Clustercontest n°2 retry

Welke speler bezit de mooiste cluster?


  • Totaal aantal stemmers
    90
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3368

Guest
#Uitslag

Een spannende clustercontest was het helaas niet. Er waren geen partijen die gelijk op gingen. Toch waren er een aantal erg leuke cluster die we konden bewonderen en daarmee kan ik ook spreken van een succes.
Veduki begon een hoop stemmen te krijgen van mensen die geen wereld 16 spelen, dit is erg zonde maar gelukkig worden deze stemmen van buiten W16 allemaal ongeldig verklaard. Veduki ik ben niet blij met de manier waarop je stemmen hebt gewonnen en je het gepromoot hebt. Deze clustercontest gaat om eerlijkheid, wie echt een heel mooi cluster heeft. Veduki je hebt een prachtig cluster en ik denk dat je deze manier niet nodig hebt gehad. Als straf erbovenop krijg je dat stamgenoten die op je gestemd hebben hun stem niet 1 maar 0,5 waard is. Volgende keer gaarne eerlijk spelen. Ook Hedzer lijkt van hetzelfde gebruik te hebben gemaakt alleen in mindere mate en daarom geldt voor hem hetzelfde.

#Resultaten
#6 Djonni boy en Overhung met 0 stemmen.
#5 Hendrik8, The Infinity, tomman228 en Jobjee met 1 stemmen.
#4 Yero FosGate met 3 stemmen.
#3 .Totally Spies met 4 stemmen.
#2 Hedzer met 10,5 stemmen.
#1 Veduki met 11 stemmen.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

#Nabeschouwing
Gefeliciteerd Veduki! Bij deze mag jij je de speler noemen met het beste cluster op wereld 16! Kan je deze rol behouden bij de volgende Clustercontest? Ook Hedzer had een hoop stemmen. Dit is verdiend want beiden clusters vielen op en onderscheidde zich van andere clusters door hun mooie vorm en dichtheid.

#Prijs
O ja, ik had gezegd dat er een prijs kwam. Veduki je cluster heeft je een aantal premiumpunten rijker gemaakt. 100 Premiumpunten komen je kant op, spendeer ze goed bijvoorbeeld aan een nieuwe bijl voor de houthakker die telkens zijn best voor je doet :).
Dat is niet het enige! Ook Hedzer heeft een prijs gewonnen. 50 Premiumpunten heeft jouw cluster opgeleverd. Met dit bedrag kan je, je hoofdgebouw spinnenwebvrij maken en wie weet de verwarming repareren voor aankomende winter :).

Bedankt iedereen voor hun deelname en het stemmen en in het bijzonder Bennoo voor zijn geleverde diensten!
 

DeletedUser

Guest
Ik bedank je voor je moeite maar vind dat er teveel is gesjoemeld om deze contest serieus te nemen...
 

DeletedUser3368

Guest
De essentie van een clustercontest ligt toch echt bij wie het mooiste cluster heeft en niet bij diegene die de meeste spelers kan omkopen om op zichzelf te stemmen.
Ieder die daar anders over denkt staat op een aardig zwarte lijst in mijn gedachte.
 

DeletedUser58625

Guest
Velen spelen met ander forum acc dan spel acc...
Yero Fosgate heb jij bij iedere stemmer gekeken op welke wereld ze spelen? !! :O
Ik ben namelijk Colaatje, dus bij Hedzer is er volgens mij niet echt gesjoemeld ;)
Maar Hedzer heeft toch een prijs he :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee want jouw stem had voor 0,5 punt geteld, en rage quit voor 1 ;)

Zelfs dan had ik het gedaan. Als Rage Quit tenslotte wederom zo kinderachtig is zo'n opmerking te maken als Veduki iets wint, die dan in High 5 zit. 11,5 - 11,5 was dan voor mij een prima score geweest. Tenslotte zijn beide clusters erg mooi.
 

DeletedUser

Guest
#Uitslag

Een spannende clustercontest was het helaas niet. Er waren geen partijen die gelijk op gingen. Toch waren er een aantal erg leuke cluster die we konden bewonderen en daarmee kan ik ook spreken van een succes.
Veduki begon een hoop stemmen te krijgen van mensen die geen wereld 16 spelen, dit is erg zonde maar gelukkig worden deze stemmen van buiten W16 allemaal ongeldig verklaard. Veduki ik ben niet blij met de manier waarop je stemmen hebt gewonnen en je het gepromoot hebt. Deze clustercontest gaat om eerlijkheid, wie echt een heel mooi cluster heeft. Veduki je hebt een prachtig cluster en ik denk dat je deze manier niet nodig hebt gehad. Als straf erbovenop krijg je dat stamgenoten die op je gestemd hebben hun stem niet 1 maar 0,5 waard is. Volgende keer gaarne eerlijk spelen. Ook Hedzer lijkt van hetzelfde gebruik te hebben gemaakt alleen in mindere mate en daarom geldt voor hem hetzelfde.

