Clustercontest: Inschrijving

DeletedUser

Guest
Clustercontest!!!

Jawel jawel! Opnieuw een clustercontest voor Wereld 14. Ik denk dat dat vrij duidelijk is wat dit inhoudt!
Ik ben erg benieuwd naar de verborgen pareltjes op Wereld 14. De top 5 die hieruit komt zal kort verschijnen in het TWweekblad. De winnaar zelf zal met een uitgebreider interview verschijnen in verband met clusters in het algemeen en zijn of haar cluster specifiek. Genoeg reden om mee te doen dus!

De wijze van stemmen komt nog online op het forum zodra de inschrijvingen zijn afgelopen.

Inschrijven!

Uiteraard is de belangrijkste vraag hoe je nu meedoet aan deze wedstrijd. Het is allemaal erg eenvoudig.

Om mee te doen met de clustercontest moet je in dit topic een post maken met enkel en alleen volgende info:

- spelersnaam
- stamnaam
- een niet al te groot kaartje met volgende specificaties:
*Eigen cluster: geel
*Stamcluster: blauw
*Vijandelijke stammen: rood
*Continentlijnen

- Propaganda: prijs je cluster aan in een kort tekstje. Mogelijke aandachtspunten zijn vorm, front en functionaliteit, ligging ten opzichte van stam en vijand,..., kort gezegd: Waarom is jouw cluster het beste van wereld 14?

LET OP!!!: Voor inschrijvingen verwacht ik NIETS meer en NIETS minder, gelieve je hieraan te houden.

Als voorbeeld en meteen mijn eigen inschrijving:

- bambie-88
- BB
-
bambiecluster.png

- Propaganda: mijn cluster sluit volledig op elkaar aan met aan de zuidkant een mooie veiligliggende bolvorm. Ik heb een redelijk groot front, maar de vijanden aan het noordfront zijn van de stam ROTS en vormen geen enkele bedreiging. Mijn oost-front vijanden zijn Livia Drusilla en Krakje, Krakje heeft zijn cluster daar opgegeven waardoor ook langsdaar mijn stamgenoten naast me komen te liggen. Livia Drusilla biedt ook nauwelijks/geen weerstand dus ik kan behoorlijk eenvoudig verder uitbreiden. Ik ben behoorlijk tevreden met m'n cluster en ik werk er nog verder aan.

Ik wil nog even benadrukken dat het voornamelijk zal gaan om de functionaliteit van je cluster. Probeer dus daarop de focus te leggen bij het aanprijzen van je cluster.

De inschrijvingen lopen vanaf vrijdag 15/07 tot en met vrijdag 29/07. Latere inschrijvingen worden NIET in de wedstrijd opgenomen. Wees dus op tijd. Inschrijven kan ook in-game via een PM naar mij, bambie-88, in-game.

Verder rest me niets behalve iedereen heel veel succes te wensen in de hoop dat er toch een goed aantal spelers deelnemen aan deze wedstrijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1310738194-610.jpg

Dit is dus Rensjem zijn cluster van de stam =Ng= Ik moet wel toegeven dat ik het cluster niet alleen heb gemaakt maar ook de oude speler van rensjem. ik heb me gefocust op het noordelijke kant van, het cluster en alles dicht gemaakt dat was nodig.
zuidelijk zien we Rofl liggin daar moet ik altijd oogje indoog houden want rolf durft soms wat clears sturen dus het mag niet open staan. Noordelijk liggen daar de spelers van »E« zelf heb ik daar geen last mee omdat die enkel intermen.
zoals je ziet zien er nog veel bb's om te edelen ik ben dus van plan om die bb's te nemen rechts vanboven boven stamgenoot tot aan het hoogste punt waar ik nu zit


Mvg Wouter:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Succes :)

Geef dit tijdelijk even een sticky.
 

DeletedUser51306

Guest
AW: Clustercontest: Inschrijving

Speler) - 1965.
Stam) -Dei.

nl14.png


Propaganda: Mijn cluster sluit goed aan ten opzichte van mijn stam (Dei). Het hoofdcluster is verspreid over zowel C. 35, 36 & 46. Het kleine aparte cluster is hoofdzakelijk gevestigd in C. 46. Een klein deel ervan in C. 47. Het kleine gedeelde bied snelle toegankelijkheid tot mijn enige vijand JahMon (Teva). Na een succesvole Free-Massa met weinig tot geen weerstand lig ik zo goed als veilig, Omringd door een BB Zee (Ex-Vijanden) die nu toch al een paar maanden stand houdt. Natuurlijk moet er nog veel gewerkt worden aan het cluster om het tot een stevige vestiging te maken.

