Classic .uk

DeletedUser

Guest
Hoi!

Op een Engelse server tribalwars.co.uk is net een nieuwe classic gestart, er speler op deze server maar ongeveer 750 mensen. Iemand interesse om samen met mij iets te gaan doen daar? Kan samen op 1 account, maar kan ook op 2 verschillende accounts.

Pm maar!:)

Je begint hier met 2 dorpen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62981

Guest
Jammer zelfde pa functies als W26
Lijkt wel grappig met 2 dorpen, ik kijk wel ff ;)
 

DeletedUser60542

Guest
skeere zaak w26 boycotten jullie en dan daar speel je wel.

Dudes ga trekken dat is beter voorde gezondheid
 

DeletedUser

Guest
skeere zaak w26 boycotten jullie en dan daar speel je wel.

Dudes ga trekken dat is beter voorde gezondheid

Als je minimaal 4x per week klaarkomt, is de kans op prostaatkanker met 30% verminderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je minimaal 4x per week klaarkomt, is de kans op prostaatkanker met 30% verminderd.

Dan is mijn kans nog maar 10% op prostaatkanker.

#Deadserious.

fuck-yeah-template.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het verband tussen de classic.uk en 4x klaarkomen in de week is mij volledig ontgaan, iemand die dit even aan mij kan uitleggen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Het verband tussen de classic.uk en 4x klaarkomen in de week is mij volledig ontgaan, iemand die dit even aan mij kan uitleggen? :confused:

Er gaat een wereld voor je open, als je kan lezen.

skeere zaak w26 boycotten jullie en dan daar speel je wel.

Dudes ga trekken dat is beter voorde gezondheid

Als je minimaal 4x per week klaarkomt, is de kans op prostaatkanker met 30% verminderd.
 

DeletedUser

Guest
Morgen op valentijnsdag weer even preventieve maatregelen nemen tegen prostaatkanker.

5372268266_e7c5ede842.jpg


:eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beetje van de hak op de tak, beginnen over w26 en eindigen met rukken voor de gezondheid.
Ik zie geen verband, tenzij jij vindt dat TW een erotische lading heeft. :rolleyes:

Nou behoorlijk hoor:p

TEAO zegt "Dudes ga trekken dat is beter voorde gezondheid"
Ik ondersteun zijn standpunt met mijn feitelijk argument "Als je minimaal 4x per week klaarkomt, is de kans op prostaatkanker met 30% verminderd."

Hiermee toon ik dus aan, dat ik het met TEAO eens ben. En ik ben ook aan het proberen om prostaatkanker de wereld uit te helpen, dmv goede voorlichting.

:cool:
 
Bovenaan