Classic 25~Verwachtingen

Reactiescore
510
Hopelijk leuker :S
 
Reactiescore
742
Indien er niet al te grote premade’s starten zoals op een normale wereld denk ik dat het niveau iets omhoog gaat, aangezien ik al meerdere grotere namen heb gehoord.

nu hopen dat de premades niet starten met 40+ accounts en 35 mb’s zoals op normale werelden
 
Reactiescore
2
Premades zullen er altijd zijn. En MB heeft natuurlijk niet heel veel zin op Classic. Zal dan meer een slaafje zijn :p Aangezien er geen moraal is.

Maar laten we het hopen inderdaad! Minder premades, meer plezier!
 
Reactiescore
108
Op naar een nieuwe classic met meer weerstand en minder interns en deletes :D. Op het eerste oog een kleine wereld.
 
Reactiescore
1.278
Op naar een nieuwe classic met meer weerstand en minder interns en deletes :D. Op het eerste oog een kleine wereld.

Dan hadden ze moeten instellen dat je geen barbs mag pakken :D.

Edit. Zie dat er maar 0.2 barbs per speler zijn opgenomen in de wereldinstellingen dus dat zorgt er ook voor dat de wereld wat kleiner is.
 
Reactiescore
510
Dan hadden ze moeten instellen dat je geen barbs mag pakken :D.

Edit. Zie dat er maar 0.2 barbs per speler zijn opgenomen in de wereldinstellingen dus dat zorgt er ook voor dat de wereld wat kleiner is.
Heel veel meer barbs wil je ook niet, weet je metee weer wat er de hele classic gedaan gaat worden :S
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waarom kan ik geen gs kopen uit de beurs?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ja ik ging pp farmen maar dit kan dus niet
 
Bovenaan