#Resultaten
#6 Djonni boy en Overhung met 0 stemmen.
#5 Hendrik8, The Infinity, tomman228 en Jobjee met 1 stemmen.
#4 Yero FosGate met 3 stemmen.
#3 .Totally Spies met 4 stemmen.
#2 Hedzer met 10,5 stemmen.
#1 Veduki met 11 stemmen.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

#Nabeschouwing
Gefeliciteerd Veduki! Bij deze mag jij je de speler noemen met het beste cluster op wereld 16! Kan je deze rol behouden bij de volgende Clustercontest? Ook Hedzer had een hoop stemmen. Dit is verdiend want beiden clusters vielen op en onderscheidde zich van andere clusters door hun mooie vorm en dichtheid.

#Prijs
O ja, ik had gezegd dat er een prijs kwam. Veduki je cluster heeft je een aantal premiumpunten rijker gemaakt. 100 Premiumpunten komen je kant op, spendeer ze goed bijvoorbeeld aan een nieuwe bijl voor de houthakker die telkens zijn best voor je doet :).
Dat is niet het enige! Ook Hedzer heeft een prijs gewonnen. 50 Premiumpunten heeft jouw cluster opgeleverd. Met dit bedrag kan je, je hoofdgebouw spinnenwebvrij maken en wie weet de verwarming repareren voor aankomende winter :).

Bedankt iedereen voor hun deelname en het stemmen en in het bijzonder Bennoo voor zijn geleverde diensten!

Ik kan je zeggen!
Ik heb niemand gevraagd op mij te stemmen;)


Gefeliciteerd Veduki.
Op naar de volgende keer;)
 

DeletedUser53227

Guest
Ik kan je zeggen!
Ik heb niemand gevraagd op mij te stemmen;)


Gefeliciteerd Veduki.
Op naar de volgende keer;)


Ik denk met het gekuis van Yeronimo dat het nu alvast eerlijk is ;)

Bedankt!
Jij ook,

Volgende clustercontext word een zwaardere, tegen dan is cluster perfect xD
Maar ik vrees de jouwe ook xD
 

DeletedUser53227

Guest
#Uitslag

Een spannende clustercontest was het helaas niet. Er waren geen partijen die gelijk op gingen. Toch waren er een aantal erg leuke cluster die we konden bewonderen en daarmee kan ik ook spreken van een succes.
Veduki begon een hoop stemmen te krijgen van mensen die geen wereld 16 spelen, dit is erg zonde maar gelukkig worden deze stemmen van buiten W16 allemaal ongeldig verklaard. Veduki ik ben niet blij met de manier waarop je stemmen hebt gewonnen en je het gepromoot hebt. Deze clustercontest gaat om eerlijkheid, wie echt een heel mooi cluster heeft. Veduki je hebt een prachtig cluster en ik denk dat je deze manier niet nodig hebt gehad. Als straf erbovenop krijg je dat stamgenoten die op je gestemd hebben hun stem niet 1 maar 0,5 waard is. Volgende keer gaarne eerlijk spelen. Ook Hedzer lijkt van hetzelfde gebruik te hebben gemaakt alleen in mindere mate en daarom geldt voor hem hetzelfde.


Toen wist ik nog niet dat je geen propaganda moest voeren.
Vanaf het feit dat het me werd gezegd, heb ik eerlijk gezegd aan sommige spelers welke spelers van w19 waren ;)
Heb ook mijn excuses daarvoor aangeboden! x

Bedankt wel voor de moeite die hierin werd gestoken! x
 

DeletedUser

Guest
Ik denk met het gekuis van Yeronimo dat het nu alvast eerlijk is ;)

Bedankt!
Jij ook,

Volgende clustercontext word een zwaardere, tegen dan is cluster perfect xD
Maar ik vrees de jouwe ook xD

Mijn cluster kan je dan niet meer verslaan;)

en ik heb totaal geen propaganda gevoert;)

En niet veel uit mn stam hebben op mij gestemd.
TS heeft er ook een paar weggesnoept;)
 

DeletedUser53227

Guest
Mijn cluster kan je dan niet meer verslaan;)

en ik heb totaal geen propaganda gevoert;)

En niet veel uit mn stam hebben op mij gestemd.
TS heeft er ook een paar weggesnoept;)

thaha xD
ik vormde net eventjes mijn cluster in tw-stats, hij begint mooier en mooier te komen ! xD
 

DeletedUser3368

Guest
Ach mijn cluster krijgt ook langzaam maar zeker vorm. Het was een mooi moment om te pijlen hoe mijn cluster ervoor staat tegenover de rest van de wereld :)
 

DeletedUser

Guest
jullie gaan het toch niet winnnen.

Die volgende 100 pa zijn voor moi!:D
 

DeletedUser53227

Guest
zullen we allemaal nog zien ! xD
wie weet krijgje binnen een week een massa opje xD waar is dan je cluster? :p

Neen, maareuh, ;)
We shall see! x
Als je er echt kop en schouders bovenuitsteekt zullen we ons wel neerleggen bij die 50 PA xD
 

DeletedUser

Guest
zullen we allemaal nog zien ! xD
wie weet krijgje binnen een week een massa opje xD waar is dan je cluster? :p

Neen, maareuh, ;)
We shall see! x
Als je er echt kop en schouders bovenuitsteekt zullen we ons wel neerleggen bij die 50 PA xD

Owhja en wie zou er instaat zijn mij te edelen?:confused:

En dan krijg ik die mass net alsof ik een dorp verlies:D

Ik steek er nu eigenlijk al bovenuit;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan