Classic 12 - Instellingen & Discussie

Reactiescore
1.094
Omdat mijne gewoon goed is^^
Zijn aantal spelers die ermee instemde, en of gelijkwaardige posten
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat idd, is onderhand ook wel bekend waar de voorkeuren liggen volgens mij.
 
Reactiescore
2.491
Omdat mijne gewoon goed is^^
Zijn aantal spelers die ermee instemde, en of gelijkwaardige posten

Die van jou is gewoon goed ;) Dus laten we die gewoon gebruiken.

We gebruiken dus de instelling uit je post voor CL12.

Paar kleine opmerkingen wel:
  • Tribelock moet manueel geactiveerd worden. We zullen dit instellen wanneer het waarschuwingspercentage voor dominantie bereikt wordt. (Als jullie dus een in-game mededeling krijgen dat dit percentage bereikt is (zal rond de 20% liggen).
    Na instellen van de tribelock sturen we een IGM, mag ik jullie wel vragen even een ticket in te sturen als je merkt dat we dit vergeten ;)

  • Farm assistent zal gewoon actief zijn. (is gelinked met AM)

P.S. Geschatte starttijd voor pre-reg is volgende week :)
Bedankt voor het lijstje!

Duckje
 

DeletedUser74005

Guest
Start dan precies na mn examens :D

Wie zoekt er nog een co?
 
Reactiescore
1.094
Die van jou is gewoon goed ;) Dus laten we die gewoon gebruiken.

We gebruiken dus de instelling uit je post voor CL12.

Paar kleine opmerkingen wel:
  • Tribelock moet manueel geactiveerd worden. We zullen dit instellen wanneer het waarschuwingspercentage voor dominantie bereikt wordt. (Als jullie dus een in-game mededeling krijgen dat dit percentage bereikt is (zal rond de 20% liggen).
    Na instellen van de tribelock sturen we een IGM, mag ik jullie wel vragen even een ticket in te sturen als je merkt dat we dit vergeten ;)

  • Farm assistent zal gewoon actief zijn. (is gelinked met AM)

P.S. Geschatte starttijd voor pre-reg is volgende week :)
Bedankt voor het lijstje!

Duckje


Klein dingetje ik had wel beetje speling in mijn lijstje gepost, dus hoe ziet het er definitief uit?
Verder tof dat je deze instellingen neemt!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Perfecte instellingen dan! Alleen hopen dat het niet ten koste gaat van w50.
 

DeletedUser10875

Guest
Die van jou is gewoon goed ;) Dus laten we die gewoon gebruiken.

We gebruiken dus de instelling uit je post voor CL12.

Paar kleine opmerkingen wel:
  • Tribelock moet manueel geactiveerd worden. We zullen dit instellen wanneer het waarschuwingspercentage voor dominantie bereikt wordt. (Als jullie dus een in-game mededeling krijgen dat dit percentage bereikt is (zal rond de 20% liggen).
    Na instellen van de tribelock sturen we een IGM, mag ik jullie wel vragen even een ticket in te sturen als je merkt dat we dit vergeten ;)

  • Farm assistent zal gewoon actief zijn. (is gelinked met AM)

P.S. Geschatte starttijd voor pre-reg is volgende week :)
Bedankt voor het lijstje!

Duckje


Klinkt goed! Is het ngo mogelijk om OS buiten je stam uitzetten? Vergelijkbaar CL7?

Wat voor invloed gaat dit btw hebben op W50? 3-tech/pakketjes etc.
 
Reactiescore
746
Klein dingetje ik had wel beetje speling in mijn lijstje gepost, dus hoe ziet het er definitief uit?
Verder tof dat je deze instellingen neemt!
De vaste waarden voor de door jou opgestelde ranges zullen we dichter bij de prereg bepalen. Deze zullen echter wel binnen de vooropgestelde spelingen liggen.

Een officiële post met de instellingen zal begin volgende week gepost worden (maandag/dinsdag) + start preregistratie. De week daarop zal de wereld ongeveer starten.

Klinkt goed! Is het ngo mogelijk om OS buiten je stam uitzetten? Vergelijkbaar CL7?
Dit valt te overwegen, wat denkt de rest over dit idee?

Wat voor invloed gaat dit btw hebben op W50? 3-tech/pakketjes etc.

We bekijken het nog voor W50, dus daar kan ik atm nog geen antwoord opgeven.

Mvg,
Joris
 

DeletedUser10875

Guest
Dit valt te overwegen, wat denkt de rest over dit idee?

Ik ben wel voor op zich.


We bekijken het nog voor W50, dus daar kan ik atm nog geen antwoord opgeven.

Mvg,
Joris

Naja, stel als cl12 pakketjes/duur herbouwen en 3 tech wordt en daardoor W50 met muntjes en simpel systeem..
dan liever Cl12 met muntjes/simpel.
 
Reactiescore
746
Het is niet zo dat CL12 settings die van nl50 uitsluiten. Dus die mogelijkheid blijft bestaan. Natuurlijk gaan we er wel voor zorgen dat het geen exacte kopie van elkaar is :p (al mogen ze een 'beetje' in eenzelfde lijn liggen)
 

DeletedUser72071

Guest
Naja, stel als cl12 pakketjes/duur herbouwen en 3 tech wordt en daardoor W50 met muntjes en simpel systeem..
dan liever Cl12 met muntjes/simpel.
Maar op w50 is de kans zeer groot dat er geen boerlimiet bijkomt waardoor die instellingen een stuk kutter zijn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Moet zeggen dat ik dan w50 voorrang zou willen geven, aangezien er al tijden geen normale wereld met instellingen als die van sseg is geweest.
 
Reactiescore
1.094
We bekijken het nog voor W50, dus daar kan ik atm nog geen antwoord opgeven.

Mvg,
Joris

Nja zo als gezegd zijn deze instellingen zonder boederijlimiet niet echt chil.
Dus daar komt dan wel hoop ik een aanpassing voor, mits boederijliimiet uitgesloten is.

Alleen hopen we wel dat het de juiste aanpassing is :p en willen we ook w50 wel voorrang geven ja voor cl12
 

DeletedUser69389

Guest
De vaste waarden voor de door jou opgestelde ranges zullen we dichter bij de prereg bepalen. Deze zullen echter wel binnen de vooropgestelde spelingen liggen.

Een officiële post met de instellingen zal begin volgende week gepost worden (maandag/dinsdag) + start preregistratie. De week daarop zal de wereld ongeveer starten.


Dit valt te overwegen, wat denkt de rest over dit idee?



We bekijken het nog voor W50, dus daar kan ik atm nog geen antwoord opgeven.

Mvg,
Joris

Voor
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Als w50 dan maar niet volle sec & dure edels zonder boerlimiet wordt. Dan is het bij voorbaat al een kopie van stackwereld 39.

Precies dit, en dan ben heb ik ook liever het simpele tech systeem. Welke instellingen ze voor de classic nemen zal mij een worst wezen.
 
Bovenaan