bij Vinage niet doen anders zou een MB stam al groter zijn dan de speler zelf :p



Lijkt me sterk dat een NAP erbij horen is?
Verder als je weet dat Care bij ons hoort snap ik niet dat Vinage nog vanalles probeert om sommige naar hun zeide te trekken.


First things first: wat zijn de regels?
- Je maakt de kaart door middel van deze site: TWMAPS
- Je gebruikt deze kaart instellingen: Clicky
- Je markeert jezelf met de kleur geel, je stam met de kleur donkerblauw,
Je (stam) vijand met rood en spelers/stammen waar je een relatie mee hebt
zodanig dat je elkaar niet aanvalt markeer je groen.


Lijkt me vrij duidelijk dat dat er wel bijhoort.

Daarnaast ga ik nog maar eens vermelden dat het niet zomaar een NAP is, op het Rose. forum heeft altijd gestaan dat het een NAP is en als de samenwerking bevalt het een BG zou worden.


Om een of andere reden kan ik dit niet als plaatje in dit bericht krijgen dus dan maar zo: https://prnt.sc/il1522

Als er enkel een NAP was om A. weg te werken waarom zou jullie leider ons dan een berichtje sturen om de samenwerking te onderhouden? We hebben geen front met A. dus daarvoor kon het niet zijn geweest.

Nog wat bewijs : http://prntscr.com/il189x
 

DeletedUser79044

Guest
First things first: wat zijn de regels?
- Je maakt de kaart door middel van deze site: TWMAPS
- Je gebruikt deze kaart instellingen: Clicky
- Je markeert jezelf met de kleur geel, je stam met de kleur donkerblauw,
Je (stam) vijand met rood en spelers/stammen waar je een relatie mee hebt
zodanig dat je elkaar niet aanvalt markeer je groen.


Lijkt me vrij duidelijk dat dat er wel bijhoort.

Daarnaast ga ik nog maar eens vermelden dat het niet zomaar een NAP is, op het Rose. forum heeft altijd gestaan dat het een NAP is en als de samenwerking bevalt het een BG zou worden.


Om een of andere reden kan ik dit niet als plaatje in dit bericht krijgen dus dan maar zo: https://prnt.sc/il1522

Als er enkel een NAP was om A. weg te werken waarom zou jullie leider ons dan een berichtje sturen om de samenwerking te onderhouden? We hebben geen front met A. dus daarvoor kon het niet zijn geweest.

Nog wat bewijs : http://prntscr.com/il189x

Enigste wat ik op jou momenteelt te zeggen heb is applaus.
Je joint Vinage en houd je ex stam niet buiten de zaken.
Zoon hekel aan zoon spelers denk je dat als wij een stam switch zouden doen we alles open en blood gooien van chill?
Antwoord is Nee.
Waarom niet omdat we eerlijk spelen en respect hebben naar onze ex stamgenoten dan.

Zo kom jij niet over meer als iemand die een bruine arm wil halen.
Maar Vinage zal blij zijn dat je heel de fora's etc aan hun geeft.

Voor de haters.
Ja ik heb een rot dag gehad :p
 

DeletedUser77629

Guest
Naja ik heb behalve dit niks geen informatie gedeeld, en aangezien jullie meerdere malen hebben ontkend dat er een samenwerking is heb ik er maar wat bewijs bij gehaald :)

Daarnaast heb ik niks van het forum gedeeld, enkel wat TG's die ik ontvangen heb, enkel dat de NAP een BG kan worden.
 

DeletedUser8174

Guest
Goez heel leuk enzo maar iedereen wist al wel dat het een BG was hoor.
Toch leuk dat jullie het probeerden schuil te houden als de eerlijke spelers die jullie zijn.
Hij kan tenminste lachen met m'n grapjes ookal zijn ze echt niet grappig XD
 

DeletedUser76657

Guest
Naja ik heb behalve dit niks geen informatie gedeeld, en aangezien jullie meerdere malen hebben ontkend dat er een samenwerking is heb ik er maar wat bewijs bij gehaald :)

Daarnaast heb ik niks van het forum gedeeld, enkel wat TG's die ik ontvangen heb, enkel dat de NAP een BG kan worden.

Je zegt het zelf in je laatste zin, de NAP kan een nap worden..
 
Bovenaan