Cleardorpen.

DeletedUser60153

Guest
6500 bijl, 2200 lc, 800 bb, 220 ram en 20 kata's.

Het preciese troepenaantal zou je moeten berekenen( ruimte in boerderij) En je zou met scouts kunnen varieren
 

DeletedUser

Guest
6500 bijl, 2200 lc, 800 bb, 220 ram en 20 kata's.

Het preciese troepenaantal zou je moeten berekenen( ruimte in boerderij) En je zou met scouts kunnen varieren

Ik vind dit een baggerclear, die ik overigens gewoon zou dodgen, 20 kata's wat gaan die doen? :")
 

DeletedUser60153

Guest
Dit is een standaard clear he;)
Er zijn nog vele aanpassingen op mogelijk, hij vroeg gewoon om een clear.

Ik zelf speel met meer kata's mja that's your one choice
 

DeletedUser

Guest
Zijn stam is van plan mij aan te vallen :(

Tip: gebruik veel BB:D
 

DeletedUser

Guest
Ligt wederom aan je omgeving. :)

Als je aan front ligt, zou ik wel meer rammen dan 220 maken.

Het ligt niet aan je omgeving, je kan natuurlijk een paar dorpen maken met 800-1000 rammen, maar in een normale clear is 219 het effectiefst.
 

DeletedUser

Guest
Het ligt niet aan je omgeving, je kan natuurlijk een paar dorpen maken met 800-1000 rammen, maar in een normale clear is 219 het effectiefst.

Niet echt, ik heb op W17 in al mn clears 220 rammen en je merkt dat wanneer het geluk tegenzit of je een klein beetje troepen verliest je gelijk de muur niet 100% weghaalt. Tis natuurlijk geen ramp als de muur 1 is..maar met say, 230-250 heb je m bijna altijd 100% weg eens je er doorheen breekt.

Je moet of veel kata's gebruiken of geen..verzamelplaats slopen heeft alleen nut bij 1-2 dorpjes. Nu komt er dan toch OS uit omliggende dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Elke situatie is anders dus ook je clears.
Voor de ene situatie gebruik je 5 kata's, of 50, of 100 en om iemand compleet te slopen dmv een stamactie gebruik je 400-500 clears.
Lekker al zijn boederijen, hoofdgebouwen en leemgroeves eruit knallen.

Als iemand zonder boog speelt, hoef je ook geen BB te gebruiken in je clear, momenteel gebruik ik nu geen BB in me clear puur en alleen om me clear sterker te maken.

Zelfde geldt voor stack dorpen, daar moeten veel rammen op, ik gebruik nu per clear 330 ram. Bam, muur eruit en blijven clearen en edelen.

Simulator, dat is de waarheid van TW. Niets anders
 

DeletedUser

Guest
Speel zelf met 10 kata's om de verzamelplaats kapot te maken.
Om dorpen naar de grond te schieten heb ik speciale dorpen :cool:
 
Bovenaan