Classic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mis Poes!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Zijn de meesten mensen niet een beetje klaar met de classics? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat ook maar de laatste 4 classics zijn altijd gewonnen door hetzelfde groepje. Lijkt me dat dit uiteindelijk gaat vervelen?
 

DeletedUser65460

Guest
Volgens mij is een wereld leuk als je een keer een deftige eerlijke strijd kan voeren en ook al verlies je dan, dat verveelt je toch niet Bas? :^)
 
Reactiescore
86
Dat ook maar de laatste 4 classics zijn altijd gewonnen door hetzelfde groepje. Lijkt me dat dit uiteindelijk gaat vervelen?

Punt is juist dat iedereen, of je nu wint of verliest, gewoon kan TW´en zonder het eindeloze langdradige aspect wat bij TW zit. Pure actie blijft er over en dat is wat de classic leuk maakt. Daarnaast is het vast niet zo dat ´het gaat vervelen´ gezien de winst echt niet zomaar aan komt waaien;).
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ja gaat in een veldje staan, steekt je hand in de lucht en die winst komt je hand in waaien hoor? :confused:
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Zijn de meesten mensen niet een beetje klaar met de classics? ;)

Zijn de meeste mensen niet een beetje klaar met de pp functies bedoel je. ;)
Amen voor deze.
Dat ook maar de laatste 4 classics zijn altijd gewonnen door hetzelfde groepje. Lijkt me dat dit uiteindelijk gaat vervelen?
Ik, als oppositie, heb het nog steeds naar mijn zin en heb zelfs een keer mogen winnen :) De battles zijn het waard om gewoon weer te gaan spelen.
Nlc 5 hebben we nie gewonnen hoar

Bovendien hebben de meesten van ons meer actie gezien in 2 maanden klessik dan een half jaar reguliere wereld. ;p
Plus het ontbreken van de vele quiters, barb zeeen en interns. Teamwork wordt ook nog eens extra beloond op de classic :)
Punt is juist dat iedereen, of je nu wint of verliest, gewoon kan TW´en zonder het eindeloze langdradige aspect wat bij TW zit. Pure actie blijft er over en dat is wat de classic leuk maakt. Daarnaast is het vast niet zo dat ´het gaat vervelen´ gezien de winst echt niet zomaar aan komt waaien;).
Ill take that as a compliment :)

Ojah, ik zal spelen. Weet nog niet met wie, hmmmmmm
 
Reactiescore
54
Mooie instellingen, ben zeker weer van de partij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan