Classic 26 - voorstel

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Als reactie op Howling zijn instellingen:

Ik vind persoonlijk hele seconde, in combinatie met het kunnen timen van OS vrij saai. Daarnaast denk ik ook dat dit resulteert in een nog groter kwaliteit verschil tussen de "top" stammen en de mindere stammen. Je ziet vaak dat de mindere spelers heel snel terugvallen op recappen, als je deze optie nu ook nog wegneemt wordt het wel heel gemakkelijk. Je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde speler gaat tussen timen en edel blocken op hele seconde werelden. Dus vanuit mij het liefst:

- Toch MS met de huidige stellingen
of
- OS sturen pas mogelijk wanneer het dorp in bezit is

Verder overigens geen bezwaren, leuke instellingen.
 
Reactiescore
151
Als reactie op Howling zijn instellingen:

Ik vind persoonlijk hele seconde, in combinatie met het kunnen timen van OS vrij saai. Daarnaast denk ik ook dat dit resulteert in een nog groter kwaliteit verschil tussen de "top" stammen en de mindere stammen. Je ziet vaak dat de mindere spelers heel snel terugvallen op recappen, als je deze optie nu ook nog wegneemt wordt het wel heel gemakkelijk. Je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde speler gaat tussen timen en edel blocken op hele seconde werelden. Dus vanuit mij het liefst:

- Toch MS met de huidige stellingen
of
- OS sturen pas mogelijk wanneer het dorp in bezit is

Verder overigens geen bezwaren, leuke instellingen.

Met ms weer dan dat als je goed genoeg timet je gewoon niet gesniped kan worden maar wel kan snipen. En dat je altijd je OS voor de recap kan krijgen maar zelf wel kan recappen voor de os. Met seconde haal je dat weer weg en gaat het om meer tactische kennis. Dat ze af en toe worden afgewisseld is wel nice, maar nu zijn er wel weer een paar ms werelden geweest ook toch?

Geen os sturen achter je edels vind ik echt een achterlijke setting though. Het maakt recappen veel te makkelijk en haalt mooie mindgames weg met je os (stuurt iemand fake os achter zn edels of juist echte, en moet je dan wel nog recappen of niet, etc.)
 
Reactiescore
1.037
Startrichting helpt premades met redelijk in elkaar richting te komen
 
Reactiescore
1.037
Ik heb er ook niet naar gevraagd, als je waardig bent (en niet zo greedy) is hij vanzelf je kant op gekomen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
graag zou ik een #leon sticker zien?
 
Reactiescore
169
Ik wil er mss wel een van the count of monte cristo of Melish als we toch allemaal verzoekjes mogen doen. Bedankt en Love
 
Bovenaan