Clustercontest W44

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74396

Guest
hmm, kwam een vriend van me net op een beter idee qua creativiteit voor mijn cluster.
Ipv de mooie kunst kan je mij vergelijken met luxemburg. Ipv het 3landenpunt ben ik het 3stammenpunt. Alles komt samen bij mij :)

Jammer dat ik het niet meer kan veranderen. Btw lang leve de inactiviteit :D Had niet gedacht dat ik nog inactiever kon worden maar ik heb mezelf kunnen verbazen :D
 

DeletedUser74005

Guest
Jammer, volgende keer beter :p Neem voor de volgende editie de rest van Europa in. Voor de originaliteitsprijs ;)
 
Reactiescore
1.075
die klote jury ook alweer! :mad:
 

DeletedUser74005

Guest
[12:02:00] : gijs,ik redt het ook vandaag niet :( het spijt mij enorm!

[07:40:47] : Gijs, gaat niet lukken die verhaaltjes vandaag. Zeg maar dat mijne in de loop van de week komen, hebben ze nog wat om naar uit te kijken.

2 kandidaten voor de publieke schandpaal? ^^

Maar we zijn er mee bezig. Mochten ze toch nog ergens tijd vinden, staat de uitslag er vanavond op. Ik ga het niet plaatsen, wanneer een deel nog ontbreekt.
 

DeletedUser73224

Guest
plaats elke dag van 1 jurylid de uitslag ? en laatste dag de einduitslag ? dan wordt er elke dag wat over gepraat hier , dat was tog de bedoeling ? activiteit forum verhogen :p
 

DeletedUser74005

Guest
plaats elke dag van 1 jurylid de uitslag ? en laatste dag de einduitslag ? dan wordt er elke dag wat over gepraat hier , dat was tog de bedoeling ? activiteit forum verhogen :p

Top idee! Ik post zo de uitslag van het eerste jurylid.
 

DeletedUser75413

Guest
Nee lieverd haha.

Ik ben John
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
ja weetikveel, ik dacht dat er maar 1 acc van Tazz op af actief was, en ik wist dat jij John was :p
 

DeletedUser74005

Guest
Ik gooi hier trouwens een slotje op, één topic is meer dan genoeg.

Zet je discussies HIER voort ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan