Clean? Or NotClean?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
439
Ik ga er vanuit dat de stam hier ook niks mee te maken wil hebben.

En klopt het is super normaal om GS te sturen naar een stam die wimpel aan heeft.

Daarom ook, als dit een bewuste manier van boosten was door PP te kopen/gs te kopen + gs te schuiven naar stamgenoten, was dit verhaal wel bizar.
Normaalste zaak vd wereld dat stamleden gs sturen als vb/wimpels aanstaan. Snap niet dat je specifiek ithy en eos beschuldigt?
Als een vriend je 5 euro verschuldigd is en hij betaalt je de 5 euro terug die hij van iemand gestolen heeft zonder dat jij er van op de hoogte bent, tref jij dan schuld?
Denk toch eens langer dan je neus lang is...
Moeten we stamleden die tijdens hun vb gs gekregen hebben van ithy/eos dan ook aangehaald worden? Aangezien die gs misschien onrechtstreekt van mammon kwam?
 
Reactiescore
1.693
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?
altijd al geroepen dat werelders geen enkel eergevoel hebben en jij bevestigd het weer. Als dit verhaal echt waar is en jij betrokken bent, al dan niet bewust, dan ga je proberen om de onderste steen boven te halen en met alle werelders geld verzamelen om het slachtoffer te compenseren.
 
Reactiescore
127
Normaalste zaak vd wereld dat stamleden gs sturen als vb/wimpels aanstaan. Snap niet dat je specifiek ithy en eos beschuldigt?
Als een vriend je 5 euro verschuldigd is en hij betaalt je de 5 euro terug die hij van iemand gestolen heeft zonder dat jij er van op de hoogte bent, tref jij dan schuld?
Denk toch eens langer dan je neus lang is...
Moeten we stamleden die tijdens hun vb gs gekregen hebben van ithy/eos dan ook aangehaald worden? Aangezien die gs misschien onrechtstreekt van mammon kwam?

Volgens mij waren dat gewoon enkel de namen die in de begin post werden gemeld, ik verdenk of wijs naar niemand. Ik zeg alleen, als ze ervan af wisten. Het wel een bizar verhaal is. Dat ik specifiek hun namen noem, is ook omdat die werden genoemd in de eerste post. Logisch toch?

Voor jou zijn er net zoveel vragen als voor ons, dus zolang wij niet eens weten hoe en wat kunnen we ook moeilijk antwoord geven over dat. Diegene die alles weet zijn de spelers op het account zelf...

Die vragen had iedereen, en nu word er gereageerd door de stam, dan zijn we benieuwd hoe de stam clean hierop gaat reageren tegen mammon + de co spelers.

Nogmaals, ik wijs geen vingers naar andere accounts, als ze zeggen dat ze niks weten, dan is dat zo. Maar ben wel benieuwd hoe de stam clean hierop gaat handelen.
 
Reactiescore
241
Blijkbaar zit jij nog op het account? (Ga ik nu even vanuit)

Waarom gooi je nog inc op calma na dit?

En wauw 200.000k PP
Zit eigenlijk niet op het account.

Toch bedankt voor je veronderstelling.


Ik gooi dus ook geen incs op calma :(
Ik kan er wel een paar scoutdorpen uitsturen als je wilt?
 
Reactiescore
6
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?
Hoe dan ook, er is extra GS verstuurd naar accounts wat niet op rechtmatige wijze is verkregen. Een extra voordeel hebben ze er dus wel dik mee uit gehaald. De verzonden GS gaat hier ook niet over een klein aantal..

Uiteraard gaan jullie jezelf verdedigen en weten jullie er opeens niks van, de communicatie gebeurt vrijwel allemaal via discord.

Als ik een bank wordt overvallen, en ik geef alles snel aan een vriend zonder dat die er iets vanaf weet, gaat die het mogen houden? Same situation.
 
Reactiescore
0
altijd al geroepen dat werelders geen enkel eergevoel hebben en jij bevestigd het weer. Als dit verhaal echt waar is en jij betrokken bent, al dan niet bewust, dan ga je proberen om de onderste steen boven te halen en met alle werelders geld verzamelen om het slachtoffer te compenseren.

Haha en nu is het mijn schuld? Vreemde man jij.

Ik weet hier helemaal niets over en heb al 20x vermeld dat Inno dit wel zal uitzoeken.
 
Reactiescore
127
Zit eigenlijk niet op het account.

Toch bedankt voor je veronderstelling.


Ik gooi dus ook geen incs op calma :(
Ik kan er wel een paar scoutdorpen uitsturen als je wilt?


Bedankt dan voor de screen, geeft voor iedereen een bevestiging!
 
Reactiescore
127
Haha en nu is het mijn schuld? Vreemde man jij.

Ik weet hier helemaal niets over en heb al 20x vermeld dat Inno dit wel zal uitzoeken.

De spelers van mammon zitten toch gewoon in jullie discord? Of trekken die hun bek nie meer open.
 
Reactiescore
16
Hoe dan ook, er is extra GS verstuurd naar accounts wat niet op rechtmatige wijze is verkregen. Een extra voordeel hebben ze er dus wel dik mee uit gehaald. De verzonden GS gaat hier ook niet over een klein aantal..

Uiteraard gaan jullie jezelf verdedigen en weten jullie er opeens niks van, de communicatie gebeurt vrijwel allemaal via discord.

Als ik een bank wordt overvallen, en ik geef alles snel aan een vriend zonder dat die er iets vanaf weet, gaat die het mogen houden? Same situation.
Ik hoor graag over hoeveel GS het precies ging !

Kan je ons dan ook vermelden hoeveel GS we naar Mammon hebben gestuurd toen ze een Wimpel aan hadden staan ?
 
Reactiescore
493
Wel grappig dat hier schuld ook op de stam clean word geschoven terwijl dit een issue is tussen hoofd speler en zijn (kut) co's.

Ik snap niet hoe jullie hier met een vinger kunnen wijzen naar de stam? wij wisten van niks dat er PP werd gekocht met het geld van de hoofdspeler? wij wisten ook zeker niet dat er gs werd gekocht en dan doorgestuurd. Ja er werd gs gestuurd vanuit mamom als er gemept werd. Maar dat is niks raars in een wereld waar je vrij gs sturen hebt. Aankopen met PP daar heeft de stam niks mee te maken.

Staan wij hier als stam achter? Nee! voor ons is dit ook allemaal net zo raar en nieuw als voor jullie.
 
Reactiescore
1
En waarom word er niet gesproken over de zielige NAP tussen clean en ZO spelers die aan elkaar fronten.. alles is politiek al geregeld op 87

Sneu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan