cervix is in en in triest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5090

Guest
ja, je leest het goed,

quite heeft een aanvaring, omdat vampire is geblokt, en weer een grote mond teen mij openzet omdat ik een oud dorp edel, wat ik niet wist dat dat dorp van hem was:S

gescholden enz, en nu ben ik maar uit de stam, alle def teruggetrokken, omdat quite massaal scout...

een topstam is echt in en in triest, als je zo met je leden moet omgaan weet ik het niet meer.

ik ben uit de stam, en heb er geen zin in,
vampirekiller heeft gewonnen, hij si er nu voor de 3e keer in geslaagd (de noob) om quite in te palmen en mij te laten verliezen.

dit is toch niet normaal?
iemand die scheld schreeuwt en zich met iedereen bemoeit, te geloven?
nu zijn ze 4,5mil kwijt, en moeten ze nog veel troepen verslaan om mij weg te krijgen.

echt, quite, in en in triest om altijd mij op te laten draaien voor de fouten van harm.

arend64

aanpassing:

dit is dus alleen vreselijk als je kijkt naar quite en vampire.
maar dat het word toegelaten.
een topstam heeft veel problemen, maar dit is groter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als excervix lid kan ik niks anders zeggen dat er erg droevig is dat dit soort dingen gebeuren, maar het verhaal heeft natuurlijk twee kanten he ;) Krijgen we die nog te horen?

Anyway,, het word een hoop edelen voor cervix :p
 

DeletedUser5090

Guest
met alle att die ze hebben komen ze er niet

ik heb maar 30att dorpen, en hopelijk worden die snel geedelt, en dan even hopen dat iemand me blokt en dat in elk dorp nog een 20k extra komt.
 

DeletedUser

Guest
arend,
moet dit hier?

jammer!

edit:
arend je bent zelf opgestapt ... quit heeft je niet ontslagen, ... dus nu niet zielig gaan doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arend, mijn persoonlijke mening is dat ik het in- en intriest vindt dat je je grieven op een algemeen forum zet.

Helaas ben je niet helemaal eerlijk over je eigen functioneren binnen Cervix.

Denk je er wel aan dat het niet de eerste aanvaring is met Vampirekiller. Maar dat je ook al met andere mensen binnen Cervix ruzie hebt gehad, waaronder ikzelf.

Je bent voor mij een speler binnen een stam die voor zichzelf speelt en dat kan zelfs een stam die in de top drie staat niet hebben.

In het verleden hebben stamleden gevraagd om ondersteuning op het forum maar van jou kwam altijd het antwoord dat je of met iets anders bezig was of dat je je defence zelf nodig had.

Dit is mijns inziens geen stamgevoel. Je gaat voor je medeleden door het vuur en wat jij op dit moment doet is alleen maar met modder gooien.

Tevens vind ik het heel jammer dat je Quit hier de schuld van geeft want Quit heeft jou altijd het voordeel van de twijfel gegeven. Dit verdient hij dus niet.

Hopelijk zijn andere stammen zo slim om jou geen uitnodiging te sturen want aan zo'n speler heeft niemand op TW iets.
 

DeletedUser5090

Guest
vreemd dat er nu dan 500k def van vexx terugkomt é

moon, quite geeft mij het voordeel van de twijfel?
kom nou!

die kiest altijd voor harm.
 

DeletedUser5090

Guest
arend,
moet dit hier?

jammer!

edit:
arend je bent zelf opgestapt ... quit heeft je niet ontslagen, ... dus nu niet zielig gaan doen :)

dat ontslag had ik gehad, want met vamp kan ik niet praten.
ik weet niet of je mijn pm hebt gelezen, maar als je het verhaal zou kennen en harm kent als ik hem ken kon je hem afschieten.

een stam die hem in de stam heeft, is een stam voor noobs, dus blijf daar gerust quite
 

DeletedUser571

Guest
Japolon, laat mij in IGM even weten uit welke dorpen van Vexx je def hebt teruggehaald alsjeblieft.
 

DeletedUser5090

Guest
Japolon, laat mij in IGM even weten uit welke dorpen van Vexx je def hebt teruggehaald alsjeblieft.

ik heb al genoeg tijd verspilt aan vampire, vraag het aan hem of quite, die dwingen iedereen toch wel

@ volcome, hou je bek
 

DeletedUser

Guest
ik heb al genoeg tijd verspilt aan vampire, vraag het aan hem of quite, die dwingen iedereen toch wel

@ volcome, hou je bek

Ja jongen een beetje normaal doen mag wel zeker?
Ik zeg gewoon wat ik dacht met die zin tegen tool.

Ik hield me neutraal maar als je zo reageert lijkt het me zo dat cervix beter af is zonder jouw.
Ook is het ronduit kinderachtig dat je niet de moeite doet om het igm te verklaren of uit te spreken maar hier op het forum wat komt uithuilen.
 

DeletedUser5090

Guest
je denkt toch niet dat ik ga zeggen waar def uit is?
bij een stam die je verraad?

en volcome, ik hoef jou niets uit te leggen.
 

DeletedUser

Guest
je denkt toch niet dat ik ga zeggen waar def uit is?
bij een stam die je verraad?

en volcome, ik hoef jou niets uit te leggen.

Lees eerst.

Ik vraag niet om uitleg want het lijkt me allemaal vrij duidelijk.

En het is jouw eigen schuld door het op het forum te plaatsen dat anderen er ook op reageren.
Leer er dus mee leven of leer uit je fouten al hoop ik dat cervix het snel "oplost" ;)
 

DeletedUser5090

Guest
cervix doet hun best maar.

van mij zijn ze nog niet af
 

DeletedUser

Guest
slotje appel?

dit is iemand met aandachts tekort en cervix suc6.
 

DeletedUser22326

Guest
Ik weet niet of die kerel gelijk heeft of wat, maar er was toch zo'n site voor dit soort mensen, iets van tribalwars hugs ofzo?

Slotje zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan