Cluster Contest #2 - Wereld 19

DeletedUser53131

Guest
9iehjs.jpg


Beste w19 spelers,

Bij deze kondig ik het 2de maar zeker niet het laatste cluster contest van deze mooie wereld aan.

Er zullen zeker mensen zijn die niet weten wat een Cluster Contest is.
Een Cluster Contest is dus eigenlijk een wedstrijd tussen spelers van de wereld om te bekijken wie het beste cluster heeft.

Dit maal gaat het zo veel anders zijn dan alle voorgaande Cluster contesten die je waarschijnlijk al ooit hebt mee gemaakt. Vanaf nu mag enkel wie deelneemt stemmen + het stemgedeelte vind in game plaats.


Enkel de top 3 kan natuurlijk in de prijzen vallen en daaronder word 300 PA verdeeld(al denk ik het zelf is dat toch al een mooie prijzenpot).
1ste plaats: 150PA
2de plaats: 100 PA
3de plaats: 50 PA

Regels om mee te doen:
- Je moet meer dan 50 dorpen hebben om te mogen mee doen aan het clustercontest.
- je moet meer dan 25 dorpen hebben om te mogen stemmen in het clustercontest.
- je stuurt een privébericht naar mijn account(.CuppyCake) dat je mee doet aan het clustercontest, daar moet duidelijk je account naam en een eventuele omschrijving van je cluster op.
- Enkel mensen dat zich ingeschreven hebben mogen stemmen.
Inschrijven kan vanaf Vandaag tot zondag 16 oktober, het deelnemers topic komt er na zondag zo snel mogelijk. Ik zal ieder van u een PM sturen ingame dat er vanaf ... gestemd mag worden en dan na een weekje komt het klassement er :)

Ik wens jullie allen sowieso al veel succes met het snel verder opbouwen van je cluster om meer kans te hebben op de grote prijzenpot.

Met vriendelijke groeten,
Organisator Cluster Contesten w19 & w23
 

DeletedUser

Guest
Jeej <3

Love Yah Cuppycake !

2e keer dat je dit doet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm ik mag dus niet stemmen. :mad:
Tenzij ik me gewoon inschrijf en dan stem, dat mag toch gewoon?
 

DeletedUser53131

Guest
Hmm ik mag dus niet stemmen. :mad:
Tenzij ik me gewoon inschrijf en dan stem, dat mag toch gewoon?

je mag wel stemmen als je je inschrijft ;) je acc heeft zo'n 177 dorpen zie ik dus dat is ruim voldoende om mee te doen en alsnog te mogen stemmen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe wel mee. ook al heeft Richward een zeer slecht cluster. :p Mooi iniatief!
 

DeletedUser58575

Guest
Dus je mag alleen maar stemmen als je zelf meedoet? Oh jee, ik voorzie problemen:p
Anyways, count me in :D
 

DeletedUser53131

Guest
Ik zal het even verduidelijken voor moest het niet duidelijk zijn. je moet je eigenlijk soort van 2x inschrijven. 1x om mee te kunnen spelen. moet je 50+ dorpen voor hebben(dan heb je toch al iet of wat cluster), verder kan je je nog is inschrijven om te kunnen stemmen(25+dorpen vereist, ik gebruik dit x dit systeem zodat niet andere werelden mee gaan stemmen en zodat het een beetje eerlijk blijft.)

Waarom gaat het eerlijk zijn?

Ikzelf doe niet mee, hierdoor zijn de stemmen bij mij veilig + ik ben de sponsor van de PA dus het maakt me al helemaal niet uit waar die heen gaat gaan :)

Hoop dat het een beetje duidelijk is en anders stel je nog maar is een vraag :p


Gelieve je ingame in te schrijven(elk acc heeft dus ook maar 1 stem. dit is omdat er anders mensen zijn met 2 spelers of zelfst 3-4-5 spelers zegmaar en anders is dat weeral niet eerlijk.
 

DeletedUser54346

Guest
Begint hij weer met zijn walvis. XD
Ik ben een Pinguin!!!!
 

DeletedUser

Guest
sorry maar het lijkt er heel goed op xD



Vrees dat het dan niet echt nog een wedstrijd is. want dan kan je even goed in elk continent 1 dorpje hebben zegmaar speciaal om dit te winnen

Had ik eindelijk eens kunnen winnen. :p
 

DeletedUser

Guest
Prachtig! Ik zat hier al lang op te wachten en ik ga ook zeker mee doen! (l)
 
Bovenaan