Mvg, Ruben.
 

DeletedUser58143

Guest
Speler : MansonM
Stam: Dei


nl14

Propa:
Mijn clustertje heeft ongeveer 1000 dorpen en sluit aan op mijn stam , mijn cluster vind ik zelf vrij goed omdat er een heel groot achterland is waar ik mijn front bijv mee kan stacken .

ben niet van het uitleggen en het ophemelen van mezelf , vandaar de mini uitleg.
 

DeletedUser14549

Guest
Mooi initiatief! :)
Hier is dan ook onze inschrijving. ;)
- Christa89
- Dei/Divide Et Impera
-
16_1310810357.jpg


- Het account 'Christa89' heeft een compact en verzorgd cluster weten op te bouwen doorheen de jaren die we op W14 gespeeld hebben. Dit cluster heeft een stevige eerste plek op het continent met een voorsprong van een ruime 8 miljoen punten! Zoals je kan zien hebben we in het Zuiden en Westen van het cluster 'rugdekking' van stamgenoten. Deze personen zijn spelers waar we al gedurende lange tijd een goede band mee hebben en die voor me klaarstaan in tijden van nood. In het Noord-Westen ligt 'Monjati Tsie' tegen me aan. Een speler waarvan ik geen aanvallen verwacht. Verder heb ik in het Noorden en Oosten vijandelijke spelers tegen me liggen van 'TEVA' en zijn broederstammen 'TEVA²' en 'JFF'. Hier groei ik makkelijk door aangezien er weinig tot geen weerstand is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
980
Laat iedereen zelfde grote kaartjes hebben ongeveer. En ook zelfde zoom niveau. Zelfde instellingen met aanduidingen etc.

Voor de rest rondstuur mail naar alle grote stammen van w14 over dit, of misschien enkel de leiders die het dan op het forum zetten. Meer animo komt er dan ook. ;)
 

DeletedUser

Guest
Laat iedereen zelfde grote kaartjes hebben ongeveer. En ook zelfde zoom niveau. Zelfde instellingen met aanduidingen etc.

Voor de rest rondstuur mail naar alle grote stammen van w14 over dit, of misschien enkel de leiders die het dan op het forum zetten. Meer animo komt er dan ook. ;)

Bemoei je er niet mee joh
 
Reactiescore
980
Gestopt is gestopt, nu op donderen :D

Gestopt ig, is gestopt ig. Maar AF ben ik nooit gestopt. ;)

Edit: Ik wacht op je reacties tegen alle andere ;)
ik heb kritiek op jou omdat je zegt tegen iemand die niet meer op W14 speelt dat ie moet opdonderen maar je zegt dat niet tegen Mich die ook gestopt is op W14.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14549

Guest
Laat iedereen zelfde grote kaartjes hebben ongeveer. En ook zelfde zoom niveau. Zelfde instellingen met aanduidingen etc.

Voor de rest rondstuur mail naar alle grote stammen van w14 over dit, of misschien enkel de leiders die het dan op het forum zetten. Meer animo komt er dan ook. ;)

zoomniveau en grote kan zeker handig zijn, maar dan heb ik nog wel de vraag welk zoomniveau?
Want een goed zoemniveau is misschien best niet te groot, ik heb graag een beeld van de omgeving :/
 

DeletedUser46371

Guest
zoomniveau en grote kan zeker handig zijn, maar dan heb ik nog wel de vraag welk zoomniveau?
Want een goed zoemniveau is misschien best niet te groot, ik heb graag een beeld van de omgeving :/

dan krijg je 2 kaartjes met 1 kaartje een account van 15mil, en een ander kaartje die misschien 500k account heeft?:eek:
wordt dat ene kaartje zeeer duidelijk :D
 

DeletedUser

Guest
hebben jullie niet goed gelezen want bambie zegt :

LET OP!!!: Voor inschrijvingen verwacht ik NIETS meer en NIETS minder, gelieve je hieraan te houden.
dus geen gespam
 

DeletedUser52941

Guest
Spelersnaam
melish
Stamnamm
Dei
Kaartje
melish.jpg
Propaganda
Het account melish heeft een zeer lange smalle cluster.
het account ligt tussen zijn stamgenoten van Dei. En kan dus optimaal ondersteunen.
In het zuiden ligt de speler monsanto waar ik geen aanvallen van verwacht.
In het noorden grenst het account aan de stam BB.
Waar ik dus zeker aanvallen verwacht en alles mooi klaar staat
voor moest er iets gebeuren op het front of er een eindje achter.
 
Bovenaan