claim cirkel

DeletedUser

Guest
Hallo beste mede Twers:D

sommige kennen dit probleem wel. je moet PA hebben om te kunnen kijken hoever je edel kan komen (via pop-ups). maar zou het niet wat handiger zijn dat je een claim cirkel hebt? dan hoef je niet telkens op het dorp te klikken of kijken. dat vermakelijkt tw ook weer een beetje:)

Mvg, shadows
 

DeletedUser21510

Guest
heb er geen last van, maar voor de non-PA'ers goed idee
smiley_duim_omhoog.jpg
 

DeletedUser

Guest
Of geef gewoon voor non-pa's de volgende gadget:
Ze klikken op een dorp: er staat dan bij 'dorp claimen' je klikt daar op,
En al je stamgenoten kunnen dat zien in een claimlijst, en het dorp dat je claimt komt in een speciale sub-map ofzow
 

DeletedUser22705

Guest
Of geef gewoon voor non-pa's de volgende gadget:
Ze klikken op een dorp: er staat dan bij 'dorp claimen' je klikt daar op,
En al je stamgenoten kunnen dat zien in een claimlijst, en het dorp dat je claimt komt in een speciale sub-map ofzow

Het gaat erom of je edel zo ver kan reizen. Aangezien je edel maar 44:55u mag/kan reizen, is het niet handig om een dorp te claimen dat verder ligt :rolleyes:

Hij wil gewoon een radius die de dorpen binnen de 44:55u reisafstand weergeeft. Ik denk wel dat dat onhandig is bij kerkwerelden...
 

DeletedUser

Guest
Dat klinkt wel handig, maar ik denk dat daar een nieuw systeem voor gebouwd zou moeten worden.
Dus ik stem toch maar tegen
 

DeletedUser

Guest
ja zal is kijke
maar je hebt wel verstand van zaken moet ik zeggen (vooral van tw)
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom of je edel zo ver kan reizen. Aangezien je edel maar 44:55u mag/kan reizen, is het niet handig om een dorp te claimen dat verder ligt :rolleyes:

Hij wil gewoon een radius die de dorpen binnen de 44:55u reisafstand weergeeft. Ik denk wel dat dat onhandig is bij kerkwerelden...

je kan dat bij kerk uitschakelen + dat de lijn ook een andere kleur kan krijgen of dunner/dikker
 

DeletedUser36149

Guest
Het kost je toch wel tijd vind ik. Maar zou dus handig zijn als je dan kan aanvinken.
 

DeletedUser39034

Guest
Wel, ten eerste heb je al je kerkradius, wanneer die groot wordt, wordt het nogal lastig.
En die 'claimcirkel' zou toch massa's veel te groot zijn :)
 

DeletedUser

Guest
het is idd handig als je geen PA hebt,
maar zelfs als je PA hebt kan het heel handig zijn.
wel mag het natuurlijk niet ten koste gaan van een duidelijke kaart
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook een goed idee!
maar er is 1 probleem.
de edelcirkel is per dorp verschillend.
dan zou je de cirkel per dorp moeten kunnen aanklikken...
en ik weet niet of dat zo netjes is op de kaart.
 

DeletedUser

Guest
als je het alleen ziet bij het dorp wat je op dat moment beheerd. dan zou het toch wel netjes zijn?
 
Bovenaan