Clustercontest w22

DeletedUser62248

Guest
Clustercontest w22!!

Beste w22-forumlezers,

Het is alweer erg lang gelden dat wij hier een clustercontest gehad hebben. Daarom presenteren wij hierbij een clustercontest voor w22! Iedereen met meer dan 20 dorpen en in w22 speelt kan zich hiervoor opgeven en maakt daarbij kans op mooie prijzen!

Hoe kun je je inschrijven?

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site.
- Op het kaartje moet je alleen je eigen cluster (in het geel) en het cluster van je eigen stam (in het blauw) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is verboden!
- Je dient het inzoom niveau op 300% te zetten en daarbij moet het je je eigen cluster centreren.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, moet deze, of op het AF gepost worden in dit topic, of ingame gestuurd worden naar het account HaveYouEverBeenMellow?. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven over jouw cluster, maar dit is niet verplicht.

De prijzen:

- 1e prijs 200 pp
- 2e prijs 100 pp
- 3e prijs 50 pp

- originaliteitsprijs 100 pp
(bij deze prijs gaat het om het meest originele verhaal rondom iemands cluster)

(deze prijzen kunnen hoger worden wanneer er genoeg mensen een donatie in de vorm van pp doen!)

De jury:

De jury zal bestaan uit axfire, c0alKiller, PentiumInside en ik zelf. Wij zullen na de sluiting van het inschrijvingstermijn in overleg gaan en beslissen wie het beste cluster van w22 heeft!

Uiterlijke inzendingsdatum: vrijdag 13 september!

Sponsoring:

Vind je het een leuk initiatief en wil je hier graag jouw steentje aan bijdragen? Dan kan dit in de vorm van het sturen van pp naar HaveYouEverBeenMellow?. Deze pp zal uiteraard alleen maar gebruikt worden om de prijzen van de winnaars te verhogen!

Alvast bedankt allemaal voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!

Deelnemers:

Kragtwijk
ClusterKragtwijk_zps15146337.png

cruiseman56
ClusterCruiseman_zps69a6e597.png

Lara Barbara
ClusterLarabarbara_zps682bcd65.png

BimBamBuweeh
Clusterbimbambuweeh_zps2be87f29.png

Barry1389
20gnwnl.png

Lancel22
nl22

IamFamous
x0zdbk.jpg

Reignite
ClusterReignite_zpsd764ff4c.png


Mijn mooie/bruikbare paddestoelcluster xD

wildekiller
ClusterWildekiller_zpsdc98667e.png

Wouter 4111
Clusterwouter4111_zps996f22cc.png

Bep Handicap.
ClusterBepHandicap_zps4d41d0b4.png

Jan.Jansen
ClusterJanJansen_zps40f84297.png


Als je goed kijkt, lijkt het op een vliegende vleermuis :p

vleermuis

ydroj13
Clusterydroj13_zpsaea80ff3.png

doking
Clusterdoking_zpsa00c2ca0.png

robryman
nl22

detoost
ClusterDetoost_zpsbf39e14f.png

Gup21
ClusterGup21_zpsd38d192b.png

Atomic Skull
nl22

Slither
ClusterSlither_zpse3c9decf.png

mathijssky
Clustermathijssky_zps1be4286d.png

antello
Clusterantello_zpsd73bc120.png

sharbelsz
Clustersharbelsz_zps1af1817a.png

quintkiller
ClusterQuintkiller_zpsb91a05ce.png


Het lijkt met wat fantasie wel een beetje op een lachend hoofd
30b0by9.png

MickD
ClusterMickD_zps6ee23809.png

wanderkezanderke
Clusterwanderkezanderke_zps1426a64f.png

cooldennis
]
Clustercooldennis_zps62de5a1a.png

.Lost Cause.
ClusterLostCause_zps8945ada5.png

Vorteks
ClusterVorteks_zpse493d647.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62248

Guest
Ik heb 'm wel even wat aangepast, want hij voldeed niet aan de eisen. Kaartje, zo is die beter.

@ cluster van Kragtwijk
 

DeletedUser67612

Guest
Ik vind dat het mijne een applausje verdient voor waarschijnlijk het meest f*cked up cluster van w22

Cluster
 

DeletedUser

Guest
20gnwnl.png

de boven kant van het cluster is leeg, daar lag de verraader lor-dankuh. echter is die delete gegaan.


links in het zuiden heeft een strakke lijn met kragtwijk. dat stuk is ontstaan door de bb's van kragtwijk.

er liggen her en der een paar losse dorpen, dat is een princiepe kweste, dat waren me eerste dorpen op w22 :cool:
 
Reactiescore
1.367
Cluster Ydroj13

ik ben nu vooral bezig om alle mensen/ barbaren uit c96/rechts onderin weg te edelen :)
 

DeletedUser62248

Guest
http://nl.twstats.com/nl22/index.php?page=map&ti0=10940&tc0=0015ff&pi0=1929452&pc0=ffff03&zoom=300&centrex=700&centrey=700&nocache=1&fill=000000

Lig lekker knus, met in mijn rug een Battlemuis en bovenaan Antoe :)

Als je goed kijkt, lijkt het op een vliegende vleermuis :p

vleermuis

Mochten er genoeg donaties gedaan worden, dan kunnen we altijd een originaliteitprijs doen. Dan zal het gaan tussen jullie vleermuizencluster en het het paddenstoelencluster van Reignite ;)

Bedankt Barry1389/nick-huisman12 trouwens voor je donatie!
 

DeletedUser

Guest
http://nl.twstats.com/nl22/index.php?page=map&ti0=10940&tc0=0015ff&pi0=1929452&pc0=ffff03&zoom=300&centrex=700&centrey=700&nocache=1&fill=000000

Lig lekker knus, met in mijn rug een Battlemuis en bovenaan Antoe :)

Als je goed kijkt, lijkt het op een vliegende vleermuis :p

vleermuis

Hoezo als je goed kijkt, als je veel fantasie hebt bedoel je! haha wel leuk:D

Mijn cluster http://i44.tinypic.com/x0zdbk.png

Mijn fantasie heeft me nog niet verteld wat het voor moet stellen :p
 

DeletedUser

Guest
nl22


Speler: Atomic skull

Wie er ook zei dat zijn/haar cluster fucked up is bekijk dit dan eens goed. Mijn cluster is fucked up :p
 

DeletedUser69459

Guest
nl22


Speler: Atomic skull

Wie er ook zei dat zijn/haar cluster fucked up is bekijk dit dan eens goed. Mijn cluster is fucked up :p

Als ik een fcked up cluster wil pak ik die van missions wel :cool:
 
Bovenaan