Clustercontest W57

DeletedUser59368

Guest
Knipsel42.PNG
Knipsel41.PNG
Knipsel40.PNG
Stammen involved, -LW- en WAR, zwarte cluster (hoofdje is men cluster)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Geen verkeerd cluster, enkel wel jammer dat je alleen door het edelen van de vijand of springen nog kunt groeien
De vijand lijkt me niet zo moeilijk toch?
 

DeletedUser60797

Guest
Geen verkeerd cluster, enkel wel jammer dat je alleen door het edelen van de vijand of springen nog kunt groeien
Zo gek is het edelen van je vijand toch niet? Ik weet dat je liever fuseert dan oorlog voert maar het schijnt toch dat het doel van tw is om oorlogen te voeren
 
Reactiescore
1.367
Zo gek is het edelen van je vijand toch niet? Ik weet dat je liever fuseert dan oorlog voert maar het schijnt toch dat het doel van tw is om oorlogen te voeren

Ik was niet diegene die over een fusie tussen LW en WAR begon!

(ik geloof van niet?)
 
Reactiescore
1.367
Wat is dat voor een rare opmerking?
Ik ga niet springen om te kunnen groeien.. zolang ik front heb.

Geen rare opmerking, als je vijand het front kan houden kun jij niet groeien, vind ik zelf niet echt fijn
 
Reactiescore
1.367
Het hele idee is toch dat je er voor zorgt dat de vijand het front niet kan houden?o_O

Punt is dat als de vijand hem WEL kan houden je geen groei hebt en vervolgens een kwantitatieve achterstand oploopt (als de vijand wel door kan groeien)
 

DeletedUser60797

Guest
Dan doe je toch iets fout

Trouwens wel triest dat wij de enigen zijn die actief zijn op het AF:(
 
Reactiescore
1.367
Dan doe je toch iets fout

Trouwens wel triest dat wij de enigen zijn die actief zijn op het AF:(

of de vijand doet het juist goed! ;)

En ja, best jammer vond het altijd wel lachen
 
Reactiescore
1.367
Vond of vindt
vond, als in verleden tijd, als in toen er nog meer posters waren dan 5(?) actieve op 1 wereld forum. Toen de werelden nog groter waren dan een cluster van een gemiddeld lategame account
 

DeletedUser51839

Guest
Punt is dat als de vijand hem WEL kan houden je geen groei hebt en vervolgens een kwantitatieve achterstand oploopt (als de vijand wel door kan groeien)

Grotendeels gelijk maar heb je wel hoopje edels op den duur en kan je jou vijand wat achter front lastig vallen en kan het opeens snel keren. Al eerder gezien.
 
Reactiescore
2.506
Nog 3 dagen resterend om in te zenden, ik verwacht er nog een paar! :rolleyes:

Zo te zien zijn we snel klaar met beoordelen. Met zo weinig aanmeldingen is de kans op winnen vrij groot trouwens!
 
Reactiescore
533
Zo te zien zijn we snel klaar met beoordelen. Met zo weinig aanmeldingen is de kans op winnen vrij groot trouwens!
Gewoon Johnny Number 1!

Geef ook maar direct plaats 2 en 3 erbij. Zo groot is het verschil toch wel.
 

DeletedUser78776

Guest
Hi all,

Licht blauw is WAR. Blauw is de stam waar ik in zit RMB. Dit is een stam met MB's van WAR. Geel ben ik zelf.
Het kunstwerk is een konijn die een geel scheetje op zich heeft gekregen van een vogel.

nl57

nl57

upload_2017-10-19_14-59-5.png
 
Bovenaan