Classic Competition Civilization 16

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48812

Guest
Astra weet precies wat de plannen van FUL zijn en wat er gebeurd is... enkele dagen geleden werd het namelijk ook nog eens aangekondigd door OWNZ.. maar ach, de voorbereidingen zijn prima ;)
 

DeletedUser58516

Guest
Verklaring in verband met FUL

de kleinen zei:
Ful verbreekt het NAP

Al sinds gister krijg ik een melding dat er bij 40+ inkomende aanvallen zijn vanuit FUL. Zes waren het er toen , volgens FUL verkeerd ingevulde coördinaten.

Wat ongeloofwaardig? en klare onzin blijkt vandaag. Tot 83 aanvallen stijgt het vandaag waarmee FUL overduidelijk het bij FFF16 gevoegde NAP heeft verbroken.

Een nap die stand moest houden tot en met 08 januari 2012.



Screenshot =
tww.png


Kort samengevat.
 

DeletedUser

Guest
Lol :D Boontje komt om zijn loontje. Met al je buurstammen samenwerken, dat werkt nu eenmaal neit en dan krijg je dit. Oooh spotprententijd !!! :D
 

DeletedUser3368

Guest
Astra weet precies wat de plannen van FUL zijn en wat er gebeurd is... enkele dagen geleden werd het namelijk ook nog eens aangekondigd door OWNZ.. maar ach, de voorbereidingen zijn prima ;)

Ook al jezelf aan het verdiepen in complottheorieën? Goh Astra* zou je zowaar kunnen recruten...
 

DeletedUser48812

Guest
Nee hoor, dat is helemaal niet eens nodig, als het er al tijden zo dik bovenop ligt ;)
 

DeletedUser3368

Guest
Nee hoor, dat is helemaal niet eens nodig, als het er al tijden zo dik bovenop ligt ;)

Tenslotte hebben jullie zelf berichten gestuurd waarin duidelijk blijkt dat jullie druk aan het zoeken waren voor een toekomstige confrontatie.
 

DeletedUser27522

Guest
Genadeloods, wat iemand in een kwaad daglicht wilt zetten..:eek:
kijkt beetje of het AF, och 0WNZ. die met die 5milj ODD vandaag.;)
die newb, wat zo loopt te schreeuwen, en 40+ stagnatie geeft.:p
en ze laat falen, en de edels allemaal blocked ( 68 ) vandaag. :)

Tjah, dan moet ik die maar ff de schuld in de schoenen drukken :eek:
 

DeletedUser48812

Guest
Tenslotte hebben jullie zelf berichten gestuurd waarin duidelijk blijkt dat jullie druk aan het zoeken waren voor een toekomstige confrontatie.

Hhaaha, laat me niet lachen... al die berichten die jij hebt, zijn naar aanleiding van het niet nakomen van afspraken, en het wat uit de tent lokken van die spelers, om zo wat info te verkrijgen, over de stand van zaken..


Want jij weet net zo goed dat het fout ging bij het vormen van FUL, waarbij onze stammen elkaar in de weg zaten qua groeirichtingen... Enkelt hebben wij ons aan proberen te passen, en ons aan de afspraken gehouden, waar jullie de afspraken keer op keer aan de laars lapten.. tja, dan krijg je vanzelf de schijn tegen.. en ja, dan krijg je vanzelf dat soort berichten, waarin we informatie proberen te vergaren. :)



Maar geef er gerust een leuke draai aan hoor, het is me ondertussen wel opgevallen dat je daar blijkbaar een sport van gemaakt hebt .. chapaeu!!
 

DeletedUser27522

Guest
get a life, wat heb ik voor afspraak met jouw?, wil je wel een belofte doen? :D
 

DeletedUser48812

Guest
OWNZ, volgens mij moet je beter lezen, want zoals je ziet is dat een reactie op Yero... en dus niet op jouw..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan