child & co vs order

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ff voor de duidelijkheid! dr is helemaal niemand mijn baas robbie! zo werkt dat bij mij niet:)
 

DeletedUser

Guest
denk je! als jij je slaafs op wil stellen ! zegt dat al genoeg over je karakter! geef mij maar een vent met ballen :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
haha nee viking is mijn vriendje! :) wist je niet he strax ff op msn schat?
 

DeletedUser

Guest
Hopsie, kan je dit topic sluiten. Wat een belachelijk gedoe, een privé oorlog met Order? Kom op Jermain je bent hier dik aan het overdrijven.

Verder hebben wij geen oorlog met DomTE (maar zoals Karen90 al zei), maar gewoon grensconflicten. Dus heel dit topic is één grote onzin. Slotje :)
 

DeletedUser21032

Guest
Tjah dat hij order aanvalt zijn we gewoon van jermain..

Once a backstabber always a...
 

DeletedUser

Guest
Even wat cijfertjes... pin me er niet op vast het is ongeveer een schatting want ik heb niet geteld.

Ik denk ongeveer 250 aanvallen die er langs zijn gekomen bij silversan. 4 daarvan zijn er door gekomen en voor de rest alles netjes geblokt.

Even ter info voor de mensen die zich af vroegen waar child's rapportjes toch bleven ;)

Tja die zijn er dus nog niet... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hahahahahaha! ik heb ook al een dag of 2 rode bolletjes schat! :D
 

DeletedUser

Guest
Even wat cijfertjes... pin me er niet op vast het is ongeveer een schatting want ik heb niet geteld.

Ik denk ongeveer 250 aanvallen die er langs zijn gekomen bij silversan. 4 daarvan zijn er door gekomen en voor de rest alles netjes geblokt.

Even ter info voor de mensen die zich af vroegen waar child's rapportjes toch bleven ;)

Tja die zijn er dus nog niet... :rolleyes:

ik ben er ook niet altijd :(


Verdediger: Silversan
Dorp: Teutonic Order 63.25.74 (354|627) C63

Aantal: 3547 4880 0 166 1 0 0 2132 0 0 0 0
Verliezen: 3388 4661 0 159 1 0 0 2036 0 0 0 0

ze worden geblokt ja maar vraag niet hoe :D
 

DeletedUser16443

Guest
ik ben er ook niet altijd :(


Verdediger: Silversan
Dorp: Teutonic Order 63.25.74 (354|627) C63

Aantal: 3547 4880 0 166 1 0 0 2132 0 0 0 0
Verliezen: 3388 4661 0 159 1 0 0 2036 0 0 0 0

ze worden geblokt ja maar vraag niet hoe :D

Zoals Gimly al zei... er zijn er 4 niet geblokt.. ik zie hier 1 rapport. dus 1tje die is niet geblokt:p
 

DeletedUser

Guest
Tja als ik er zin in heb kan ik er zo 250 posten waarbij de muur niet verder dan 18 - 19 ging =)

Maar waarom zou ik nog meer energie steken in iemand die het absoluut niet waard is om überhaupt naar te luisteren of aandacht aan te besteden?
 

DeletedUser23886

Guest
het blijft een kind dus moet je er tijd in blijven steken glim, hoe moeilijk het ook is.
 

DeletedUser9529

Guest
het blijft een kind dus moet je er tijd in blijven steken glim, hoe moeilijk het ook is.

Tjah archielles... dit is nu het 2e topic waar ik lees dat pubers hun gedrag niet onder controle hebben, of dingen totaal niet snappen, of teveel aandacht willen.

Ikzelf ben bijna 15, en ik ken enkele andere tieners die ook TW spelen. Vraag maar rond, de meesten onder ons weten perfect wat ze doen, en nog belangrijker, wanneer ze serieus moeten zijn.
Schuif niet alles af op mensen hun leeftijd, het is het gedrag dat telt... Als het gedrag dan afkomstig is door de leeftijdsfase, tja :D

Wilde ik even kwijt, dit irriteerde me enorm. (En ja, begin me nu maar af te breken, ik wil toch enkel maar aandacht... :p)

Om nog wat ontopic te blijven, Order blijft ze blokken. Is wss nogal lachen daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan